Tiha mačka za novo poglavje Tiha mačka za novo poglavje Jaguar je s ceno okoli 80 tisoč evrov (brez subvencije) k nam pripeljal atraktivnega križanca i-pace, s katerim ohranja vse “mačje” vrline, a s tišino in drugimi odlikami električnega pogona hkrati obrača nov list papirja.
Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.

Z divjim BMW M2 po Hungaroringu

Čas branja: 4 min
16.06.2016  00:20
Med prvimi smo sedli v strupeni BMW M2, ga ogreli po cestah na obrobju Budimpešte ter divje pognali po slovitem Hungaroringu. Najcenejši M na pisti navduši z zmogljivostmi in oprijemom, izven nje pa ima velik potencial lomilca src.
Z divjim BMW M2 po Hungaroringu

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
BMW dodaj
Nico Rosberg dodaj
Tom Blomqvista dodaj

BMW-M2-00038.1466027783.jpg.c.960px.jpg

Budimpešta je zaradi svoje bogate zgodovine in osupljive arhitekture vredna obiska, z bencinskimi hlapi zasvojeni pa vsako leto obvezno romajo tudi na dobre pol ure oddaljeni Hungaroring.

BMW-M2-00047.1466027818.jpg.s.960px.jpg

Med dirkači Formule 1 ozka in zavita steza sredi madžarskih gričev ni posebej priljubljena, veliko bolje se tam znajdejo dirkači DTM prvenstva, za zadetek v polno pa se je med 14 ovinki, 700-metrsko ciljno ravnino in umetnimi 90-stopinjskimi šikanami izkazal novi in obenem najmanjši član BMWjeve športne družine M.

BMW-M2-00010.1466027861.jpg.c.960px.jpg

Najmanjši, a nič manj strupeni M

Agresiven nos z velikimi režami vstopnega zraka, stilizirana črka M, napeti boki, razširjeni koloteki, ogromne zavorne čeljusti in diski, širok zadek ter - tradicionalno - par dvojnih ločenih izpušnih cevi že na pogled ne puščajo dvomov, da je pred očmi vražje zmogljiva različica kakega Bavarca, ki pod pločevino gotovo ponuja tehniko in zmogljivosti za sladokusce.

BMW-M2-00122.1466027899.jpg.s.960px.jpg

Čistokrvnim športnim modelom M3, M4, M5 in M6 se je zdaj pridružil še M2, ki bo s ceno okoli 65 tisoč evrov poskrbel za rast prodajnih številk BMW M športnega oddelka in širjenje kulta najmočnejše črke na svetu tudi med mlajšimi kupci.

M2-D2-0012.1466028080.jpg.s.960px.jpg

Tako ne čudi, da je bil agresivni malček ob dodatno našpičenih modelih M3, M4 in M6 najbolj zaželena stvar na jutranjem ogrevanju - »panoramski« vožnji po (avto)cestah v zaledju Hungaroringa. Jasno je, da okolica tokrat ni zanimala prav nikogar med nami.

M2-D1-0243.1466027949.jpg.s.960px.jpg

Manj moči, a tudi manjša masa kot M4

S steroidi napojeni M2 že ob pritisku na gumb za zagon motorja namreč sporoča, da z njim ni šale, občudovanje in strahospoštovanje zaradi zadnjega pogona pa nabriti kupe zbudi tudi zaradi močnih genov večjega brata.

BMW-M2-00118.1466028002.jpg.s.960px.jpg

Pod izrazito športno postavo (v primerjavi z M235i ima za 64- oziroma 71 mm širša koloteka) najmanjšega M v družini se namreč skriva zmogljivo podvozje z aktivno zaporo diferenciala iz modela M4, tudi 19-palčna platišča, v modro obarvane štiribatne zavorne čeljusti, natančno krmiljenje in motor so isti.

M2-D2-0315.1466027533.jpg.s.960px.jpg

Trilitrski vrstni šestvaljnik je v 447 centimetrov dolgem M2 resda podprt le z eno turbino in zmore 272 kilovatov (370 KM) največje moči, kar je 60 »konjev« manj kot v M4, novinec pa je približno enako težak - tehta namreč 1.570 kg -, krajša medosna razdalja in bolj kompaktne mere pa ob 500 newtonmetrov največjega navora obljubljajo še večjo agilnost med ovinki. Zabava se lahko začne!

M2-D1-0134.1466028049.jpg.s.960px.jpg

Do stotice v 4,3 sekunde

Z M2 njim smo sprva umirjeno sledili prometnim tokovom, se v gneči »pasli« nad tipično športno ukrojeno notranjostjo, ki jo popestrijo usnje in alkantara, razni M dodatki ter prepoznavna ročica 7-stopenjskega dvosklopčnega M-DCT menjalnika, prazne cestne odseke pa že izkoriščali za prebujanje zverinskega karakterja pod motornim pokrovom.

P90199664-highRes-the-new-bmw-m2-coupe2.1466028152.jpg.c.960px.jpg

M2 z mesta do sto kilometrov na uro s pomočjo »launch controla« namreč skoči v le 4,3 sekunde, končna hitrost je omejena na 250. Med bliskovitim skakanjem igle merilnika vrtljajev med številkami navzgor in navzdol se tja do 7.000 vrtljajev oglaša z izrazito športno noto, ki te še dodatno zasvoji, desno nogo pa ob hkratnem premikanju prestavnih ušes ob volanu ne pusti kaj dolgo spati.

P90210201-highRes-bmw-m2-coupe-02-20162.1466028186.jpg.c.960px.jpg

Modri dirkač je tako kar klical po tem, da ga skozi bokse zapeljemo v varno zavetje Hungaroringa, kjer nam je pokazal svoj divji obraz ter tudi ob tekmovalnem vložku poskrbel za špricanje adrenalina v višave.

