Avto

Dobri časi v Slovenijo vračajo avtomobilski salon

Avtomobilski salon se po 11 letih vrača v Slovenijo, tokrat v Ljubljano; Celjski sejem kljub uspehu leta 2006 izpadel že po odpiranju ponudb

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.07.2016 22:30
Dopolnjeno: 28.07.2016 00:09
Čas branja: 3 min
Dobri časi v Slovenijo vračajo avtomobilski salon
Avtomobilski salon je leta 2006 potekal na celjskem sejmišču, obiskalo ga je rekordnih 83 tisoč obiskovalcev. Prihodnje leto bo v Ljubljani, organizatorji pričakujejo sto tisoč obiskovalcev.

»Prodaja avtomobilov v Sloveniji raste že dve leti, zato je čas, da se k nam vrne avtomobilski salon,« je prepričan predsednik sekcije ADS Marjan Murn. Po 11 letih bo razstava vozil aprila prihodnje leto, tokrat spet v Ljubljani.

Murn pojasnjuje, da prodaja avtomobilov v Sloveniji raste že zadnji dve leti, vrača se optimizem, kar je odlično tudi za slovensko gospodarstvo, zato je po njegovem mnenju po tako dolgem premoru napočil čas za avtomobilski salon. Kljub velikemu vložku avtomobilskih distributerjev - zadnji avtomobilski salon leta 2006 v Celju je distributerje stal okoli pet milijonov evrov - Murn verjame, da se organizacija splača, saj ima salon lahko velike trženjske učinke. Aprila prihodnje leto želijo distributerji avtomobilov na Gospodarsko razstavišče privabiti sto tisoč obiskovalcev. To bodo po Murnovih besedah obiskovalci, ki jih lahko obravnavajo enako kot obiskovalce njihovih prodajnih salonov. »Prepričan sem, da si ljudje želijo videti nove avtomobile, moramo jim pripraviti zanimivo predstavitev, jim pokazati novosti ... Danes ni dovolj le biti aktiven v naših prodajnih salonih, temveč je treba iti med ljudi - in avtosalon je odlična priložnost, da se avtomobilisti približamo ljudem, našim potencialnim kupcem,« pojasnjuje sogovornik.

avtosalon-celje-xx.1469635704.jpg
Avtomobilski salon je leta 2006 potekal na celjskem sejmišču, obiskalo ga je rekordnih 83 tisoč obiskovalcev. Prihodnje leto bo v Ljubljani, organizatorji pričakujejo sto tisoč obiskovalcev.

avtosalon-hostesa-xx.1469635700.jpg.o.240px.jpg

Prodajni ali razstavni, je še odprto

V sekciji ADS se še odločajo, ali bo to le razstavni ali tudi prodajni salon, kot denimo salon v Beogradu, to odločitev bodo sprejemali letos jeseni. Nobenega dvoma pa ni več, da bo salon v Ljubljani. Člani sekcije ADS, distributerji avtomobilskih znamk v Sloveniji, so enotno podprli izvedbo salona na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. Po Murnovih besedah so bile poleg lokacije v glavnem mestu odločilne tudi zelo dobra ponudba Gospodarskega razstavišča, cena kvadratnega metra in ugodna cena vstopnic. Poudaril je še, da bodo nečlani sekcije, znamke Opel, Kia, Volvo in Ssangyong, plačali višjo ceno najema kot člani.

Salon znova v Ljubljani

Na razpis se je prijavil tudi Celjski sejem, organizator zadnjega avtomobilskega salona, a je izpadel že v prvem krogu, po oddaji ponudbe. »Nekoliko sem razočaran, da nismo imeli možnosti pogajanj, saj smo odlično izpeljali zadnji salon, kar je leta 2006 potrdila tudi sekcija ADS. Salon je leta 2006 obiskalo rekordnih 83 tisoč obiskovalcev, več kot kateregakoli prej v Ljubljani,« nam je povedal Pangerl in izrazil še nekaj dvomov o primernosti Gospodarskega razstavišča, kjer je avtomobilski salon sicer potekal 22-krat, za izvedbo tako velikega projekta.

P6020576.1469635706.jpg
Predsednik sekcije ADS in direktor prodaje Renaulta pri nas Marjan Murn:

Danes ni dovolj le biti aktiven v naših prodajnih salonih, temveč je treba iti med ljudi - in avtosalon je odlična priložnost, da se avtomobilisti približamo ljudem, našim potencialnim kupcem.

