Francoski Renault je danes predstavil najmočnejšo različico twinga z oznako GT, ki ponuja dodelan 0,9 litrski trivaljni turbo bencinar s 81 kilovati oziroma 110 konjskimi močmi ter 170 newtonmetri največjega navora. To je sicer manj kot prejšnji twingo RS, ki ga je poganjal 1,6 litrski atmosferski štirivaljnik s 98 kilovati (133 konjskimi močmi). Hitrega malčka izdeluje novomeška tovarna Revoz, tako kot ostale različice twinga in smarta forfour.
Inženirji so imeli pri snovanju twinga GT sicer na voljo že znan motor, lahko bi izbrali denimo 1,2 litrski TCE s 85 ali 96 kilovati. A štirivaljnika niso mogli stlačiti v tesno motorno okolje novega twinga z zadaj nameščenim motorjem in pogonom. Zato so se lotili obstoječega 0,9 litrskega turbo trivaljnika, ki v osnovni različici zmore 66 kilovatov oziroma 90 konjskih moči. Motor je dobil posodobljeno elektroniko, dodelan sistem za dovod zraka in krajša prestavna razmerja v menjalniku.
Obenem so inženirji učvrstili vzmetenje twinga GT, spremenili delovanje ESP (upamo da ta sedaj dopušča nekaj zdrsa) in na novo nastavili delovanje servo volana.Po obljubah Renaulta ima twingo GT bolj odziven in natančen volanski mehanizem, ki voznika bolje obvešča o dogajanju pod kolesi in izboljšuje užitek za volanom. K oznaki GT sodijo tudi nova 17 palčna kolesa, zadnji vstopniki zraka, dvojna izpušna cev in nova oranžna karoserijska barva s črnimi črtami. Poleg te si bodo kupci lahko izbrali še srebrno, črno in belo, posamezni deli v kabini pa bodo vselej v oranžni barvi.