Avto

Kako si je renault talisman privozil lovoriko slovenski poslovni avto leta 2016

Veliki Francoz je že prvo leto posegel po prestižni lovoriki, pojasnjujemo zakaj si jo zasluži

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

10.06.2016 15:32
Dopolnjeno: 10.06.2016 15:49
Čas branja: 3 min

Renault v Sloveniji dolgo ni posegal po lovorikah, talisman pa se je že prvo leto prodaje zavihtel na vrh izbora Poslovni avto leta. To nikakor ni naključje, naslov je trdo zaslužen. V nadaljevanju povsem matematično pojasnjujemo zakaj.

Renault-Talisman-2016-1600-49.1465471177.jpg.c.960px.jpg

Skromnost, kaj je že to!?

Laguna je bila skromna, tako oblikovno kot mersko. Talisman pa gre na polno, v obe smeri. V samozavestnem slogu nosi podpis znamke - led luči zavihane globoko v prednji odbijač, na zadku pa v slogu audija S4 iz 90. let polnijo skoraj celotno njegovo širino. Takšna samozavest ni slaba, trdimo!

Renault-Talisman-Estate-2016-1600-34.1465472046.jpg

Talismanu ob tem ne manjka kroma, visokih in napihnjenih bokov, karoserijskih centimetrov (dolg je 4,85 do 4,865 metra (grandtour), širok 1,87 metra) in prostora v kabini kjer v stilu predhodnikov, razen lagune, razvaja tudi s širokimi in udobnimi sedeži ter veliko prostora za kolena zadaj sedečih. Tako si na Financah predstavljamo dobro poslovno limuzino. Tudi prtljažnik s 608 litri v limuzini in 572 v karavanskem grandtourju nikakor skromen, še ena kljukica!

Recept za uspeh Frana Šušnjare

Frano Susnjara
Foto: Miloš Milač

Frano Šušnjara je 33-letni Hrvat, ki se je v desetih letih povzpel visoko po lestvici francoskega Renaulta. Danes kot direktor trženja razreda D vodi celoten segment poslovnih renaultov od razvoja do prodaje. Zastavili smo mu ključno vprašanje, kaj si kupci še želijo v tem razredu? "Dober dizajn, udobje, sodobno tehnologijo, kakovost in ceno okoli 25 tisoč evrov," je preprost recept Šušnjare."

»Vive le France«

Renault-Talisman-2016-1280-58.1465470338.jpg.n.960px.jpg

Od nekdanjih Renaultov, tega je sicer že daleč, smo pričakovali in dobili kopico inovacij. Kako pa je s talismanom? Ta se je vrnila v kar precejšnjem obsegu, denimo z multimedijskim sistemom R-link 2 in pokončnim sedem ali 8,7 palčnim zaslonom ter štirikolesnim krmiljenjem 4Control, ki omogoči da se pri manjših hitrostih, do 60 oziroma 80 kilometrov na uro (program sport), zadnja kolesa do kota 3,5 stopinje obračajo v drugi smeri kot prednja, kar zmanjšuje obračalni krog in omogoča bolj lahkotno vodenje. Pri višjih hitrostih se kolesa do kota 1,9 stopinje obračajo v isto smer kot prednja in s tem izboljšajo stabilnost v zavojih. Kreativen in tudi delno inovativen je sistem multisense, ki spreminja nastavitve podvozja, volana in menjalnika, premike oznanja z različnimi barvnimi odtenki in obenem riše grafe na velikem zaslonu.

talisman2.1465546420.JPG.c.960px.jpg

Vožnja?

Udobna, mehka, a ne preveč. Talisman je zmes Renaultov nekdanjih in sedanjih časov. Ne nezmotljivo Francoz, a brez pozibavanja na cesti. Med zavoji je natančen in lahko vodljiv, cestne luknje dobro požira, pri visokih hitrostih pa se izkaže dobro zatesnjena potniška kabina, zavore ob tem krepko prijemljejo.

Majhni stroji, kratka sapa?

Ko se Francozi premaknejo, to naredijo z velikimi koraki. V časih »downsizinga« oziroma krčenja prostornine in valjev, so stroji v Renaultih postali pravi liliputanci. Pozabite na dvolitrski 16V, pa trilitrski V6, to je vse zgodovina. Za oznakami DCi130, DCi160, TCE150 in TCE200 vselej stojijo enako veliki, 1,6 litrski štirivaljniki, dizelski ali bencinski. Za oznako DCi110 pa le 1,5 litrski dobro znani stroj iz drugih renaultov. Z dokaj lahkim talismanom (tehta med 1,38 in 1,52 tone) imajo motorji ob tem lažje delo kot z espacom, sape je torej dovolj, skoraj v vsakem primeru.

