Avto

Opel razkriva realno porabo astre, a manj iskreno kot Francozi

Konec junija je francoski PSA objavil rezultate realne, v prometu izmerjene porabe za 30 avtomobilov. Opel se mu pridružuje s podatki bolj realnih meritev porabe po ciklu WLTP za astro, odstopanja v povprečju 25-odstotna.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

03.08.2016 15:00
Dopolnjeno: 03.08.2016 15:06
Čas branja: 2 min

Pritisk okoljskih organizacij, tudi afere Volkswagen, je pri proizvajalcih avtomobilov prebudil čut za iskrenost. Zato se je PSA konec junija iskreno izpostavil z objavo rezultatov meritev porabe v prometu za 30 modelov znamk Peugeot, Citroën in DS, ki tudi za več kot 60 odstotkov presegajo podatke uradnih meritev NEDC.

2016-08-02-Opel-WLTP-2.1470227250.jpg
Opel astra po bolj realnih meritvah WLTP v povprečju porabi za četrtino več kot po uradnih meritvah NEDC. Dizelska 1.6 CDTI s 100 kilovati ima uradno razpon med 3,4 in 4,6 litra, po WLTP pa med 4,3 in 6,1 litra.

Opel je podobno potezo napovedal že lani, v torek pa se je Francozom kot prvi nemški proizvajalec pridružil s prostovoljno in obenem mehko različico iskrenosti - objavo porabe za model astra po ciklu meritev WLTP, ki bolje kot uradni cikel NEDC zrcali dejansko porabo goriva. V nasprotju z meritvami, ki jih je izvedel francoski PSA, cikel WLTP še vedno poteka v laboratoriju. Opel je obenem pripravil spletno stran s primerjavo porabe po obeh ciklih in jo dopolnil še z nasveti za varčevanje z gorivom.

Realna poraba oplov med 4,3 in 10 litrov

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Prvi preizkušen Oplov avtomobil je astra v petvratni in karavanski različici - sports tourer v vseh kombinacijah motorjev, menjalnikov in opreme. Podatki po ciklu WLTP so na voljo le za skrajni vrednosti porabe, ne pa tudi nam najbolj prijazno povprečno vrednost. Pri petvratni astri z osnovnim bencinskim motorjem 1.4 ECOTEC s 74 kilovati in ročnim menjalnikom uradni NEDC obljublja porabo med 4,2 in 7,5 litra ter povprečje med 5,4 in 5,5 litra (odvisno od velikosti koles). Po WLTP pa omenjena astra porabi med 5,4 in 9,0 litra. Pri najbolj priljubljenem motorju 1.4 turbo s 110 kilovati, sistemom start & stop in ročnim menjalnikom NEDC predvideva razpon med 4,2 in 6,3 litra ter povprečje med 4,9 in 5,1 litra. Po WLTP pa poraba znaša med pet in 8,5 litra. Dizelski motor 1.6 CDTI s 100 kilovati po uradnih meritvah porabi med 3,4 in 4,6 litra, v povprečju med 3,8 in 3,9 litra. Po WLTP pa med 4,3 in 6,1 litra. Še najmočnejši 1.6 turbo ECOTEC s 147 kilovati: NEDC obljublja razpon med 4,9 in osmimi litri ter povprečje med 6,0 do 6,1 litra, WLTP pa razpon od šest do 10 litrov.

Kako poteka cikel meritev WLTP?

Cikel meritev je bil razvit v skladu s smernicami Svetovnega foruma za harmonizacijo pravilnikov o vozilih (UNECE) in ob pomoči izkušenj voznikov pri vsakdanji uporabi. Pridobljene vrednosti so primerljive po vsem svetu, medtem ko so vrednosti NEDC veljavne le v Evropi. Po načrtih EU naj bi cikel WLTP prihodnje leto nadomestil trenutno uradni cikel NEDC. V primerjavi z NEDC je preizkus WLTP doslednejši glede porabe pri uporabi v dejanskem cestnem prometu. Cikel temelji na strogem testnem postopku, ki upošteva realnejšo dinamiko vožnje in zunanje temperature. Da je zagotovljen globalno usklajen standard, poteka testiranje pod laboratorijskimi pogoji, med testnimi dejavniki pa so večje preskusne razdalje, višje povprečne in največje hitrosti, krajši časi postankov ter več zaviranja in pospeševanja. Pri Oplu dodajajo, da se lahko dejanska poraba goriva pri nekaterih okoliščinah v prometu razlikuje od testnih številk cikla WLTP - na primer pri hitri vožnji po nemški avtocesti - in je lahko večja od navedene.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

FINANCE
Avto
PSA Peugeot Citroën in Opel pripravljen vstopili v stresno jesen za avtomobilske proizvajalce
Avto
AvtoMiloš Milač PSA Peugeot Citroën in Opel pripravljen vstopili v stresno jesen za avtomobilske proizvajalce

Opli, peugeoti in citroëni so v celoti certificirani po standardih WLTP, zato zamud pri dobavah ne bo.

FINANCE
Avto
Opel je že danes rešil izzive, ki bodo jeseni pestili avtotrgovce in kupce drugih znamk
Avto
AvtoMiloš Milač Opel je že danes rešil izzive, ki bodo jeseni pestili avtotrgovce in kupce drugih znamk 1

Opel nam je na dogodku v Mainzu predstavil svoj pogled na rešitve pred prihajajočimi izzivi okoljskih predpisov in meritev. Na dogodku smo preizkusili tudi nekaj novih različic motorjev in menjalnikov.

FINANCE
Avto
Novi cikel meritev prinaša resnico o porabi, pa tudi strah pred višjimi davki
Avto
AvtoMiloš Milač Novi cikel meritev prinaša resnico o porabi, pa tudi strah pred višjimi davki 5

Novi cikel meritev porabe goriva in izpustov WLTP bo kot osnova za davek začel veljati šele januarja 2019, njegova izpeljanka – cikel »novi NEDC« – pa izpuste in davke viša že danes

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Berlingu sledi še Oplov combo
Avto
AvtoMiloš Milač Berlingu sledi še Oplov combo 1

Oplov combo z osnovo in tehniko berlinga in partnerja, a lastnim oblikovnim slogom

FINANCE
Avto
Tudi mala corsa obuja oznako GSI
Avto
AvtoMiloš Milač Tudi mala corsa obuja oznako GSI

Oznaka, ki je proslavila športne ople in se v spomin vtisnila še precej bolj oznaka OPC na zadkih najbolj divjih oplov

FINANCE
Avto
Prodorni šef slovenskega Peugeota je postal podpredsednik PSA
Avto
AvtoMiloš Milač Prodorni šef slovenskega Peugeota je postal podpredsednik PSA

Chopelin bo v naslednjem mandatu optimiziral prodajo in marketing za pet avtomobilskih znamk v Skupini PSA: Peugeot, Citroën, DS, Opel in Vauxhall

FINANCE
Avto
''Človeški'' Opel kaže na prihodnost znamke
Avto
AvtoMiloš Milač ''Človeški'' Opel kaže na prihodnost znamke

Nova usmeritev Opla je postati najbolj učinkovita znamka v Skupini Peugeot Citroën, je pred kratkim napovedal izvršni direktor družbe Michael Lohscheller. To vključuje tudi brušenje oblikovalskega jezika, ki bo konec leta dosegel novo raven s konceptom, ki ga Opel razkriva danes.