Za oba Porsche kluba je bila organizacija velik podvig, od leta 2012 ko jima je Porsche odobril organizacijo največjega bienalnega dogodka te znamke, sta oba kluba vložila veliko energije v priprave in organizacijo. Porsche Club Croatia je tako že leta 2012 pripravil prvi poskusni izlet, nakar je teža organizacije dogodka padla na Porsche klub Slovenija. Posvetili so se intenzivnemu predstavljanju inovativnega programa parade Porsche klubom v Evropi in skupaj s svojim sekretariatom parade poslal prek 7.600 e-mailov, se spopadli s številnimi birokratskimi ovirami, vmes pa uspeli kot partnerje pridobiti tudi Petrol in Slovensko turistično organizacijo.
Preberite tudi: Slovenijo preplavil zvok 218 porschejevih bokserskih šestvaljnikov
Eden od pogojev za organizacijo je bila tudi zagotovitev vsaj sto vozil na dogodku, organizacijski odbor v sestavi Rasto Ovin, predsednik Porsche kluba Slovenija, Nenad Đurović, predsednik Porsche Club Croatia, Andrej Malgaj, izvršni direktor parade in Katarina Malgaj, generalna sekretarka parade si je zadal cilj udeležbe dvesto vozil. Ta kvota pa je bila januarja letos, pet mesecev pred izvedbo parade, že dosežena. Med udeleženci sta bila tudi slavna gosta, predsednik nadzornega sveta Porscheja Wolfgang Porsche in njegov brat Hans-Peter Porsche, člana dinastije Porsche.
Porsche so sanje iz otroštva
In zakaj Porsche? Gregor Vidmar, član predsedstva Porsche kluba Slovenija in direktor logistike na Porsche paradi ter lastnik boxsterja razmišlja takole: »Porsche je želja vsakega fanta, otroci ki še ne znajo šteti, brati in pisati se obračajo za njimi, takšen sem bil tudi sam dokler si nisem uresničil sanj. In zakaj klasiki, starejši letniki porschejev ki jih je bilo videti tudi na paradi?
«Še danes se prek 70 odstotkov vseh avtomobilov porsche kadarkoli izdelanih vozi po cesti, dosegajo visoke vrednosti, ponujajo pa tudi najbolj pristno doživetje porscheja,« še doda Vidmar. Med njimi sta gotovo 911 2.3 ST letnika 1969 Janija Trčka, ali pa 1600 super iz 60-ih let preteklega stoletja. »To je že pravi porsche, ki nima več kaj dosti skupnega s Volkswagni iz začetkov Porscheja, « je še poudaril Vidmar.
Drugačni porscheji dobrodošli, a redki
In novodobnim, drugačni porscheji cayenne, macan in panamera? »Organizatorji na tovrstne dogodke seveda vabi tudi omenjene modele, a pravo srce je v 911, poleg njega še v boxsterju in caymanu. Sami nismo postavili omejitev, a parade se je udeležilo le dva cayenna in panamera. Vsi ostali so 911, cayman in boxster,« pojasni Vidmar.
Slovenski 356 najlepši na razstavi
Parada je potekala od srede do sobote, najprej je bilo moč avtomobile videti na parkiriščih pred hoteli na Bledu, nadaljevalo pa se je naslednji dan s spretnostno vožnjo na letališču Lesce, v petek so se udeleženci zapeljali do Postojne, kjer so si ogledali Postojnsko jamo, v soboto pa so v Rovinju sodelovali še na lepotnem tekmovanju oziroma Concourse d' Elegance. V Lescah je bil na preizkušnji (v dveh vožnjah je moral doseči čim bolj podoben čas) in slalomu najuspešnejši Šved Peter Vestergren z 911 GT3 RS, v Rovinju pa je na lepotnem tekmovanju zmagal 356 cabrio letnika 1964 Franca Malgaja.