P5130189.1465546800.JPG.c.960px.jpg

Kaj pa žeja?

Obenem so vsi stroji vzorno čisti in varčni, kar je pravi razlog za »downsizing«. Najmanjši DCI110 uradno spije le 3,6 litra. DCI160 s samodejnim menjalnikom EDC pa je na preizkusni vožnji porabil 5,7 litra nafte na sto kilometrov, ugodno! Za vse stroje pa velja, da so zelo tihi in prožni te prijetni sopotniki, kar je v udobni limuzini morda še bolj pomembno kot surova moč.

Cene so se do Ljubljane stopile kot sladoled

Začetek za velikega Francoza sicer ni bil tako obetaven. Po prvi predstavitvi in razkritju nemških, sicer uradnih oziroma neznižanih, cen med 28 in 40 tisoč evrov, smo dvomili v njegov uspeh in grajali pretirano samozavest. Na poti do Ljubljane pa se je cenovna politika močno spremenila, cene stopile, paketi za kupca pa obogatili.

Kateri talisman je pravi?

renault talisman
Foto: Miloš Milač

Osnovni, nikakor ne skromni, talisman DCI110 life je namenjen racionalnim voznikom, saj stane okroglih 20 tisoč evrov - približno toliko kot osnovni bencinski športni terenci velikostni razred nižje ali malo bolje opremljena golf ali megane.

Za karavanskega grandtourja je doplačilo 1.200 evrov, za samodejni dvosklopni menjalnik le 1.500 evrov oziroma skoraj pol manj kot pri tekmecih.

Bolj odločen DCi130 business je najbrž kar tisti pravi talisman za razumne, a ne razsipne. S sistemom multisense, zaslonom na dotik, navigacijo, kamero in spletno povezavo stane 23.500 evrov oziroma tri do štiri tisočake manj kot neposredna in najmočnejša tekmeca volkswagen passat in škoda superb. Za razkošen DCI160 EDC initiale paris pa boste odšteli 35 tisočakov. Vsak kupec pa dobi še brezplačno petletno jamstvo, servisiranje in zavarovanje, kar je res dobra ponudba za ponujeno količino in vsebino pločevine, prostora, opreme in tehnike.

Foto: Miloš Milač in Renault

Preberite si še:

Talisman med zmagovalci PAL 2016 - poročilo iz svečane razglasitve

Poročilo iz slovenske predstavitve talismana

Talisman - finalist izbora PAL 2016, kategorija poslovni avto

Poslovni Renault, v katerem naj bi kupci pozabili na laguno

Poročilo iz prve vožnje v Firencah

Intervju s Franom Šušnjaro - 33. letnim Hrvatom, ki Renault vrača v izgubljeni poslovno razred

Francoski velikan je odprl zadek razkritje talismana grandtour

Iz razkritja talismana v Parizu - talisman za krepitev odličnosti

Prva napoved iz razkritja v Parizu

Prve informacije o talismanu - ko je ugled skrhan, ga lahko reši novo ime?

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu
Avto
AvtoMiloš Milač Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu

Francoski Renault je v Ženevi v ospredje postavil koncept EZ-GO, ki predstavlja nove ideje prihodnje mobilnosti. Novi so še trije motorji, električni v zoeju ter 1,3- in 1,8-litrski turbobencinar.

FINANCE
Avto
Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva
Avto
AvtoMiloš Milač Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva

Nov motor z 80 kilovati je enako velik in težek kot šibkejši motor oznako R90. Zmogljivejši stroj omogoča dve sekundi hitrejše pospeševanje od 80 do 120 kilometrov na uro

FINANCE
Avto
Športnost po žlički
Avto
AvtoMatej Kačič Športnost po žlički 1

Renault twingo GT je avtomobil za tiste, ki so v mestu radi opaženi, hkrati uživajo v bolj dinamični vožnji od enega do drugega semaforja, ali pa med ovinki radi ujezijo večje in močnejše od sebe.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi
Avto
AvtoAlbina Kenda Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi

Na začetku marca se je poročalo, da se Nissan zanima za nakup državnega deleža v Renaultu, kar naj bi bil uvod v združitvena pogajanja, zdaj pa, da pogajanja o združitvi že tečejo; kot je znano, je Renault stoodstotni lastnik novomeške tovarne avtomobilov Revoz

FINANCE
Avto
Renault in Nissan končno pod eno streho
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)