Avto

Pravi partner za vsakdanja opravila in prosti čas

Peugeot partner tepee je soliden potniški dostavnik, ki je s prenovo ohranil skoraj čudežno prostornost in 675-litrski prtljažnik, dodatne pluse pa pridobil z varčnim turbodizlom, modernimi prijemi in dobrim počutjem

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

06.08.2016 23:10
Čas branja: 7 min

Ali ste med tistimi, ki zaradi otrok, žene, športnih aktivnosti ali kar vsega naštetega potrebujejo veliko prostora? Zares veliko prostora?

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-409-57a639a728545.jpg.o.960px.jpg

Prijatelj je že tak, od nekdaj prisega na uporabna družinska vozila, morda še za odtenek bolj to vrlino ceni njegova dama. S prvim otrokom, vso možno in neverjetno opremo zanj in predvsem vozičkom je tako pri nakupu vozila že prišla glavna zahteva: "Voziček naj gre v avto brez zlaganja! Hočem ga le postaviti v avto in zapreti vrata."

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-413-57a639a45411e.jpg.o.960px.jpg

Drugi smo se temu hahljali, sploh ker je pri tem odkritosrčno priznala, da je pač prelena za vsakokratno - čeprav zgolj enopotezno - zlaganje tega nujno potrebnega artikla vsake mlade družine. Drži, veliko bolj enostavno, hitreje in tudi elegantneje je kar cel voziček potisniti v zadek ali ga vzeti ven, ne vzame več kot tri sekunde.

IMG-0794-57a6399f94859.jpg.o.960px.jpg

Vozičku se tako v njihovem potniškem dostavniku redno pridružijo kolesa, poganjalec, počitniška oprema, sanke, ležalniki,... Občasno jim ostali seveda še kaj "podtaknemo" v avto, prostora je namreč za izvoz. Drsna vrata pri tem povečujejo uporabnost, velika in nizko nameščena stranska stekla omogočajo dober pogled ven tudi otroku, prostora za potnike pa je dovolj tako spredaj kot zadaj.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-012-57a639a55ce0e.jpg.o.960px.jpg

Na prijatelja in njegovo skorajda vsakodnevno selitev narodov sem se zlahka spomnil, ko sem prišel po prenovljenega Peugeotovega partnerja, ki sliši na ime tepee. Kot indijanski šotor, ki je danes nudil zatočišče celi družini rdečekožcev na enem, že čez nekaj dni pa na povsem drugem koncu prerije.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-034-57a63a6a9dabd.jpg.o.960px.jpg

Francozi imena gotovo niso izbrali po pomoti, verjamem da bi bil njihov partner tudi Indijancem pravi - partner. Kot človek, ki mu tudi za dopust občasno zadostujeta zgolj mali nahrbtnik in denarnica, za najboljši del službe pa jemljem ovinke, sem bil prepričan, da se z "gajbo" ne bova ujela. A sem se motil.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-028-57a639a7afdde.jpg.o.960px.jpg

Pogled od spredaj pritegnejo dnevne luči z LED diodami in med preoblikovanima žarometoma nova maska hladilnika, s katero je partner usklajen z aktualnimi oblikovnimi smernicami francoske znamke, na njeni sredi pa dominira velik Peugeotov lev. Tudi kroma ne manjka, vtis robustnosti obenem povečajo zaščitne obloge z meglenkami. Da, partner je s prenovo dobil všečno podobo, moderen in robusten značaj ter tudi nekaj blagega pridiha elegance.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-108-57a639aa19e29.jpg.o.960px.jpg

Peugeot partner bo družinski proračun olajšal za najmanj 14.904 evre, kolikor stane osnovni model Access 1.6 VTi 98. Za 120-konjskega bencinca boste odšteli okoli 19.600 evrov (najbogatejši različici Outdoor in Allure), šibkejši 1,6-litrski in 75-konjski dizel stane 16.684 evrov, močnejši 100-konjski z drugo stopnjo opreme Active pa 20.384 evrov. Še 1.300 evrov na to ceno bo treba dodati za 120-konjski dizel s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-221-57a6399867389.jpg.o.960px.jpg

