Avto

Drzni lord za Bondova dekleta

Range rover evoque ima prav poseben čar, ob katerem se ženskam šibijo noge, za svojega partnerja na kaki tajni misiji pa bi ga brez sramu vzel tudi možati James Bond.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.08.2016 00:30
Čas branja: 4 min

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-357.1470945436.JPG.o.960px.jpg

Pri angleških znamkah misli kar spontano uidejo k slavnemu agentu Bondu in vprašanju, le kateri avtomobil bi se mu v najnovejši avanturi najbolj podal. Morda uživaški jaguar F-type, kak sanjski aston martin ali pa bo na tajno misijo odšel v škornjih ter zato skočil v velikega range roverja?

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-388-T.1470845869.jpg.s.960px.jpg

Izbira je vse prej kot lahka, a če bi za mnenje povprašali katero izmed njegovih »posh« deklet, je odgovor na dlani: range rover evoque s prilagodljivim štirikolesnim pogonom active driveline, novim dvolitrskim dizlom TD4 s 180 konji ter devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Ko dekleta volijo, je izbira dokončna, in v tem primeru bi jim zaploskal tudi 007.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-677.1470945373.JPG.c.960px.jpg

Evoque je sicer najmanjši, a hkrati tudi prodajno najbolj uspešen range rover. Po petih letih užitkov na asfaltu in zunaj tega so mu za nadaljnji »lov« zgladili nekaj gubic ter ga opremili z najsodobnejšo tehniko.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-185.1470945825.JPG.s.960px.jpg

Osveženi evoque je tako dobil nova svetila, ki spredaj z LED-tehnologijo posvetijo tudi v ovinek, zadnje pa so zdaj povsem diodne in že na daleč prepoznavne.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-651.1470945975.JPG.o.960px.jpg

Skupaj z drugačnim odbijačem, masko, višje postavljenimi meglenkami in večjimi odprtinami za zrak je aktualni evoque dobil tudi reže za zajem zraka na pokrovu motorja. Videz premijskega križanca je s tem še bolj mišičast in gotovo bi prijal tudi Bondu.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-964.1470945887.JPG.s.960px.jpg

Oblikovalci v zanimivo obliko malega, le 4,37 metra dolgega evoqua niso koreniteje posegali, saj za to ni bilo nikakršne potrebe. Poglede jemlje zaradi ostrih in odsekanih linij, nizkih bočnih stekel in s skoraj kupejevsko obliko ne glede na pet vrat.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-349.1470946037.JPG.n.960px.jpg

V kabini je poleg novih oblog, udobnih usnjenih sedežev in še nekaj manjših sprememb najbolj opazen nov osempalčni zaslon na dotik.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-478-T.1470845857.jpg.o.960px.jpg

Ta zmore prek dvojnega prikazovanja predvajati tudi sliko s televizije ali DVD-predvajalnika (voznik pa denimo vidi navigacijo), bogatejša pa je tudi varnostna oprema.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-590.1470946918.JPG.o.960px.jpg

Med drugim zna samodejno zavirati v sili, prepoznava prometne znake, prikazuje podatke na vetrobransko steklo, pazi na avtomobile v mrtvem kotu, opozarja na nenamerno spreminjanje voznega pasu ter prek radarskega tempomata na varni razdalji sledi avtomobilu pred vami.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-538.1470946246.JPG.o.960px.jpg

Na sredinski konzoli ostaja vrtljivi gumb, ki je namenjen upravljanju novega devetstopenjskega samodejnega menjalnika. Njegovo delovanje med običajno vožnjo lahko le pohvalimo, saj pretika mehko in neopazno, zaradi množice prestav pa motor vedno drži v idealnem območju delovanja.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-577.1470947019.JPG.o.960px.jpg

V evoqua bi se brez sramu usedel tudi Bond, le vrtljivi gumb bi iz D premaknil v S oziroma posegel po ročnem prestavljanju s pomočjo ročk za volanom, ambientalno osvetlitev iz vijolične ali nežno modre pa spremenil v rdečo ali kako bolj nevtralno izmed 10 barv.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-621.1470947200.JPG.o.960px.jpg

K suvereni legi 1.800 kilogramov težkega vozila na cesti namreč poskrbita zmogljiv štirikolesni pogon in učinkovito podvozje, ki ob splošnem udobju v ovinkih ne dovoljuje pretiranega nagibanja karoserije, za primerno dinamiko pa 2,0-litrski turbodizel s 132 kilovati in 430 newtonmetri navora.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-887.1470947334.JPG.n.960px.jpg

Teža avtomobila vzame nekaj davka pri zmogljivostih in porabi, saj evoque z mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v devetih sekundah, merilnik hitrosti prileze do 195 kilometrov na uro, v povprečju pa porabi devet litrov goriva.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-465.1470947259.JPG.o.960px.jpg

