Peugeot je leta 2013 v kriznih časih za to znamko predstavil nov avto, novo ime in nov koncept športnega terenca oziroma crossoverja B razreda. Prav veliko ni tvegal, saj je uspeh nissana juka dokazal velik potencial razreda. Da je bila odločitev pravilna, pa potrjuje prek pol milijona prodanih avtomobilov v zadnjih treh letih, tudi v Sloveniji je kupce našlo prek dva tisoč modelov 2008 - zadnji dan lanskega leta je bilo registriranih 1.396.
Načrti slovenskega distrubuterja so po prenovi še večji, letos želijo 2008 zapeljati (s starim vred) v tisoč, prihodnje leto v 1.200 garaž.
Peugeotu je poskus uspel, pa ne le z oblinami in razmeroma ugodno ceno. Ampak tudi z vsebino, je dokazal na našem primerjalnem testu 10 vročih malih križancev. Na njem se je uvrstil na visoko drugo mesto.
Ko gledamo spremembe, ki jih je 2008 dobil po treh letih, se zdi, da so bile te razmeroma prisiljene. Pač v duhu triletnega cikla, da je avto pač treba osvežiti, da bi dobil nov prodajni zagon, čeprav tega vsebinsko ne potrebuje.
Spremembe so razmeroma skromne, 2008 je dobil novo masko hladilnika s pokončnimi kromiranimi ali mat črnimi vložki, daljši motorni pokrov in zato tudi bolk pokončno odsekano masko ter nekaj več oblikovne robustnosti. Na zadku ima 2008 nove LED luči, kupci lahko izbirajo med tremi novimi barvami (nov odtenek rdeče, modre in sive), v notranjosti pa voznik in potniki dobijo izboljšan multimedijski sistem na sedempalčnem zaslonu na dotik, ki je tako kot prej pripravno blizu voznikovim prstom.
Vsebino applovih pametnih telefonom lahko na zaslon zrcalite prek aplikacije mirrorlink, na voljo pa je tudi nekaj varnostnih sistemov. Denimo sistem za zaviranje v sili active city brake, kamera na zadku, pomočnik pri parkiranju, ki zna tudi sam voditi avto v parkirno luknjo ter grip control, ki z uravnavanjem delovanja elektronike izboljša speljevanje na drsečih podlagah.
Na motorni strani ni novosti, bencinske vrste zastopa 1,2 litrski trivaljnik s 60, 81 in 96 kilovati, dizelske pa 1,6 litrski BlueHDI opremljen s tehnologijo selektivne katalitične redukcije (SCR) s filtrom trdnih delcev (FAP) z aditivom, ki močno zmanjša izpuste dušikovih oksidov ter zmanjša tudi pobo strojev. Tovarniški razpon porabe motorja v treh zmogljivostnih različicah s 55, 73 in 88 kilovati je namreč med 3,5 in 3,7 litri, bencinski stroji porabijo med 4,4 in 4,9 litri. Skoraj vse motorje pa je mogoče kombinirati s samodejnimi menjalniki, serijski pa je šeststopenjski ročni.
Pri opremskih paketih je nov GT line z vrha ponudbe. Pri Peugeotu pravijo, da ponuja športen in šik ambient v kombinaciji rdeče in črne barve.
Cene se začnejo pri 14.109 evrih za 2008 access 1.2 puretech s 60 kilovati in končajo pri 21.171 evrih za 2008 allure 1.6 BlueHDI120 start&stop z 88 kilovati. Prav veliko pa cenik tudi tokrat ne pove, zato smo prave cene preverili pri trgovcih.
Zanimiva različica s turbo trivaljnikom 2008 active puretech THP 110 po ceniku stane 16.603 evre, pri trgovcu pa 15.395 evrov, s tem da ima še nekaj dodatne opreme. Bolje opremljen 2008 allure 1.2 puretech THP 110 je na ceniku 18.330 evrov, pri trgovci pa 16.415 evrov. Poleg serijske opreme je omenjen avto opremljen še s kovinsko barvo in navigacijsko napravo s sistemom mirror screen. Pogoj za popuste je najem hišnega posojila pri nakupu.