Avto

Dodatnih 17 tisočakov za električno moč in visoke obljube

Audijev veliki športni terenec Q7 se je lani oblekel povsem na novo, pred nekaj tedni dobil dirkaško oznako S, sedaj pa se predstavlja tudi kot okoljsko sprejemljivi priključni hibrid.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.05.2016 23:00
Čas branja: 2 min
Dodatnih 17 tisočakov za električno moč in visoke obljube
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro je slovenskim kupcem na voljo za 87.600 evrov, kar je okoli 17 tisočakov več od le dizelskega Q7 3.0 TDI quattro. Glede na to je povsem jasno, da kakšne dolge vrste ni pričakovati.

Nemški Audi, pomemben del nemške premijske trojice, se je že pred časom zavezal, da bo od 2018. vsako leto na trg poslal novo električno vozilo. Čeprav ima za začetek uresničevanja te obljube še kar nekaj časa, se alternativna uvertura začenja s hibridnim športnim terencem Q7 e-tron. V Ingolstadtu ob tem pravijo, da je to prvi priključni hibrid v kombinaciji šestvaljnega dizla in štirikolesnega pogona quattro.

Lani je veliki športni terenec, ki med svoje konkurente šteje predvsem premijsko druščino germanskega porekla iz Münchna in Stuttgarta (pa bi smel zlasti v zadnjem času pogledati tudi k švedskemu Volvu), doživel temeljito oblikovno in tehnološko prenovo ter se potegnil do res dolgih 505 centimetrov. Pred nekaj tedni je luč sveta ogledala tudi najmočnejša varianta z oznako SQ7, ki navdušuje s svojimi zmogljivostmi oziroma tehnološkimi inovacijami (uporabo električnega kompresorja, ki v bistvu deluje kot tretje puhalo), sedaj tovarna z priključnim hibridom zavija v okoljsko sprejemljivejše vode.

Q7 e-tron 3.0 TDI quattro je torej priključni hibrid, ki združuje znani tudibodizelski šestvaljnik serije TDI z 200 kilovati/272 konjskimi močmi (navora je za 600 newtonmteorv) in električni motor, ki zmore 94 kilovatov in ponudi še dodatnih 350 newtonmetrov navora. Po črto je skupne oziroma sistemske moči za nič manj kot 275 kilovatov/373 konjskih moči (navora je za 700 newtonemterov!).

A1511070-medium.1464537714.jpg.s.960px.jpg

Pribitek pri masi je 375 kilogramov, ja Q7 e-tron tehta kar 2.445 kilogramov!

Električni motor servisira litijionska baterija kapacitete 17,3-kilovatnih ur in je nameščena v prtljažniku. To so bolj ali manj suhoparni podatki oziroma številke, kaj pa zmogljivosti in vse drugo, kar je bistvenega pomena za uporabnost hibrida?

Tovarna navaja, da je mogoče baterijo na industrijski električni vtičnici napolniti v dveh urah in pol, kar je nedvomno spodbuden podatek. Voznik lahko izbira med tremi načini vožnje, kar je pri hibiridih bolj ali manj običajno: režim EV daje prednost električnemu pogonu, v načinu hybrid elektronika bolj ali manj sama oziroma samodejno odloča o vrsti pogona, ko se pojavi napis battery hold, pa skuša prihraniti razpoložljivo elektriko za kasnejšo uporabo.

A1511102-medium.1464537804.jpg.s.960px.jpg

V določenih voznih okoliščinah je mogoče uporabiti tudi funkcijo boost, skoraj pričakovano ali nujno je izkoriščanje kinetične energije (tako imenovano jadranje), možna je tudi rekuperacija, kar je glede na težo, velikost in siceršnjo zajetnost športnega terenca dobrodošlo. Sicer pa tovarna prepričuje, da se je mogoče na elektriko voziti približno 56 kilometrov, kar zanesljivo pomeni, da je realni električni doseg vendarle krajši. V kombinaciji z dizelskim motorjem naj bi bilo mogoče skupaj prevoziti dolgih 1.320 kilometrov.

Poraba? 1,8 litra plinskega olja na sto kilometrov in 17,3 kilovatnih ur elektrike, a le prvih sto kilometrov in še to v teoriji zaradi birokratskega darila priključnim hibridom.

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro je slovenskim kupcem na voljo za 87.600 evrov, kar je okoli 17 tisočakov več od le dizelskega Q7 3.0 TDI qauttro. Glede na to je povsem jasno, da kakšne dolge vrste ni pričakovati. A so pri Porscheju Slovenija zelo zadovoljni s tistim, kar letos dosega Audi pri nas: prodaja se je povečala za sploh ne skromnih 26 odstotkov, kar med drugim pomeni, da je bilo dobavljenih približno 650 vozil.

A1511105-medium.1464537877.jpg.s.960px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.

FINANCE
Avto
Kam nas bo pripeljala elektrika
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Hyundaijeva dostopna eko ponudba je popolna
Avto
AvtoMiloš Milač Hyundaijeva dostopna eko ponudba je popolna 2

Hyundai ioniq PHEV je najdostopnejši priključni hibrid na našem trgu, pa vseeno nikakor ni skromen. Za 24.500 evrov ponuja prostor, bogato opremo, učinkovit stroj s 107 kilovati in 63 kilometrov električnega dosega

FINANCE
Avto
Peterica, ki je osupnila Ženevo
Avto
AvtoMatej Kačič Peterica, ki je osupnila Ženevo 19

Audi A6, električna hyundai kona, volvo V60, rimac C_two in peugeot 508: čeprav se z njimi nismo zapeljali, so to največje zvezde avtomobilskega salona v Ženevi

FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.