Logističen izziv

»Gospodarsko razstavišče ni sposobno premagati logističnega izziva, pretovora in dostave avtomobilov v tako kratkem času, poleg tega Ljubljana ni sposobna pogoltniti dodatnih od sedem do deset tisoč avtomobilov na dan, ki bodo prišli na salon, že zdaj je gneča,« se je pridušal Pangerl. Murn pa je njegove pomisleke zavrnil s prepričanjem, da težav z logistiko in gnečo ne bo. »Avtomobilski salon bo izveden takoj po sejmu Dom, zato nam bodo na voljo dodatne razstavne površine v obliki montažnih objektov. Pretovor in dostava vozil ter morebitna gneča bodo z dobro logistično organizacijo obvladljivi, tudi zato, ker bomo terminsko salon raztegnili na predvidoma sedem dni, za primerjavo naj navedem, da je letos v Zagrebu trajal le pet dni,« je pojasnil Murn.

Sekcija ADS je še v letih 2007 in 2008 resno razmišljala o vnovični pripravi avtomobilskega salona. Leta 2007 je na razpisu za organizacijo že izbrala Celjski sejem in svojo odločitev pojasnila, da so Celjani ponudili boljšo infrastrukturo, organizacijsko podporo in nižje cene najema prostorov. Konec leta 2008 pa je sekcija zaradi gospodarske krize sklenila, da je takšna prireditev predraga, zato jo je prestavila za nedoločen čas.

Pet milijonov evrov za mega predstavo

In koliko stane izvedba? Marjan Murn o natančnih številkah ne želi govoriti. Sodeč po izjavah po zadnjem salonu, večje znamke za udeležbo odštejejo tudi nekaj sto tisoč evrov. Po naših izračunih pa takšen salon vse avtomobiliste skupaj stane okoli pet milijonov evrov. Stroške v nebo potisnejo predvsem drage kulise na razstavnih prostorih, najem avtomobilov, arhitekti in številni drugi stroški. »Najemnina razstavnih prostorov pomeni majhen delež celotnega stroška, je leta 2006 pojasnil takratni direktor Toyote Slovenije in zdajšnji župan Kranja Boštjan Trilar.

Preberite si še:

Avtomobilski saloni - ogrožena vrsta

Avtosalon v Celju odpovedan

Celju je uspelo, Ljubljana ostaja v boju za salon

Največji avtomobilistični dogodek doživel velik uspeh

Draga razstava pločevine v Celju

Dvojna merila na Celjskem sejmu

Celje zagotavlja sto tisoč obiskovalcev na avtosalonu

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece
Avto
AvtoMiloš Milač Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece 14

Južnokorejska Kia napada s klasičnim fastbackom oziroma gran turismom vznemirljive podobe, dobre opremljenosti in nedvomno konkurenčnih cen

FINANCE
Avto
Avto postaja intimni prostor, avtonomni dostavnik ali potujoča trgovina
Avto
AvtoMiloš Milač Avto postaja intimni prostor, avtonomni dostavnik ali potujoča trgovina 5

Sejem elektronike CES v Las Vegasu prikazuje zanimivo prihodnost mobilnosti, ki iz enačbe vselej povsem izloča voznika.

FINANCE
Dražbe
Vozila na dražbi: dostavniki, passat, porsche, BMW serije 3 in 5 ter ford S-max
Dražbe
DražbeUroš Božin Vozila na dražbi: dostavniki, passat, porsche, BMW serije 3 in 5 ter ford S-max

Cene se začnejo pri 700 evrih in se vzpenjajo do 13.500 evrov

FINANCE
Avto
Takšen bo novi kia ceed
Avto
AvtoMiloš Milač Takšen bo novi kia ceed 7

Korejska Kia predstavlja prve skice nove generacije priljubljenega modela, novo je tudi ime. Namesto cee'd se bo imenoval ceed

FINANCE
Avto
Kako Belgija uspešno preganja goljufije s kilometri, Slovenija predloge ignorira
Avto
AvtoMiloš Milač Kako Belgija uspešno preganja goljufije s kilometri, Slovenija predloge ignorira 18

Belgija ima učinkovit sistem sledenja kilometrom avtomobilov, zato je goljufije lahko prepoznati. Za vzor bo tudi drugim državam EU, ki so pripravljene prisluhniti.

FINANCE
Avto
Kaj prinaša tretja generacija kie ceed
Avto
AvtoMiloš Milač Kaj prinaša tretja generacija kie ceed 1

Korejska Kia tudi v času športnih terencev nadaljuje zgodbo klasičnega kompaktnega petvratnega modela ceed. Novi model bo pri nas konec poletja.