Opel je pošteno, v stilu insignie leta 2013, osvežil družinski enoprostorec zafira tourer in mu ob prenovi odvzel dodatek tourer. Poleg povsem novega prednjega dela, ki je sedaj podoben kot pri astri, je zafira dobila zadnje tehnične rešitve, med njimi sistem IntelliLink, OnStar, povezljivost s spletom in nekoliko drugačne prilagodljive LED žaromete.
Enaka osnova, vidna nadgradnja
Aktualna zafira tourer je na trgu že pet let, Opel pa ji je s konkretno prenovo vdihnil veliko oblikovne in tehnične svežine. Osnova je ostala enaka, to velja tudi za mere in motorno ponudbo, ki so jo v Russellsheimu sproti osveževali. Zelo vidna pa je prenova prednjega dela, ki se sedaj baha s tridimenzionalno kromirano letvijo s simbolom ter dnevnimi lučmi z dvojnim krilom. Zunaj so novi še zadnji žarometi in nekaj podrobnosti.
Zafira je ob prenovi dobila še kopico tehničnih rešitev, tudi sklop sistemov s katerimi si je astra prislužila priznanje Financ za avtomobilsko inovacijo leta 2016. Gre za sistem IntelliLink R4.0, ki je združljiv s pametnimi telefoni iOS in android, Opel OnStar s samodejnim odzivom v primeru trčenja in številnimi drugimi funkcijami, vključno s prenosom cilja (s sistemom Navi 950) in tudi 4G/LTE dostopno točko Wi-Fi na trgih, kjer je to možno.
Po novem pa bo družinski Opel na voljo še z izrazito velikim panoramskim steklom, ki se začne neposredno za vetrobranskim steklom in sega vse do zadnjega dela vozila.
Prostornost, ki jo poudarja 720 do 1.860 litrski prtljažnik (ob le dveh sedežih), ostaja nespremenjena, prav tako kopica 30 malih in velikih predalov za drobnarije v potniški kabini in prtljažniku, pomičnim sredinskim predalom, transportnim sistemom FlexFix za pritrditev koles in podobno.
Pri motorjih kot že omenjeno ni nič novega. V ponudbi torej ostajajo dizelski motorji z močjo med 88 in 125 kilovati ter 1.4 litrski turbo s 88 oziroma 103 kilovati te različica na avtoplin. Novih 1,4 litrskih turbo motorjev iz astre v zafiri torej zaenkrat ne bo.