Avto

Vroči rusinji napadata Evropo

Lada se je pod lastništvom Renaulta osvobodila vzhodnjaške miselnosti in na ceste postavila privlačna novinca - limuzino vesto in športnega terenca xray. Konec leta bosta na voljo tudi v zahodni Evropi.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

10.08.2016 17:38
Čas branja: 2 min
Vroči rusinji napadata Evropo
Lada vesta je 4,41 metra dolga limuzina z medosjem 2,63 metra, petimi sedeži in 480 litrskim prtljažnikom. Namenjena je tipično vzhodnjaškim trgom, njen neposreden tekmec pa je dacia logan s kateri si deli tudi nekatere dele. Predvidena vstopna cena limuzine bo okoli sedem tisoč evrov.

Rusko Lado, v večinski lasti Renaulta Nissana, je zadnja leta težilo več bremen. Oblikovno in tehnično zastareli avtomobili so močno zaostajali za vse večjo evropsko in azijsko konkurenco, zato je znamka začela izgubljati tržni delež na domačem ruskem trgu in v državah nekdanje Sovjetske zveze. Znamka iz ruskega Toljatija je imela še pred deset­letjem skoraj polovični tržni delež v takrat gospodarsko zaprti Rusiji, lani je ta upadel na manj kot 20 odstotkov, obenem pa se je zaradi gospodarskih pretresov in upada rublja sesul celoten trg.

lada niva urban
Lada niva, sedaj se imenuje zgolj 4x4, je ostanek Lade starih časov, ki je izdelovala avtomobile za prevoz od točke A do točke B, četudi po zelo zahtevnem terenu, za manj zahtevne kupce.

Rusija vabi in straši naše dobavitelje

Iz Rusije z bolečino

Naši dobavitelji na trnovo pot do avtovelikana

S skoraj treh milijonov prodanih avtomobilov se je do lani skrčil za polovico, na 1,6 milijona, Lada pa je prepričala le 269 tisoč kupcev, 34 odstotkov manj kot leta 2014. Februarja letos pa je tradicionalna znamka po nekaj letih znova začela rasti, v deležu in prodaji. Julija je Lada v Rusiji prodajo povečala za štiri odstotke, na slabih 22 tisoč vozil, medtem ko je trg zgrmel še za 17 odstotkov, na 109 tisoč vozil. V prvih sedmih mesecih letos je bilo v Rusiji prodanih 781 tisoč novih osebnih avtomobilov, 14 odstotkov manj kot v istem obdobju lani.

Vroči rusinji prihajata v Evropo, morda tudi k nam

Razlog za Ladino rast sta dva povsem nova modela vesta in xray, s katerima ruska znamka napada domači trg, konec tega leta pa bo z njima zapeljala tudi v Nemčijo in nekatere druge zahodnoevropske države. Ljub­ljanska družba Kreativni Najemi, ki prek bosanskega distributerja Lade pri nas prodaja model niva oziroma 4 x 4, o prihodu veste in xraya na naš trg še nima informacij. »Če bosta modela na voljo v Bosni, bosta zagotovo tudi pri nas in na Hrvaškem, je prepričan direktor družbe Zdravko Poljaševič.

Vesta je elegantna limuzina ...

lada-vesta-sedan-review-lada-official-website-57ab36d01a89a.jpg

Nova modela je oblikoval nekdanji Volvov oblikovalec Steve Mattin, tehniko in osnovo zanju je prispeval Renault, proizvodnja pa je ostala v ruskem Toljatiju, domu lad starejših letnic, vključno z nivo oziroma modelom 4 x 4, ki je še vedno v ponudbi. Vesta je 4,41 metra dolga limuzina z 2,63-metrskim medosjem, petimi sedeži in 480-litrskim prtljažnikom. Namenjena je tipično vzhodnjaškim trgom, njen neposreden tekmec pa je dacia logan, s katero si deli tudi nekatere dele. Lada pa bo z vesto vseeno vstopila na bolj zahtevne zahodnoevropske trge, njena glavna prednost pa bo še vedno cena, ki naj bi se začela pod desetimi tisočaki. Vesto poganja Renaultov 1,6-litrski klasični bencinski štirivaljnik brez turbo polnilnika z 78 do 81 kilovati (od 106 do 110 konjskimi močmi.

... xray pa modni športni terenec

lada-x-ray-enters-production-with-sandero-platform-and-two-16l-engines-10-57ab36d32ae8e.jpg

Najbrž bolj privlačen bo model xray, ki na nemški trg prav tako prihaja konec leta, stal pa naj bi nekaj več kot dacia sandero - torej od sedem do osem tisočakov. Mali športni terenec razreda B je dolg 4,16 metra, sedi na enaki osnovi kot vesta, ima privzdignjeno karoserijo in le sprednji pogon. Poleg 1,6-litrskega stroja pa ga poganja tudi 1,8-litrski bencinar z 90 kilovati (122 konjskih moči), moč pa se na kolesa prenaša prek petstopenjskega ročnega ali samodejnega menjalnika z enakim številom stopenj.

lada xray

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu
Avto
AvtoMiloš Milač Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu

Francoski Renault je v Ženevi v ospredje postavil koncept EZ-GO, ki predstavlja nove ideje prihodnje mobilnosti. Novi so še trije motorji, električni v zoeju ter 1,3- in 1,8-litrski turbobencinar.

FINANCE
Avto
Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva
Avto
AvtoMiloš Milač Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva

Nov motor z 80 kilovati je enako velik in težek kot šibkejši motor oznako R90. Zmogljivejši stroj omogoča dve sekundi hitrejše pospeševanje od 80 do 120 kilometrov na uro

FINANCE
Avto
Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi
Avto
AvtoAlbina Kenda Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi

Na začetku marca se je poročalo, da se Nissan zanima za nakup državnega deleža v Renaultu, kar naj bi bil uvod v združitvena pogajanja, zdaj pa, da pogajanja o združitvi že tečejo; kot je znano, je Renault stoodstotni lastnik novomeške tovarne avtomobilov Revoz

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Renault in Nissan končno pod eno streho
FINANCE
Avto
Športnost po žlički
Avto
AvtoMatej Kačič Športnost po žlički 1

Renault twingo GT je avtomobil za tiste, ki so v mestu radi opaženi, hkrati uživajo v bolj dinamični vožnji od enega do drugega semaforja, ali pa med ovinki radi ujezijo večje in močnejše od sebe.

FINANCE
Avto
Carlos Ghosn je izpolnil dolgoletne sanje, danes vodi največjega proizvajalca na svetu
Avto
AvtoMiloš Milač Carlos Ghosn je izpolnil dolgoletne sanje, danes vodi največjega proizvajalca na svetu

Predsednik zveze p(Renault Nissan#Renault Nissan) p(Mitsubishi#Mitsubishi) o(Carlos Ghosn#Carlos Ghosn) je tik pred odhodom v pokoj dosegel dolgoletni cilj – zvezo je, s pomočjo Mitsubishija, pripeljal na vodilno mesto med avtomobilskimi proizvajalci v svetu.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)