S prekinitvijo sodelovanja z Mercedesom, se je Volkswagnu ponudila priložnost, da novo generacijo lahkih gospodarskih vozil v celoti razvijejo sami. Sedanji model, ki ga izdelujejo v Mercedesovi tovarni ob Sprinterju, ima vzdolžno nameščen motor in pogon na zadnji kolesni par. Novi model Crafterja je povsem novo vozilo, ki bo na voljo tudi s prečno nameščenim motorjem s prednjim ali štirikolesnim pogonom.
Kaj želijo stranke?
V razvoj vozila so vključili uporabnike in kupce in jih povabili k sodelovanju pri oblikovanju novega Crafterja. Želje strank so pri gospodarskih vozilih izrednega pomena. Da bi dosegli vsestranskost so se inženirji borili za vsak centimeter prostora. Zaradi boljše uporabe prostora so motor rahlo nagnili naprej.
Crafter bo na voljo v različnih izvedenkah za različne namene. Nekatere stranke ga uporabljajo kot tovorno vozilo s kesonom, drugi kot dostavno vozilo, za prevoz oseb ali kot reševalno vozilo. Da bi izpolnili vse zahteve, bo po pisanju nemške revije Focus na voljo v treh dolžinah, treh višinah in dveh medosnih razdaljah.
Tehnične podrobnosti še niso znane, kupci pa lahko pričakujejo dizelske motorje, ki jih vgrajujejo v model Transporter s 75 kW (102 KM), 103 kW (140 KM) in 130 kW (177 KM) moči. Kasneje naj bi za različice s štirikolesnim pogonom ponudili še dva dizelska motorja, od tega enega šestvaljnega. Podrobnejši podatki bodo znani septembra, ko bo Volkswagnov oddelek gospodarskih vozil tudi uradno predstavil novi Crafter.
Rešitve iz formule ena v lahka gospodarska vozila
Pri Volkswagnu obljubljajo inovativno zunanjost, količnik zračnega upora, ki znaša 0,33 in je najnižji v razredu. Celotna karoserija je aerodinamično oblikovana in se v sredini vozila razširi, streha pa se proti zadku rahlo spušča. Inženirji so navdih iskali tudi v formuli ena. Da bi zmanjšali količnik zračnega upora, so na prečnih nosilcih oblikovali manjša spojlerja, zračne kanale v odbijaču in aerodinamično obložili podvozje.