Avto

S Fordovim edgem v objem milijonarjev

Najdražji ford je avtomobil za direktorje, na poti do superbogatega Osla pa nas je o tem prepričal tudi z udobjem, vozno dinamiko in naprednimi tehnologijami

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.07.2016 00:01
Čas branja: 3 min

Do Kölna, sedeža evropskega Forda, te iz finančnega središča Evrope cesta popelje v slabih dveh urah, hitri vlak pa 180-kilometrsko razdaljo od Frankfurta premaga v le 49 minutah. Nato do Osla odrinemo s Fordovim luksuznim SUV.

Ford-edge-sport-087-T.1469636080.jpg.s.960px.jpg

Odločitev je lahka, sploh ker bi v Sloveniji v tem času po tirih menda prišli celo iz Ljubljane do Kamnika in ker bomo še veliko časa na cesti. Naš cilj je namreč dobrih 1.200 kilometrov in 14 ur vožnje oddaljena prestolnica Norveške, kjer so milijonarji tako pogosti kot pivovarne v Nemčiji, standard pa tako visok, da si na glavni promenadi Karl Johans tudi povprečen Nemec privošči le pivo ali dve.

Ford-edge-sport-020.1469736817.JPG.c.960px.jpg

Po natančno 49 minutah vožnje s hitrostjo prek 300 kilometrov na uro si v Kölnu izbojujemo ključ že na pogled atraktivnega edgea v zelo opazni oranžni barvi, z najbogatejšo opremo sport in močnejšo različico dvolitrskega biturbodizla TDCI s 154 kilovati oziroma 210 konji.

Ford-edge-sport-022.1469742189.JPG.s.960px.jpg

Standardno je takšen 4,81 metra dolgi športni terenec opremljen s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom powershift, pogon pa je vedno speljan na vsa štiri kolesa. V osnovi je gnan prednji kolesni par, po potrebi pa se do 70 odstotkov navora spravi na zadnjo os ter do sto odstotkov na posamezno kolo, kar zagotavlja odlične vozne lastnosti.

Ford-edge-sport-079-T.1469636078.jpg

S popustom 3.400 evrov takšen ford edge pri nas stane 50.850 evrov, s tem pa je tudi najdražji model v prodajni paleti - mustang je pač mustang. Ford je z obilnim športnim terencem, ki je občutno večji od kuge, kaj šele ecosporta, vstopil tudi v razred premijskih športnih terencev.

Ford-edge-sport-196.1469741843.JPG.c.960px.jpg

Z udobjem, prostornostjo, dolgim seznamom serijske opreme in ceno pa pri nas ne želi igrati zgolj obrobne vloge. Letos naj bi našel 30 kupcev, prihodnje leto pa 60.

Ford-edge-sport-132.1469742553.JPG.c.960px.jpg

In to ne le takšnih, ki jim je 4,52 metra dolga kuga nemara premajhna. Ford želi z edgeem pri nas prepričati tudi predsednike uprav, direktorje in poslovneže. Cena je gotovo med aduti, saj je primerljivo opremljen edge za približno petino cenejši od nemških premijskih tekmecev.

Ford-edge-sport-213.1469734544.JPG.c.960px.jpg

Z njimi naj bi se uspešno kosal tudi s prostorom za pet potnikov v notranjosti, ki jo krasijo zelo dobri materiali in dovršena izdelava, s 602-litrskim prtljažnikom, udobjem na daljših poteh, bogato opremo in tudi drugačnostjo. Zajetna maska hladilnika, ostre športne linije, visoki boki, strmo padajoč rob strehe in zadnje luči namreč poskrbijo, da se edge hitro loči od konkurence, poleg drzne oblike pa je med aduti tudi serijska oprema.

Ford-Edge-EU-Version-2017-1600-19.1469636085.jpg

Ta med drugim obsega navigacijo, dvopodročno klimo, klimatizirana sedeža (hlajenje in ogrevanje), sistem za aktivni nadzor šumov in vzvratno kamero.

Ford-edge-sport-044.1469736988.JPG.c.960px.jpg

Kupec dobi tudi Fordov sync z glasovnim upravljanjem, osempalčni zaslon na dotik ter moderne varnostno­asistenčne sisteme, kot so sistem za preprečevanje naleta pri nizkih hitrostih s funkcijo prepoznavanja pešcev, zaščita pred prevračanjem, pomoč pri ohranjanju smeri na voznem pasu, prepoznavanje prometnih znakov ter radarski tempomat.

Ford-Edge-EU-Version-2017-1600-1a.1469739632.jpg.n.960px.jpg

Prav ta se je v kombinaciji z dobrim samodejnim menjalnikom odlično izkazal v večkilometrskih kolonah mimo Hamburga, brez katerih na 670-kilometrski poti do danskega Koldinga preprosto ni šlo.

