Največji nemški proizvajalec vozil je junija prodal 883.400 vozil in dosegel 5,1-odstotno rast prodaje v primerjavi z istim obdobjem lani. V prvem polletju so skupno prodali okoli 5,12 milijona vozil, kar predstavlja 1,5 odstotka boljšo prodajo kot lansko leto. S tem je koncern Volkswagen v prvi polovici leta prodal več vozil od konkurentov Toyote in General Motorsa in se povzpel na vodilno mesto med proizvajalci vozil.
Družba je najvišjo rast prodaje zabeležila na kitajskem trgu, kjer so v prvem polletju prodali 6,8 odstotka več vozil, med regijami pa so najvišjo rast prodaje dosegli v srednji in vzhodni Evropi, kjer je bila rast 6,7-odstotna. Medtem ko so v Evropi in Aziji beležili nadaljnjo rast prodaje, pa so prodajne številke v severni Ameriki 7,2 odstotka pod lansko ravnjo. V južni Ameriki se nadaljuje upad prodaje, ki je v prvem polletju znašala kar 33,1 odstotka.
1. Volkswagen:
5,12 milijona vozil
2. Toyota:
4,99 milijona vozil
3. General Motors:
4,76 milijona vozil
Audi in Škoda rešujeta VW
Pri prodaji osebnih vozil po posameznih znamkah je od januarja do junija Volkswagen prodal 20.700 vozil oziroma 0,7 odstotka manj kot v istem obdobju lani. Audi in Škoda sta v prvi polovici leta prodajo izboljšala za 5,6 in 4,6 odstotka, Porsche pa za 3,5 odstotka. Dobro polletje so zabeležili še v Volkswagnovi diviziji gospodarskih vozil, kjer je bila rast 7-odstotna, in pri Scanii, kjer je prodaja avtobusov in tovornih vozil zrasla za devet odstotkov.
Toyota na prvem mestu od leta 2012
V Wolfsburgu so Toyoto po prodajnih številkah prehiteli tudi v prvi polovici 2015, vendar je prodaja v drugi polovici leta upadla zaradi škandala z izpusti. Toyota se je na prestol največjega proizvajalca vozil povzpela leta 2008, ko je s prvega mesta po desetletjih vladavine izrinila ameriški General Motors. V Detroitu so titulo največjega proizvajalca ponovno prevzeli leta 2011, ko sta Toyotino proizvodnjo prizadela potres in cunami, vendar ne za dolgo. Od leta 2012 je na prvem mestu ponovno Toyota.