S petimi vrati, 434-litrskim prtljažnikom in sodobno tehnologijo novi megane nagovarja družine in aktivne pare, z varčnimi motorji tudi službene voznike (službeni avto leta PAL 2016), v najmočnejši različici GT pa še vse tiste, ki radi vozijo športno.
evrov stane renault megane GT, upoštevaje tisoč evrov rednega popusta.
151
kilovatov oziroma 205 konjskih moči ter 280 newtonmetrov navora zmore 1,6-litrski motor.
7,1
sekunde GT potrebuje za pospešek z mesta do stotice.
Megane GT je v zadnji generaciji namreč najmočnejši v družini, ki je do zdaj pri nas prepričala okoli 500 kupcev. GT na svojo malce bolj divjo plat opozori že na daleč, v našem primeru tudi z bleščečo modro barvo.
Drugačnost oziroma športnost na zunaj poudarijo še agresiven prednji odbijač s poudarjenimi režami za zajem zraka in veliko satovje na maski, sivi plastični vložki in zanimiva 18-palčna platišča, zadaj pa predvsem strešni spojler, difuzor in dva zaključka izpušnih cevi.
Napisi GT, renault sport in 4control atraktivno zunanjo podobo le še začinijo, različica GT pa navduši tudi v notranjosti - in to ne zgolj s sodobnim delovnim okoljem in pokončnim 8,7-palčnim zaslonom na dotik.
Palec gor dajemo tudi osebnemu okusu in režimu vožnje (neutral, comfort, sport in perso) prilagojen sistem Multi-Sense (videz digitalnih merilnikov, ambientalna barva, prilagajanje odzivnosti stopalke za plin, volana, menjalnika, motorja in podvozja), bogati opremi (projicirni zaslon, radio Bose, mnogi varnostno-asistenčni sistemi) ter kakovosti izdelave.
Najbolj navdušijo športno ukrojeni sedeži z modro obrobo. Ti niso samo lepi, s primerno bočno oporo svoje delo nadpovprečno dobro opravijo tudi v ovinkih, volanski obroč z napisom GT pa je primerno odebeljen in ravno prav športen ter natančen.
Za njim sta obvolanski ušesi za pretikanje, ki se ne vrtita skupaj z njim, zaradi stikal za upravljanje radia pa sta nameščeni prenizko oziroma sta spodaj prekratki.
Megane GT je namreč vedno opremljen s sedemstopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom EDC, ki s hitrostjo prestavljanja in delovanja v cliu RS ni prav blestel, zdaj pa prestavlja razmeroma hitro in brez zatikanj.
Prav hitrost in zmogljivosti so tisto, kar najbolj šteje pri meganu GT in kar kupci pravzaprav želijo ter plačajo. Pod motornim pokrovom je zgolj 1,6-litrski bencinski motor, vendar ob pomoči turbopuhala razvije moč 151 kilovatov oziroma 205 konjev.
Moči in navora (280 newtonmetrov pri 2.400 vrtljajih v minuti) je v vsakem trenutku dovolj, GT se da brez težav peljati tudi umirjeno, pospešek 7,1 sekunde z mesta do sto kilometrov na uro že vbrizga nekaj adrenalina, največja hitrost 230 kilometrov na uro pa je daleč nad omejitvami.
A bolj kot to navdušijo vmesna pospeševanja ob sikanju turbine, ročno prestavljanje pri 6.500 vrtljajih in hitra vožnja na vijugastih cestah, račun pa pride na črpalki s porabo okoli devetih litrov.
Podvozje je glede na običajne različice namreč čvrstejše in športnejše, kar se pri bolj umirjeni oziroma običajni vožnji čuti v hrbtu, vendar pa ima avto toliko boljšo lego med ovinki in pri višjih hitrostih.
Za brezhibno vodljivost poskrbi tudi štirikolesno krmiljenje 4control, kjer se zadnja kolesa v prid večji okretnosti pri hitrosti do 60 kilometrov na uro (v načinu Sport do 80 kilometrov na uro) obračajo rahlo v nasprotno smer kot prednja, pri višjih hitrostih pa v isto smer.
Renault megane GT se zato v ovinkih pelje zares dobro in suvereno, dobro zabavo pa glede na uigrano kombinacijo motorja, dvosklopčnega menjalnika, zmogljivega podvozja, 4controla ter na trenutke športnih pozdravov izpod motornega pokrova in izpušnih cevi nekoliko kvari le prehitro poseganje sistema ESP.
Megane GT vseeno brez sramu vstopa v svet hitrih in drznih, za vidnejšo vlogo tam pa bo čez približno dve leti poskrbela različica RS.