Seat tarraco: zamujena priložnost sicer prepričljivega španca Seat tarraco: zamujena priložnost sicer prepričljivega španca Je Špancem uspelo velikega in predvidljivega germana obarvati z mediteranskim soncem, sproščenostjo in čustvi? Več v nadaljevanju...
Na kavo v modernem retro slogu Na kavo v modernem retro slogu Zguljena usnjena jakna, sprane kavbojke, bulerji, nekaj dni stara brada (ali razmršeni lasje), »fensi« čelada in raybanke na nosu. Vse to je bilo še pred kratkim značilno za cafe racerje, zdaj pa so jih zamenjali hudi frajerji današnjega časa, ki prisegajo na vrhunske blagovne znamke in dobro opremo.
V torek ena največjih sprememb pri ceni bencina in dizla V torek ena največjih sprememb pri ceni bencina in dizla Tektonske premike na naftnih trgih bomo v torek občutili na slovenskih bencinskih črpalkah
(video) Slovenski direktorji, ki so določili letošnja zmagovalca (video) Slovenski direktorji, ki so določili letošnja zmagovalca Kaj je pomembno za najzahtevnejše uporabnike luksuznih limuzin, direktorje slovenskih podjetij? Kako so razdelili glasove in določili zmagovalce PAL 2019?
BMW 7 in X7: popotovanje po deželi vampirjev, obcestnih jaškov in prelepih gradov BMW 7 in X7: popotovanje po deželi vampirjev, obcestnih jaškov in prelepih gradov Z BMW serije 7 in X7 smo prevozili skoraj tisoč kilometrov od romunskega mesta Sibiu, prek Bukarešte in popotovanje končali v bolgarski Sofiji.

Kako si je renault talisman privozil lovoriko slovenski poslovni avto leta 2016

Čas branja: 3 min
10.06.2016  15:32  Dopolnjeno: 10.06.2016 15:49
Veliki Francoz je že prvo leto posegel po prestižni lovoriki, pojasnjujemo zakaj si jo zasluži
Kako si je renault talisman privozil lovoriko slovenski poslovni avto leta 2016

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Renault v Sloveniji dolgo ni posegal po lovorikah, talisman pa se je že prvo leto prodaje zavihtel na vrh izbora Poslovni avto leta. To nikakor ni naključje, naslov je trdo zaslužen. V nadaljevanju povsem matematično pojasnjujemo zakaj.

Renault-Talisman-2016-1600-49.1465471177.jpg.c.960px.jpg

Skromnost, kaj je že to!?

Laguna je bila skromna, tako oblikovno kot mersko. Talisman pa gre na polno, v obe smeri. V samozavestnem slogu nosi podpis znamke - led luči zavihane globoko v prednji odbijač, na zadku pa v slogu audija S4 iz 90. let polnijo skoraj celotno njegovo širino. Takšna samozavest ni slaba, trdimo!

Renault-Talisman-Estate-2016-1600-34.1465472046.jpg

Talismanu ob tem ne manjka kroma, visokih in napihnjenih bokov, karoserijskih centimetrov (dolg je 4,85 do 4,865 metra (grandtour), širok 1,87 metra) in prostora v kabini kjer v stilu predhodnikov, razen lagune, razvaja tudi s širokimi in udobnimi sedeži ter veliko prostora za kolena zadaj sedečih. Tako si na Financah predstavljamo dobro poslovno limuzino. Tudi prtljažnik s 608 litri v limuzini in 572 v karavanskem grandtourju nikakor skromen, še ena kljukica!

Recept za uspeh Frana Šušnjare

Frano Susnjara
Foto: Miloš Milač

Frano Šušnjara je 33-letni Hrvat, ki se je v desetih letih povzpel visoko po lestvici francoskega Renaulta. Danes kot direktor trženja razreda D vodi celoten segment poslovnih renaultov od razvoja do prodaje. Zastavili smo mu ključno vprašanje, kaj si kupci še želijo v tem razredu? "Dober dizajn, udobje, sodobno tehnologijo, kakovost in ceno okoli 25 tisoč evrov," je preprost recept Šušnjare."

»Vive le France«

Renault-Talisman-2016-1280-58.1465470338.jpg.n.960px.jpg

Od nekdanjih Renaultov, tega je sicer že daleč, smo pričakovali in dobili kopico inovacij. Kako pa je s talismanom? Ta se je vrnila v kar precejšnjem obsegu, denimo z multimedijskim sistemom R-link 2 in pokončnim sedem ali 8,7 palčnim zaslonom ter štirikolesnim krmiljenjem 4Control, ki omogoči da se pri manjših hitrostih, do 60 oziroma 80 kilometrov na uro (program sport), zadnja kolesa do kota 3,5 stopinje obračajo v drugi smeri kot prednja, kar zmanjšuje obračalni krog in omogoča bolj lahkotno vodenje. Pri višjih hitrostih se kolesa do kota 1,9 stopinje obračajo v isto smer kot prednja in s tem izboljšajo stabilnost v zavojih. Kreativen in tudi delno inovativen je sistem multisense, ki spreminja nastavitve podvozja, volana in menjalnika, premike oznanja z različnimi barvnimi odtenki in obenem riše grafe na velikem zaslonu.

talisman2.1465546420.JPG.c.960px.jpg

Vožnja?

Udobna, mehka, a ne preveč. Talisman je zmes Renaultov nekdanjih in sedanjih časov. Ne nezmotljivo Francoz, a brez pozibavanja na cesti. Med zavoji je natančen in lahko vodljiv, cestne luknje dobro požira, pri visokih hitrostih pa se izkaže dobro zatesnjena potniška kabina, zavore ob tem krepko prijemljejo.

Majhni stroji, kratka sapa?

