Volkswagen passat in golf, toyota avensis, pred daljnimi leti fiat punto in še kakšen avto je tako kot mazda6 šel skozi fazo številnih prenov, preden so mu v tovarni namenili povsem novo generacijo.
Pri šestici je prenova kar hitra, leta 2013 je na trg zapeljala nova generacija, dve leti kasneje so jo pri Mazdi osvežili, sedaj pa je na voljo že druga prenova - pa je avto star komaj tri leta in pol. Glede na mazdino strategijo hitrih menjav modelov, ta sicer ni prva daleč. Morda pa bo nova strategija pogostih osvežitev kaj spremenila.
In kaj je novega pri mazdi6 3.2.? Oblikovalci so na zunanjosti spremenili le ogledala, izboljšali tesnjenje vrat, izolacijske materiale na motornem pokrovu ter zamenjali okna, tako da je šestica sedaj še bolj tiha. V kabini je japonski poslovni avto dobil nov volan, projektor na prednje steklo (head-up display) z večjim poljem, boljšo resolucijo in večbarvno grafiko za boljšo čitljivost.
Sistem za zaviranje v sili (SCBS) na osnovi laserja je bolj učinkovit in deluje tudi privišjih hitrostih. Sistem TSR prepoznava prometne znake in hitrostne omejitve in voznika opozarja na kršitve, obenem pa je sposoben prepoznati tudi znak za prepovedano smer. Nov je še 4,6 palčni barvni TFT zaslon med merilnikoma ter temno siva barva karoserije. Dizelski motor skyactiv-D 2.2 s 110 oziroma 129 kilovati ima tri sisteme, ki izboljšujejo odzivnost in zmanjšajo njegovo hrupnost.
Največja novost pa je sistem G-vectoring control, ki v celoti povezuje delovanje motorja, menjalnika in podvozja. V praksi naj bi vse tri sklope usklajeval z voznikovimi željami zaznamimi na volanu, v zavojih ali/in ob dodajanju plina se tako denimo motor in menjalnik odzivata hitreje kot ob umirjeni vožnji.
Kako delujejo novi sistemi v mazdi6, bomo poročali iz prvih voženj sredi septembra.