Z njo bi podobno kot v letalih ugotavljali odgovornost ob morebitni nesreči. Kot naj bi predvideval predlog, bi črna skrinjica beležila, kdaj je bil avtopilot vključen, kdaj je vozil voznik in kdaj je avtopilot od voznika zahteval prevzem nadzora nad vozilom.
Zaradi nedavnih dogodkov debata o črnih skrinjicah ni presenečenje. Po poročanju ameriških medijev se je v zadnjih mesecih zgodilo nekaj nesreč, za katere naj bi bil kriv Teslov avtopilot. Usodna nesreča voznika s Floride, ki naj bi ob vožnji gledal film, avtopilot pa naj bi zaslepilo sonce, je na industrijo in upravne organe povečala pritisk, da zagotovijo varen razvoj in uvedbo tehnologije samodejne vožnje. Po podatkih ministrstva naj bi bile črne skrinjice, podobne kot na letalih, obvezne na vseh vozilih, ki ponujajo kombiniranje prilagodljivega tempomata, samodejnega zavijanja ali asistence za ohranjanje smeri.
Nemčija vodilna tudi na tem področju
Doslej je bila le ena nesreča usodna, vendar bodo v Nemčiji tehnologijo samodejne vožnje obravnavali strožje. Morebitna nova zakonodaja je za zdaj še v obliki osnutka in bo v odobritev drugim vladnim agencijam poslana še to poletje. To pomeni, da bi kakršnakoli nova pravila lahko začela veljati do konca leta. Voznikom ne bo treba biti pozoren na kriljenje ali dogajanje v prometu, bodo pa morali sedeti za volanom, da prevzamejo nadzor, če bo treba, predlaga nemški prometni minister Alexander Dobrindt.
V Nemčiji želijo, da bi bila njihova največja avtomobilska podjetja (Volkswagen, Daimler, BMW) vodilna na področju avtonomne vožnje. Kanclerka Angela Merkel je aprila avtomobilskim proizvajalcem dejala, naj v Berlin pošljejo seznam želja, s katerimi bi si olajšali razvoj in proizvodno samodejnih vozil. Množičen prihod samovozečih vozil lahko pričakujemo po letu 2020.