Japonska Toyota je v širši regiji Adria uvedla nekaj sprememb v vodstvu. Novi direktor slovenske Toyote, največjega trga v regiji, je Primož Tiringar, ki je zadnjih 12 let zaposlen v Toyoti Adria kot vodja izobraževanj, v avtomobilski panogi pa ima 18 let delovnih izkušenj.
Dosedanji direktor Toyote Slovenija, Gašper Picelj, je ohranil regijsko funkcijo direktorja prodaje. S prvim junijem se bo še bolj intenzivno posvetil prodaji, komunikaciji in cenovni politiki v Toyoti Adrii. Med drugim bo neposredno odgovoren tudi za delo direktorjev regijskih podjetij Toyote Adrie, torej tudi Toyote Slovenija. Picelj je v času vodenja Toyote Slovenija izboljšal prepoznavnost znamke Toyota. Leta 2014, ko je prevzel vodenje podjetja, je prodajo izboljšal za pet, lani za 13,6, v prvih štirih mesecih letos pa za 24 odstotkov ter povečal delež prodaje hibridov na več kot 20 odstotkov.