Na testu smo imeli model Active 1.6 BlueHDi 100 Stop&Start EUR6 s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom za 20.583 evrov. Ob tem je imel za dobrih tri tisoč evrov dodatne opreme (samodejna klima, kamera, 7-palčni zaslon na dotik, kovinska barva, vzdolžni strešni nosilci, posamični sedeži v drugi vrsti, stranske strešne zavese, senzor za dež,...), s popusti pa bi pa kupec za takšnega partnerja namesto 23.518 na koncu plačal 17.814 evrov.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-093-57a639a85eb78.jpg.o.960px.jpg

S strani navdušijo drsna vrata, ki povečujejo uporabnost in zaradi katerih na ozkem prostoru lažje vstopimo v kabino ali v otroški sedež brez mučenja namestimo otroka.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-094-57a6399de9015.jpg.o.960px.jpg

Zadka pri Peugeotu niso kaj dosti spreminjali, tam ostajajo ena sama ogromna in skoraj kot miza ravna vrata. Njihova velikost s seboj prinaša slabost, saj so dokaj težka in tako - predvsem za ženske - neugodna za zapiranje, hkrati je treba biti pazljiv pri parkiranju.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-074-57a63b8c38fd7.jpg.o.960px.jpg

Zaradi njihovih dimenzij se mimogrede lahko zgodi, da ste parkirali preblizu kake ovire in jih ne boste mogli odpreti oziroma boste pri tem opravilu z njimi kaj zadeli. Obenem se odpirajo dovolj visoko, da bodo glave ostale cele,in skorajda vodoravno, da pod njimi v dežju lahko postavite zasilni piknik prostor. Za doplačilo dobrih sto evrov je na prtljažnih vratih moč odpreti zgolj steklo, tako v prtljažnik lažje natovorite manjše predmete, dobrih 150 evrov pa stanejo krilna vrata.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-287.1470512087.JPG.o.960px.jpg

Za odprtimi vrati 4,38 metra dolgega partnerja zazeva velika črna luknja. Tam je namreč pravi olimpijski prtljažnik, ki v osnovni postavitvi vase sprejme 675 litrov. Prtljažni prostor je skorajda ravnih oblik, bogato odmerjen pa je tudi zaradi oglate oblike partnerja - je skoraj višji (180 cm), kot pa meri v širino (181 cm).

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-299.1470512205.JPG.o.960px.jpg

Prtljažnik je robusten in poleg številnih vrečk, kovčkov, potovalnih torb, športnih rekvizitov in otroške opreme prenese tudi zaboje, vreče cementa in v skrajni sili tudi europaleto. Ima tudi več mest za pritrjevanje prtljage, za doplačilo 600 evrov pri opremi Allure pa tudi dva dodatna sedeža.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-341.1470512302.JPG.o.960px.jpg

S podiranjem treh posamičnih sedežev v drugi vrsti, pa v partnerju tepee prostor zraste na veličastnih 3.000 litrov oziroma na kar tri kubike! Prava pravljica za vse, ki radi veliko potujejo, s seboj vedno tovorijo "pol življenja" ali pa prijateljem radi pomagajo pri selitvi oziroma dostavi "malenkosti". Za še več prostora se sklopi tudi sovoznikov sedež, v partnerju takrat lahko peljemo do 2,4 metra dolge predmete. Brez skrbi (ali pač), abonma za Ikeo bo vaš!

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-458.1470512342.JPG.o.960px.jpg

Tudi za prevoz žive vsebine je odlično poskrbljeno, partner tepee se z najmanj petimi sedeži zdi kot nalašč za nadpovprečno velike mlade družine. V drugi vrsti za drsnimi vrati bodo tako uživali do trije potniki, pri čemer se srednji sedež lahko postavi v priročno mizico, pred potnikoma pa sta tudi letalski mizici.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-297.1470512412.JPG.o.960px.jpg

Oba potnika ob vratih imata pod nogami še dostopen in dokaj velik predal (skupaj 14 litrov) za odlaganje igrač, rezervne čevlje, copate ali kake malenkosti, le stranski stekli se zgolj pripreta in ne spustita v vrata.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-033-57a63a6e3beb3.jpg.o.960px.jpg

Po drugi strani sta lahko na notranji strani oken za dobrih 200 evrov doplačila vgrajena senčnika, ki se kot rolo potegneta z vrha in lahkotno zatakneta v spodnji del okvirja.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-452.1470512797.JPG.o.960px.jpg

Trije posamični sedeži (200 evrov) niso vzdolžno pomični, tudi naslonjala imajo le eno lego, z IsoFix priključki pa sta opremljena le oba stranska sedeža, srednji pa ne. Kar se prezračevanja tiče, bodo tisti zadaj povsem odvisni od kroženja zraka in nastavitev v prvem delu vozila, saj do njih ni potegnjen niti en zračnik.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-307.1470512836.JPG.o.960px.jpg

