Avto

Nemec je odvrgel suknjič in kravato

Razmeroma klasičnemu audiju A4 sledi lepi kupe A5, pri nas bo oktobra, cena najmanj 45 tisoč evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

05.06.2016 23:00
Čas branja: 2 min
Nemec je odvrgel suknjič in kravato
Uniformirane poteze audija A4 je novi kupe A5 spremenil v zapeljive obline pravega kupeja, ki je najlažji in trenutno tudi najsodobnejši med tekmeci. Pri nas bo oktobra, cena osnovnega modela 2.0 TFSI ali 2.0 TDI (oba s 140 kilovati) pa bo po naši oceni okoli 45 tisočakov. Na sliki S5 s 260 kilovati oziroma 354 konjskimi močmi iz vrha ponudbe.

Audijevi kupeji, sicer redki, so bili v preteklosti zelo sorodni limuzinam, vsaj v časih audija 80. S prejšnjo generacijo se je kupe vrnil in zavil v svojo smer, podobno kot pri BMW serije 3. Tako je tudi v zadnji, drugi generaciji, srednjevelikega audija.

Lahko bi rekli na srečo ali pa tudi ne. Novi A5 je ponovno lep in skladen avto, A4 pa je ponovno oziroma še bolj uniformiran kot prej, pri tej znamki pa igra vlogo najbolj množičnega modela.

Audi-S5-Coupe-2017-1600-09.1465152685.jpg.w.960px.jpg

Če odmislimo obline, je A4 novemu A5 posodil zelo prepričljivo zasnovo in tehniko. Z njo nas je prepričal na prvi predstavitvi lani jeseni, nekaj mesecev kasneje je že zapeljal na, za ta razred, ponovno obetaven slovenski trg. Da A4 ponudi veliko več novega, kot razkriva na prvi pogled, je ugotavljal tudi Matej.

Novi audi A5 pa je dokaz, kako vabljive so lahko poteze audija A4, če se speljane drugače, ponekod so bolj napete, ostrejše, drugje bolj zavite. V novem A5 je namreč A4 viden skoraj na vsakem koraku, a je kupe vseeno precej bolj skladen in poželjiv.

Audi-S5-Coupe-2017-1600-0f.1465152759.jpg.w.960px.jpg

Ko gre za tehniko, presenečenj ni. Nova zasnova karoserije, kombinacija jekla visoke trdnosti in aluminija, prinaša 60 kilogramov manjšo maso s čimer se A5 po zagotovilih tovarne po masi uvršča na sam vrh med tekmeci.

V potniški kabini je po zaslugi daljše medosne razdalje (2,76 metra) in dolžine 4,67 metra več prostora, prtljažnik je zrasel za deset litrov na 465 litrov.

Audi-A5-Coupe-2017-1600-09.1465152804.jpg.e.960px.jpg

V A5 se vrtijo novi oziroma osveženi štiri in šestvaljni motorji, ki dosegajo do 22 odstotkov manjšo porabo in do 17 odstotkov več moči. Ponudba dizelskih motorjev sega od 2.0 TDI s 140 kilovati (190 konjskih moči, poraba je 4,1 litra), do dveh trilitrskih TDI s 160 oziroma 210 kilovati (218 oziroma 286 konjskih moči).

Bencinarji so trenutno trije, dvolitrski 2.0 TFSI s 140 oziroma 185 kilovatov (190 oziroma 252 konjskih moči) ter trilitrski turbo v S5, ki zmore 260 kilovatov oziroma 354 konjskih moči in do stotice skoči v 4,7 sekunde. Povprečna poraba S5 s samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom quattro je 7,3 litra.

Audi-A5-Coupe-2017-1600-07.1465152843.jpg.e.960px.jpg

Tudi v A5 bosta (za doplačilo) na voljo virtualna armaturna plošča in sistem Audi connect, poleg klasičnih žarometov si bodo kupci lahko izbrali LED ali matrične LED žaromete, ki imata spredaj v nezasenčeni luči po 25 visokosvetlečih diod. Ko kamera zazna nasproti vozeči avto, samodejno izklaplja posamezne diode, dejansko prekine svetilni snop in zaobide avto, ki se vam približuje, hkrati pa vklaplja druge diode in tako osvetljuje druge dele ceste.

Med varnostnimi sistemi izpostavljamo še prilagodljivi radarski tempomat (adaptive cruise control - ACC), ki s pomočjo dveh radarjev in kamere zmore voziti skorajda sam. Poleg klasičnega vzdrževanja vnaprej določene prilagodljive razdalje do pred spredaj vozečega, zna aktivno prepoznavati prometne znake.

Audi-A5-Coupe-200017-1600-01-Kopija.1465153014.jpg.e.960px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice
Avto
AvtoMiloš Milač Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice 3

Na trg je zapeljal novi audi A6, najbolj dostopen prestižni audi nove generacije in eden najbolj priljubljenih audijev nasploh. Osnovni štirivaljni dizel 40 TDI stane 55 tisočakov. Letos bo prepričal od 50 do 60 Slovencev, prihodnje leto kar 250.

FINANCE
Avto
Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel
Avto
AvtoMiloš Milač Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel 2

Audi Q8 je avto z vseh vetrov, povezuje luksuz, robustnost in kupejevstvo. Lastnosti, ki v teoriji ne sodijo skupaj, se v praksi prav lepo dopolnjujejo. Ta hip je v Sloveniji na voljo le dizelski 50 TDI, stane pa 83.400 evrov.

FINANCE
Avto
Audijev kompaktni SUV, ki želi preseči pričakovanja
Avto
AvtoUroš Božin Audijev kompaktni SUV, ki želi preseči pričakovanja 7

Novi Q3 je večji in bolj dinamičen od predhodnika in želi stopiti iz sence svojih bratov

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)