M2-D1-0131.1466028221.jpg.s.960px.jpg

Kako se civilni M izkaže na dirkališču

Pri BMW namreč niso kaj dosti komplicirali, z M2 so nas spustili naravnost na dirkališče, kjer naj bi preizkusili vse, kar njihov »baby M« zna in zmore v praksi.

M2-D2-0306.1466027707.jpg.c.960px.jpg

Na razgibani stezi, kjer se bodo sredi julija podili Nico Rosberg in drugi junaki karavane Formule 1, so predvsem za demonstracijo učinkovitosti zavor postavili nekaj šikan, razpostavili merilce časa, nas razporedili v dve skupini, za spodbudo pripeljali mladega DTM dirkača Toma Blomqvista, z inštruktorjem spredaj v nekaj hitrih krogih razkazali dva odseka proge ter nas s »3..2..1..Go!« enega za drugim spustili v napeto dirko s časom.

M2-D1-0229.1466028373.jpg.s.960px.jpg

M2 se je z grobega asfalta izstrelil kot puščica, že na krajši ravnini mimogrede presegel avtocestne omejitve ter v nadaljevanju proge v načinu Sport+ naravnost blestel pri hitrosti v ovinkih.

M2-D1-0153.1466028333.jpg.s.960px.jpg

Odlično podvozje, ravno prava količina moči in navora, široka poza, Michelinove športne pnevmatike, zelo informativen volan in predvsem vrhunsko podajanje informacij s ceste do čutil na hrbtu in zadnjici so v divji gonji skozi zavoje Hungaroringa poskrbeli za vodljivost in adrenalinsko zabavo brez primere.

M2-D1-0098.1466028411.jpg.s.960px.jpg

Ubogljiv in vražje hiter

O podkrmarjenju tudi pri visokih hitrostih ni bilo sledu, pred 90-stopinjskami šikanami je M2 dobesedno ugriznil v asfalt, v hitrih zavojih pa dodatno navdušil s kontroliranim drsenjem. Morebitne poskuse pretiranega uhajanja zadka v iskanju idealne linije ter bitki na vse ali nič je hitro umiril že lahen popravek z volanom.

M2-D1-0115.1466028440.jpg.s.960px.jpg

Po četrtem mestu med skupino 30. novinarjev smo si Hungaroring pokorili še s tremi divjimi krogi za Blomqvistom ter hitrostjo prek 220 na uro na cilji ravnini.

M2-D1-03461.1466028480.jpg.n.960px.jpg

Skozi ves čas dirkanja z M2 niti enkrat nismo prišli v situacijo, da bi šel avto kakorkoli drugače, kot smo želeli, tudi zavore po celodnevnem mesarjenju niso kazale nobenih znakov popuščanja.

M2-D2-0233.1466027650.jpg.n.960px.jpg

Meje najbolj vročega M na pisti so postavljene zelo visoko tudi za prekaljene dirkaške mačke in izkušene inštruktorje, z izklopljeno stabilizacijsko elektroniko in »driftanjem« pa je M2 v rokah profesionalca poskrbel še za dodatno navdušenje na sopotniškem sedežu.

M2-D1-03511.1466027599.jpg.s.960px.jpg

Vnovični pogled na cenik po dirkaških vragolijah je le še potrdil, kar se nam je podilo po glavi že marca v Ženevi: M2 za malo denarja prinese zares veliko »muzike«, po načrtih Bavarcev pa naj bi si s šest tisoč primerki letno odrezal skoraj petino M prodaje.

M2-D1-03241.1466028891.jpg.n.960px.jpg

Foto: BMW


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Motocikli
Motocikli BMW začetnike vabi z malim, navduši šele z večjim GS 6

Skorajda dvojčka, z enakim vrstnim dvovaljnikom, oznakama F 700 ali F 800 GS in kar dvema tisočakoma razlike v ceni. Primerjali smo BMW...

AVTO
Novice
Novice BMW 750d: s štirimi turbo polnilniki nad audijev V8 TDI 13

BMW je nadgradil trilitrski turbodizel v modelih 50d z dodatnim turbo polnilnikom. Rezultat je 290 kilovatov, 394 konjskih moči in 4,5...

AVTO
Testi
Testi Bavarska klasika za vse okuse 3

BMW serije 3 že dobra štiri desetletja pooseblja športno limuzino, klasični zadnji pogon ter učinkovit 2,0-litrski turbodizel s 140...

AVTO
Novice
Novice Rekorden avgust, rekordno leto za BMW

Nemški BMW je v prvih osmih mesecih letos prodal 1,508 milijona vozil in lanski rezultat presegel za 5,5 odstotka. V Sloveniji še večja...

AVTO
Novice
Novice Kdo je novi šef slovenskega BMW 1

Poljak Maciej Galant je novi generalni direktor BMW Group Slovenija, izkušen bančnik in strateg bo v torek zamenjal Lotharja Schupeta

AVTO
Novosti
Novosti Domagoj Djukec, BMW: Pred vami je serijski BMW X2 z nekaj nakita

BMW X2 concept sporoča obline serijskega avtomobila, ki bo med kupce zapeljal že prihodnje leto s ceno med 33 in 50 tisoč evrov. Niša...

AVTO
Novice
Novice To je novi BMW serije 5 27

S februarjem na trg prihaja sedma generacija BMW serije 5, končno pa je znana njena zunanja podoba

AVTO
Posel
Posel (intervju) Kako hrvaški oblikovalec kroji obline prestižnih BMW 1

Kar je Robert Lešnik pri Mercedes-Benzu, je Domagoj Djukec pri BMW. Z oblikovalcem hrvaškega rodu smo govorili o tem, kako krojijo obliko...