Ko se Francozi premaknejo, to naredijo z velikimi koraki. V časih »downsizinga« oziroma krčenja prostornine in valjev, so stroji v Renaultih postali pravi liliputanci. Pozabite na dvolitrski 16V, pa trilitrski V6, to je vse zgodovina. Za oznakami DCi130, DCi160, TCE150 in TCE200 vselej stojijo enako veliki, 1,6 litrski štirivaljniki, dizelski ali bencinski. Za oznako DCi110 pa le 1,5 litrski dobro znani stroj iz drugih renaultov. Z dokaj lahkim talismanom (tehta med 1,38 in 1,52 tone) imajo motorji ob tem lažje delo kot z espacom, sape je torej dovolj, skoraj v vsakem primeru.

P5130189.1465546800.JPG.c.960px.jpg

Kaj pa žeja?

Obenem so vsi stroji vzorno čisti in varčni, kar je pravi razlog za »downsizing«. Najmanjši DCI110 uradno spije le 3,6 litra. DCI160 s samodejnim menjalnikom EDC pa je na preizkusni vožnji porabil 5,7 litra nafte na sto kilometrov, ugodno! Za vse stroje pa velja, da so zelo tihi in prožni te prijetni sopotniki, kar je v udobni limuzini morda še bolj pomembno kot surova moč.

Cene so se do Ljubljane stopile kot sladoled

Začetek za velikega Francoza sicer ni bil tako obetaven. Po prvi predstavitvi in razkritju nemških, sicer uradnih oziroma neznižanih, cen med 28 in 40 tisoč evrov, smo dvomili v njegov uspeh in grajali pretirano samozavest. Na poti do Ljubljane pa se je cenovna politika močno spremenila, cene stopile, paketi za kupca pa obogatili.

Kateri talisman je pravi?

renault talisman
Foto: Miloš Milač

Osnovni, nikakor ne skromni, talisman DCI110 life je namenjen racionalnim voznikom, saj stane okroglih 20 tisoč evrov - približno toliko kot osnovni bencinski športni terenci velikostni razred nižje ali malo bolje opremljena golf ali megane.

Za karavanskega grandtourja je doplačilo 1.200 evrov, za samodejni dvosklopni menjalnik le 1.500 evrov oziroma skoraj pol manj kot pri tekmecih.

Bolj odločen DCi130 business je najbrž kar tisti pravi talisman za razumne, a ne razsipne. S sistemom multisense, zaslonom na dotik, navigacijo, kamero in spletno povezavo stane 23.500 evrov oziroma tri do štiri tisočake manj kot neposredna in najmočnejša tekmeca volkswagen passat in škoda superb. Za razkošen DCI160 EDC initiale paris pa boste odšteli 35 tisočakov. Vsak kupec pa dobi še brezplačno petletno jamstvo, servisiranje in zavarovanje, kar je res dobra ponudba za ponujeno količino in vsebino pločevine, prostora, opreme in tehnike.

Foto: Miloš Milač in Renault

Preberite si še:

Talisman med zmagovalci PAL 2016 - poročilo iz svečane razglasitve

Poročilo iz slovenske predstavitve talismana

Talisman - finalist izbora PAL 2016, kategorija poslovni avto

Poslovni Renault, v katerem naj bi kupci pozabili na laguno

Poročilo iz prve vožnje v Firencah

Intervju s Franom Šušnjaro - 33. letnim Hrvatom, ki Renault vrača v izgubljeni poslovno razred

Francoski velikan je odprl zadek razkritje talismana grandtour

Iz razkritja talismana v Parizu - talisman za krepitev odličnosti

Prva napoved iz razkritja v Parizu

Prve informacije o talismanu - ko je ugled skrhan, ga lahko reši novo ime?


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Renault se je spet naredil ''francoza'', a mu tega ne gre zameriti 2

Renaultova vožnja na slovenski trg poslovih limuzin je, kot v preteklosti, vratolomna, odločna in precej iskrena. Brez velikih besed, le...

AVTO
PAL
PAL Renault talisman: vrnitev luksuznega Francoza 7

Po slabi izkušnji z laguno se Renault v poslovni razred vrača z limuzino in karavanom talisman. Ta ima vse, kar ponujajo tekmeci, in še...

AVTO
Novice
Novice Nov šef na čelu slovenskega in regijskega Renault Nissana

Eric Bernard po desetih letih odhaja v Renault Sport, Jean-Pierre Mesić pa prevzema njegove naloge v regiji adriatic

AVTO
Novosti
Novosti Kaj je Renault spremenil na najbolje prodajanem avtu v Sloveniji

Nova maska, prednje luči, kombinacije motorjev in menjalnikov, kopica novih barv, osvežena notranjost in boljša povezljivost

AVTO
Testi
Testi Francoz s čarobno močjo 6

Francoski Renault se s talismanom vrača na pota stare slave. Poslovna limuzina z obliko pleni poglede, v najmočnejši različici in z...

AVTO
Novosti
Novosti Električna vojna: renault zoe s 400 km dosega, opel ampera-e odgovarja s 500 km 3

Zoe z baterijo kapacitete 41 kilovatnih ur za 2.500 evrov doplačila v primerjavi s klasično različico z 22 kilovatnimi urami kapacete....

AVTO
Novosti
Novosti Vrnitev odpisanega: Renault scenic z novim receptom za uspeh 18

Za volanom priljubljenega enoprostorca smo se prepričali, da je kljub očitnemu spogledovanju s športnimi terenci zadržal svoje vrline...

AVTO
Posel
Posel Poslovni renault, v katerem naj bi kupci pozabili na laguno 4

Renault se po nekaj slabih poskusih vrača v poslovni razred z limuzino in karavanom talisman. Projekt vodi Hrvat Frano Šušnjara, ki se...