Voznike, ki vsakodnevno potrebujejo veliko prostora za tovor in/ali potnike, bo Peugeot partner hitro "zakuril". Pozitiven vtis bo podkrepil tudi visok položaj sedenja za kamionsko položnim in (pre)velikim volanom (oboje pomično po višini in dolžini oziroma globini), saj nudi zelo dober pregled nad dogajanjem pred in okoli vozila.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-308.1470512896.JPG.o.960px.jpg

Visoko nasajena in desni roki prijetno blizu je tudi ročica petstopenjskega ročnega menjalnika, v trenutkih, ko po njej ne posegamo pa roka udobno počiva na sredinskem naslonu.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-324.1470512938.JPG.o.960px.jpg

Kabini so s prenovo namenili izboljšane tkanine in druge materiale, največ sprememb pa je bila deležna predvsem sredinska konzola. Ta ima zdaj lahko velik sedempalčni barvni zaslon na dotik, ki je v višjih stopnjah opreme serijski, v nižji pa ga dobite za doplačilo.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-365.1470513508.JPG.o.960px.jpg

Zaslon omogoča dostop do radia, prostoročnega telefoniranja, navigacije in vmesnika MirrorLink, na njem lahko vidimo tudi sliko vzvratne kamere (skupaj s parkirnimi senzorji in zložljivimi ogledali 1.326 evrov).

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi.1470515599.JPG.o.960px.jpg

Notranjost kljub prenovi, modernemu dodatku v obliki zaslona ter dvopodročni samodejni klimatski napravi (200 evrov) deluje precej dostavniško ter s tem morda nekoliko ceneno za družinsko vozilo. Veliko je trde plastike, pravzaprav so mehki le sedeži, naslonjala za roke, majhen del obloge na vratih in manšeta okoli prestavne ročice. Še senčnika pred potnikoma spredaj sta trda kot kamen.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-327.1470513591.JPG.o.960px.jpg

Bolj kot na občutek in otip pa kabina navduši s funkcionalnostjo, preprosto in prilagodljivo zasnovo ter seveda z odlagalnimi prostori. Teh je toliko po vsej kabini, da boste sprva malce izgubljeni, nato pa boste že začeli ceniti njihovo prostornino in namen. Gotovo boste kdaj tudi pozabili, kaj ste kam spravili.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-443.1470513986.JPG.o.960px.jpg

Vseh skupaj je namreč 20, morda še kakšen več. Stropna polica po celotni dolžini vozila je pripravno odlagališče za kakšen dodaten kos oblačil, predalček pred prestavno ročico za mobilni telefon, tisti pri sovoznikovih nogah pa denimo za strgalo za led.

notranjostz.1470516158.jpg.o.960px.jpg

V vseh vratih so predali različnih dimenzij, pri zračnikih spredaj pa sta še dva valja, kamor lahko spravimo ključe, denarnico ali pa zaprto pločevinko s pijačo (različica Outdoor ima tam gumb za sistem Grip control).

notranjostz1.1470516423.jpg.o.960px.jpg

Manjša predala sta tudi pod prednjima sedežema, zaprt predal pred sovoznikom je klasika, zemljevide pa lahko priročno odložimo v sredinskega na vrhu armaturne plošče.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-323.1470514099.JPG.o.960px.jpg

Na armaturki so skupno kar trije predali, še posebej navduši tisti zaprt za volanskim obročem s prostornino štiri litre, kamor lahko voznik v mrzlih dneh spravi rokavice in kapo. Predal je tako globok, da s sedeža gotovo ne bomo dosegli dna, podobno pa lahko rečemo tudi za kraljevsko sredinsko konzolo z dodatnimi odlagalnimi prostori.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-313.1470515037.JPG.o.960px.jpg

Njena uporabnost se lahko enači s kako ogromno žensko torbico, kjer se izgubi tisoč in ena stvar. Konzola je ob tem snemljiva, in se jo pripne na podnožje, v katerem so sicer trije nosilci za kozarce.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-331.1470514135.JPG.o.960px.jpg