Po drugi strani je potniška kabina tako tiha, da pri 130 kilometrih na uro skoraj slišiš misli tistega poleg. Med njimi se lahko znajdejo tudi kake poredne ali pa drzne, saj ima evoque vendarle tudi DNK pustolovca.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-906.1470947697.JPG.o.960px.jpg

Kot pravi range rover je tudi evoque strokovnjak za vse terene in pripravljen za izlete v neznano. Napredovanje v težjih razmerah in v večini vremenskih okoliščin mu omogoča prilagodljivi štirikolesni pogon active driveline, ki glede na vozne razmere in zahteve v 350 milisekundah samodejno preklaplja med pogonom na prednji kolesi ali na vsa štiri kolesa. Njegova vloga je glavna pri terenski vožnji, saj moč usmeri h kolesu, ki ima najboljši oprijem.

Z gumboma med sedeži upravljamo še sistem terrain response, ki poskrbi za mirno, odzivno in nadzorovano vožnjo po travi, produ in snegu, blatu in koreninah ter pesku.

notranjost12.1470949768.jpg.s.960px.jpg

Poleg petih nastavitev delovanja vključuje tudi sistem za nadzor spusta, nadzor sproščanja zavor na strmini, tipalo za globino vode, sistem za preprečevanje prevračanja in še nekaj drugih naprednih sistemov. Nos in zadek ne segata daleč čez osi, spredaj evoque premaga do 215 milimetrov visoke ovire, zadaj pa do 240 milimetrov.

Če je treba, se spopade z globokim snegom, jo mahne čez korenine ali prebrodi do pol metra vode.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-1183-T.1470845850.jpg.c.960px.jpg

Obkrožen z usnjem in prestižem tako zlahka pozabiš, da te pri izstopu ne čaka rdeča preproga, ampak blato, in da pločnik ni edina vzpetina, na katero se lahko povzpneš. Range rover evoque po umirjeni podeželski vožnji ali lahkotnem mestnem sprehodu kot pravi Bond s seboj prinese še duh po pustolovščinah in adrenalinu.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-1307-T.1470845853.jpg.n.960px.jpg

Vse to ima svojo ceno in kakor je Range rover evoque privlačen, je tudi drag in s tem primeren le za izbrance s posebnim okusom. Takšen stane 57.520 evrov, s šibkejšim 150-konjskim dizlom pa je tri tisočake cenejši. Tiste, ki dajo le na šminko, bo zadovoljil tudi s prednjim pogonom in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom v različici ED4 Pure. Na pločnik bo že splezal, na zunaj pa z ničemer pokazal, koliko ga je dejansko v hlačah.

Range-Rover-evoque-TD4-HSE-Dynamic-1204-T.1470845866.jpg.n.960px.jpg

Foto: Matej Kačič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Lord, ki zlahka odtaja damska srca
Avto
AvtoMatej Kačič Lord, ki zlahka odtaja damska srca 1

Na pogled nežno robusten je novi evoque vseeno pravi Range Rover: na cesti udoben, zunaj nje zmogljiv, tehnično napreden in seveda varen, vse skupaj pa dopolni še prav specifičen luksuz.

FINANCE
Avto
Range Rover P400e: je angleški orjak žrtev ali zmagovalec elektrifikacije?
Avto
AvtoMiloš Milač Range Rover P400e: je angleški orjak žrtev ali zmagovalec elektrifikacije?

V globok ribnik, blato in strme vzpetine angleškega podeželja smo zapodili največjega range roverja, ki do 51 kilometrov prevozi zgolj na elektriko

FINANCE
Avto
Novi britanski "ženskar" za 41 tisočakov
Avto
AvtoMatej Kačič Novi britanski "ženskar" za 41 tisočakov 2

Range Rover evoque je avtomobil, ki lomi predvsem ženska srca, v drugi generaciji pa naj bi to počel še za odtenek lažje. S ceno od 41 tisoč evrov naprej naj bi letno omrežil tudi 125 pretežno Slovenk.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Izbrali smo finaliste izbora svetovni avto leta; kako smo glasovali na Financah?
Avto
AvtoMiloš Milač Izbrali smo finaliste izbora svetovni avto leta; kako smo glasovali na Financah?

Kateri avtomobili so v izboru za priznanja najodmevnejšega avtomobilskega izbora na svetu – svetovni avto leta in kako sem v prvem krogu razdelil svoje točke

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Avto
(video) Z japoncem v objemu skandinavske zime
Avto
AvtoMatej Kačič (video) Z japoncem v objemu skandinavske zime

V objemu skandinavske zime smo preizkusili, kako se na zasneženi in ledeni podlagi znajde novi mitsubishi eclipse cross.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)