Avto

Robati Francoz za tisoč Slovencev letno

Peugeot 2008 je po treh letih dobil nov nos in nekaj manjših popravkov v kabini, letos želi zapeljati v tisoč slovenskih garaž, prihodnje že v 1.200

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

15.06.2016 17:07
Čas branja: 2 min

Peugeot je leta 2013 v kriznih časih za to znamko predstavil nov avto, novo ime in nov koncept športnega terenca oziroma crossoverja B razreda. Prav veliko ni tvegal, saj je uspeh nissana juka dokazal velik potencial razreda. Da je bila odločitev pravilna, pa potrjuje prek pol milijona prodanih avtomobilov v zadnjih treh letih, tudi v Sloveniji je kupce našlo prek dva tisoč modelov 2008 - zadnji dan lanskega leta je bilo registriranih 1.396.

Načrti slovenskega distrubuterja so po prenovi še večji, letos želijo 2008 zapeljati (s starim vred) v tisoč, prihodnje leto v 1.200 garaž.

Peugeotu je poskus uspel, pa ne le z oblinami in razmeroma ugodno ceno. Ampak tudi z vsebino, je dokazal na našem primerjalnem testu 10 vročih malih križancev. Na njem se je uvrstil na visoko drugo mesto.

peugeot 2008

Ko gledamo spremembe, ki jih je 2008 dobil po treh letih, se zdi, da so bile te razmeroma prisiljene. Pač v duhu triletnega cikla, da je avto pač treba osvežiti, da bi dobil nov prodajni zagon, čeprav tega vsebinsko ne potrebuje.

Spremembe so razmeroma skromne, 2008 je dobil novo masko hladilnika s pokončnimi kromiranimi ali mat črnimi vložki, daljši motorni pokrov in zato tudi bolk pokončno odsekano masko ter nekaj več oblikovne robustnosti. Na zadku ima 2008 nove LED luči, kupci lahko izbirajo med tremi novimi barvami (nov odtenek rdeče, modre in sive), v notranjosti pa voznik in potniki dobijo izboljšan multimedijski sistem na sedempalčnem zaslonu na dotik, ki je tako kot prej pripravno blizu voznikovim prstom.

Peugeot-2008-2017-1600-37.1466002817.jpg.n.960px.jpg

Vsebino applovih pametnih telefonom lahko na zaslon zrcalite prek aplikacije mirrorlink, na voljo pa je tudi nekaj varnostnih sistemov. Denimo sistem za zaviranje v sili active city brake, kamera na zadku, pomočnik pri parkiranju, ki zna tudi sam voditi avto v parkirno luknjo ter grip control, ki z uravnavanjem delovanja elektronike izboljša speljevanje na drsečih podlagah.

peugeot 2008

Na motorni strani ni novosti, bencinske vrste zastopa 1,2 litrski trivaljnik s 60, 81 in 96 kilovati, dizelske pa 1,6 litrski BlueHDI opremljen s tehnologijo selektivne katalitične redukcije (SCR) s filtrom trdnih delcev (FAP) z aditivom, ki močno zmanjša izpuste dušikovih oksidov ter zmanjša tudi pobo strojev. Tovarniški razpon porabe motorja v treh zmogljivostnih različicah s 55, 73 in 88 kilovati je namreč med 3,5 in 3,7 litri, bencinski stroji porabijo med 4,4 in 4,9 litri. Skoraj vse motorje pa je mogoče kombinirati s samodejnimi menjalniki, serijski pa je šeststopenjski ročni.

Pri opremskih paketih je nov GT line z vrha ponudbe. Pri Peugeotu pravijo, da ponuja športen in šik ambient v kombinaciji rdeče in črne barve.

peugeot 2008

Cene se začnejo pri 14.109 evrih za 2008 access 1.2 puretech s 60 kilovati in končajo pri 21.171 evrih za 2008 allure 1.6 BlueHDI120 start&stop z 88 kilovati. Prav veliko pa cenik tudi tokrat ne pove, zato smo prave cene preverili pri trgovcih.

Zanimiva različica s turbo trivaljnikom 2008 active puretech THP 110 po ceniku stane 16.603 evre, pri trgovcu pa 15.395 evrov, s tem da ima še nekaj dodatne opreme. Bolje opremljen 2008 allure 1.2 puretech THP 110 je na ceniku 18.330 evrov, pri trgovci pa 16.415 evrov. Poleg serijske opreme je omenjen avto opremljen še s kovinsko barvo in navigacijsko napravo s sistemom mirror screen. Pogoj za popuste je najem hišnega posojila pri nakupu.

Peugeot-2008-2017-1600-11.1466003114.jpg.s.960px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Nežna, a pomembna prenova
Avto
AvtoMatej Kačič Nežna, a pomembna prenova

Peugeot 308: Pri Peugeotu so enega svojih najpomembnejših modelov za spopad s tekmeci nežno prenovili in predvsem tehnično posodobili. 

FINANCE
Avto
Vse najboljše stvari so tri
Avto
AvtoMatej Kačič Vse najboljše stvari so tri

Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele 2008, 3008 in 5008 zapakirali še dodatno mero športnega značaja in prestiža.

FINANCE
Avto
Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja 6

Novi partner je rifter, v družbo treh pa prinaša drugačno prednjo masko in odbijač, »kremplje« na zadku in Peugeotov i-Cockpit v kabini. Pri nas bo jeseni.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Avto
Peugeotov modni karavan je prava osvežitev
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeotov modni karavan je prava osvežitev 5

Peugeot s 508 SW nadaljuje tradicijo poslovnih karavanov. Zadnji model pa bolj kot na prostor stavi na športnost, privlačne obline, tehniko in uporabne rešitve. Obenem je krajši in lažji od predhodnika ter vozi proti prestižnim tekmecem

FINANCE
Avto
Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu
Avto
AvtoMiloš Milač Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

FINANCE
Avto
Prodorni šef slovenskega Peugeota je postal podpredsednik PSA
Avto
AvtoMiloš Milač Prodorni šef slovenskega Peugeota je postal podpredsednik PSA

Chopelin bo v naslednjem mandatu optimiziral prodajo in marketing za pet avtomobilskih znamk v Skupini PSA: Peugeot, Citroën, DS, Opel in Vauxhall

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)