Oprema Active v vozilu sicer ponuja vse, kar je potrebno za udobno vožnjo. Na seznamu so klima, tempomat in omejevalnik hitrosti, potovalni računalnik, električno pomični vzvratni ogledali, LED dnevne luči, električno pomična prednja stekla, daljinsko centralno zaklepanje, pomoč pri speljevanju v klanec, ESP, ABS, ASR in štiri zračne blazine, zdaj pa je za doplačilo že na voljo tudi sistem za zaviranje v sili Active City Brake, ki deluje do hitrosti 30 kilometrov na uro. V mestu pride še kako prav in priporočamo doplačilo okoli 500 evrov.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-274.1470515179.JPG.o.960px.jpg

Partner tepee je na voljo s petimi kombinacijami motorjev, najbolj zaželen pa je gotovo preizkušen in z Euro6 normo usklajeni 1,6-litrski turbodizel s 73 kilovati oziroma 100 konji in sistemom Stop&Start.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-375.1470515108.JPG.o.960px.jpg

Motor je glede na prej pridobil osem konjev, poleg uporabnih 254 Nm navora pri 1.750 vrtljajih pa ga odlikuje varčnost. Testno povprečje s precej mestnimi in avtocestnimi vožnjami se je sukalo pod šestimi litri na sto prevoženih kilometrov (tovarna 3,9/5,1/4,3), na daljših poteh se brez težav ustali pri petih litrih.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-116-57a639b4e7a52.jpg.o.960px.jpg

Motor je v 1.449 kg težkem vozilu dovolj zmogljiv tudi v primeru, ko v partnerja povabimo ostale štiri potnike in vanj zložimo njihovo prtljago, znakov pešanja zlepa ne pokaže niti na avtocestnih klancih. Partner se ob tem postavlja s solidnimi pospeški, z mesta do 100 km/h vas popelje v 12,4 sekunde ter doseže najvišjo hitrost 166 km/h.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-309.1470515809.JPG.o.960px.jpg

Hrup v kabini je pretežni del poti znosen, čeprav se pozna, da je avto slabše zvočno zatesnjen kot denimo model 208 z enakim motorjem. Če ne boste veliko prehitevali, motorja po nepotrebnem priganjali v višje vrtljaje oziroma dlje časa vozili po avtocesti tega niti ne boste občutili.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-102-57a639b34d3b9.jpg.o.960px.jpg

Šesta prestava bi na odprtih cestah prišla prav, saj merilnik vrtljajev pri hitrosti 130 km/h kaže vrednost 2.550. Pri višjih hitrostih se v tipično dizelski ropot obenem meša še piš vetra, ki je posledica višje karoserije in bolj škatlaste oblike.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-229.1470515445.JPG.o.960px.jpg

Delovna zasnova partnerja se pozna tudi pri manjšem vozniškem talentu, čuti pa se jo tudi na zadnjih sedežih. Predvsem v ovinkih se partner kar nagiba in potnike z občutljivim želodcem bo treba peljati še posebej skrbno. Jasno pa je, da partner kot tak ni namenjen hitri vožnji in podiranju rekordov. Kdor potrebuje praktičen in uporaben avto mu športna lega gotovo ni prioriteta, cenil pa bo vse ostalo.

Peugeot-partner-tepee-1.6HDi-025-57a639ae1676a.jpg.o.960px.jpg

Foto: Matej Kačič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja 6

Novi partner je rifter, v družbo treh pa prinaša drugačno prednjo masko in odbijač, »kremplje« na zadku in Peugeotov i-Cockpit v kabini. Pri nas bo jeseni.

FINANCE
Avto
Vse najboljše stvari so tri
Avto
AvtoMatej Kačič Vse najboljše stvari so tri

Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele 2008, 3008 in 5008 zapakirali še dodatno mero športnega značaja in prestiža.

FINANCE
Avto
Nežna, a pomembna prenova
Avto
AvtoMatej Kačič Nežna, a pomembna prenova

Peugeot 308: Pri Peugeotu so enega svojih najpomembnejših modelov za spopad s tekmeci nežno prenovili in predvsem tehnično posodobili. 

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu
Avto
AvtoMiloš Milač Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Avto
Peugeotov modni karavan je prava osvežitev
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeotov modni karavan je prava osvežitev 5

Peugeot s 508 SW nadaljuje tradicijo poslovnih karavanov. Zadnji model pa bolj kot na prostor stavi na športnost, privlačne obline, tehniko in uporabne rešitve. Obenem je krajši in lažji od predhodnika ter vozi proti prestižnim tekmecem

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)