Ford-edge.1469741163.jpg.e.960px.jpg

Edge je stotnije kilometrov nemških avtocest sicer požiral z lahkoto, udobni, v vse smeri električno nastavljivi in hlajeni usnjeni sedeži so ponujali zgledno oporo telesu, na dveh vmesnih postankih pa smo iz njih skočili sveži in spočiti. Dobrih sedem ur poti je tako minilo, kot bi mignil, kar bodo znali ceniti tisti, ki se na poslovnih ali zasebnih poteh veliko vozijo.

Ford-edge-sport-068.1469737091.JPG.c.960px.jpg

Med krajšim obiskom obmor­skega Koldinga je to pot beli edge navdušil s prilagodljivim volanskim mehanizmom, ki omogoča za 30 do 40 odstotkov manjši napor pri vrtenju volana. Zaradi štirikolesnega pogona in 20-centimetrskega odmika od tal smo 260 kilometrov pozneje brez skrbi zapeljali na eno izmed peščenih plaž v bližini mesta Løkken, nato pa pot nadaljevali proti Hirtshalsu.

Ford-edge-sport-225-1.1469736879.JPG.c.960px.jpg

Ford-edge-sport-122.1469737042.JPG.c.960px.jpg

Velikanski trajekt je reko sive pločevine z na daleč opaznim oranžnim odtenkom požrl v nekaj minutah, po izkrcanju in mejnih formalnostih 170 kilometrov oziroma tri ure in pol pozneje v Larviku pa smo se na zadnjih 130 kilometrih poti proti Oslu še najbolj zanašali na edgeevo prepoznavanje prometnih znakov.

Ford-edge-sport-252.1469740793.JPG.n.960px.jpg

Podobno kot standard v najbogatejši evropski državi, kjer je povprečna plača štiri tisoč evrov, so tam namreč visoke tudi kazni, takšen sodoben elektronski pripomoček pa je v takšnih razmerah še kako dobrodošel.

Ford-edge-sport-257.1469740908.JPG.c.960px.jpg

Z dobrimi tisoč kilometri pod zadnjico in povprečno porabo 7,5 litra smo izlet še malo podaljšali ter ob lagodni vožnji mimo kraljeve palače, Opere, srednjeveškega dvorca Akershus, modernih nebotičnikov in luksuzne četrti Aker Brygge ugotovili, da je edge res dobro pripravljen za tekmovalni boj s prestižnimi SUV, kjer so pojem audi Q5, volvo XC60 in volkswagen touareg.

Ford-edge-sport-241-T.1469636083.jpg

Fotografije: Matej Kačič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Ford edge s prenovo pametnejši, napada pa samo z dizelskimi motorji
Avto
AvtoUroš Božin Ford edge s prenovo pametnejši, napada pa samo z dizelskimi motorji

Edgeu so s prenovo namenili kopico novih asistenčnih varnostnih sistemov, nova zmogljiva dizelski motor in menjalnik. Prvič bo na voljo tudi s športnim paketom opreme ST-line.

FINANCE
Avto
Američan se dobro znajde tudi na evropskih cestah
Avto
AvtoJanez Kovačič Američan se dobro znajde tudi na evropskih cestah

Fordov največji evropski športni terenec edge vignale je udoben, prostoren, spodobno vozen in cenovno sprejemljiv

FINANCE
Avto
Dobro leto za slovenski Ford
Avto
AvtoMiloš Milač Dobro leto za slovenski Ford 1

Rast večja od povprečja na trgu, kopica novosti v letu 2018 in novi focus v zadnjem četrtletju

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

IZVOZNIKI
Novice
Legendarna transitova zmogljivost
Izvozniki.si
NoviceSpletni oglasi Legendarna transitova zmogljivost
FINANCE
Manager
Fordov model T – zakaj so ga množice vzljubile in nato zapustile
Manager
ManagerSmilja Štravs Fordov model T – zakaj so ga množice vzljubile in nato zapustile

Fordov model T, znan tudi pod vzdevkom Tin Lizzie, ki ga je Ford Motor Company na trg poslal pred 110 leti, je prvi avtomobil, ki je postal cenovno dostopen tudi kupcem srednjega razreda.

FINANCE
Avto
Prenova za Fordovega prvaka
Avto
AvtoBoštjan Paušer Prenova za Fordovega prvaka 1

Podrobna prenova, imenitnejša in uporabnejša kabina ter nov motor v treh različicah za Fordovega prodajnega prvaka transit in tourneo custom

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)