Avto

Peugeot, ki spreminja pravila igre

Med prvimi na svetu smo v živo videli in že sedli v novi Peugeot 3008, ki se je povsem otresel enoprostorskih spon ter prepričljivo nagovarja kupce - tokrat v razredu športnih terencev

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

25.05.2016 01:10
Čas branja: 4 min

Ko Eifflov stolp, Notre Dame, Louvre, Sacre Coeur, Pigalle in Montmartre izgubijo boj za pozornost na račun manjšega letališča Le Bourget blizu francoske prestolnice, je jasno, da se tam znova dogaja nekaj posebnega. Pariz je maja 1927 tam slavil Charlesa Lindbergha, ki je kot prvi opravil polet prek Atlantika, tokrat pa so novinarji z vsega sveta v soju žarometov, bliskavic in kamer na razstavišču ob stezi pozdravili novo Peugeotovo zvezdo.

Peugeot-3008-WP-006.1464128243.JPG.s.960px.jpg

Udarni ritmi, diskretno razsvetljen prostor v znamenju številke 3008, velika projekcija modrega leva, dolg oder in vrsta sedežev pred njim so že napovedovali, da se v prostoru ob starodobnih in vojaških letalih ter impozantni raketi Ariane dogaja nekaj posebnega. Pričakovanja so v sproščenih pogovorih pred vrhuncem dneva okrepili še Maxime Picat, prvi mož znamke Peugeot in drugi ključni možje francoske znamke, nato pa je na Le Bourget - tokrat kot po modni brvi - končno zapeljal še težko pričakovani model.

Peugeot-3008-WP-025.1464128430.JPG.s.960px.jpg

Za odstrto zaveso smo najprej uzrli hišni podpis LED dnevnih žarometov ter veliko in markantno masko, kar smo nekako pričakovali, veliko ust pa se ni zaprlo, ko so oči v celoti uzrle novinca. "Kakšen avto, kajne!" je vzdušje vmes nekoliko podžgal Picat, njegovih besed pa smo se znova spomnili, ko smo si med trumo novinarjev le izborili svoje minute za podrobno spoznavanje novinca.

Peugeot-3008-WP-100.1464128570.JPG.s.960px.jpg

Novega 3008 nestrpno pričakujejo tudi pri nas, kar je pokazal odziv na spletni strani in socialnih omrežjih, ko smo med prvimi objavili fotografije z dogodka.

Peugeot-3008-WP-106.1464128698.JPG.s.960px.jpg

Že od daleč je jasno, da se je novi 3008 (pričakovano) znebil enoprostorskih proporcev in si nadel pravi športno-terenski videz. Drugače niti ni šlo, saj se Peugeot z novincem odločno podaja na trg športnih terenskih vozil iz avtomobilskega segmenta C, ki je trenutno v vseh svetovnih regijah v porastu.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

"Danes takšen avto preprosto moraš imeti. Športna terenska vozila namreč utelešajo avtomobilsko sodobnost, predstavljajo statusni simbol in so tehnološko dovršena," je med govorom povedal Picat, ter poudaril, da 3008 na novo postavlja merila v razredu.

Peugeot-3008-WP-201.1464129432.JPG.s.960px.jpg

Že več let je trg športnih terenskih vozil vseh avtomobilskih segmentov priča skokoviti rasti. V Evropi se je v avtomobilskem segmentu C, ki postaja čedalje obsežnejši in bolj raznolik, prodaja športnih terenskih vozil od leta 2009, ko je bila prvič naprodaj prva generacija 3008, povečala za 2,5-krat. Odtlej je v Evropi ena desetina vseh prodanih vozil iz segmenta C SUV, lani se je nanj podal tudi Renault.

Peugeot-3008-WP-168.1464130495.JPG.s.960px.jpg

"Športni terenci izražajo željo po pobegu na lepše in doživljanju novih izkušenj, vozniki pa od njega pričakujejo udoben in po meri prilagodljiv potniški prostor, tako prijeten kot notranjost njihovega lastnega doma." je bilo še moč ujeti med svetovno premiero novega 3008.

Peugeot-3008-WP-301.1464131555.JPG.s.960px.jpg

Ta je na pogled športno obla in od tal opazno privzdignjena klasična petvratna kombilimuzina, z izrazito poudarjeno bočno linijo in stekli, ki se proti zadku ožajo. Robustnost in klenost krepi zaščitna plastika, na zadku pa levje poreklo izdajajo značilni kremplji v grafiki žarometov.

Peugeot-3008-WP-084.1464130289.JPG.s.960px.jpg

V praksi bodo aktivni posamezniki, pari in družine na lepše pobegnili oktobra, kmalu zatem bo novi Peugeot 3008 zapeljal tudi k nam. Cena naj bi se gibala v območju okoli 25 tisoč evrov. Največjega tekmeca novi lev vidi v Renaultovem kadjarju in Nissanovem qashqaiju, prepričati naj bi želel tudi privržence Volkswagnovega tiguana. A tudi tokrat bodo (delno) na suhem ostali tisti, ki potrebujejo pravi štirikolesni pogon - 3008 ima pogon le na prednji kolesni par, ki mu lahko pomaga napredni elektronski sistem Grip Control, štirikolesni pogon pa naj bi imel priključni hibrid v 2019.

Peugeot-3008-WP-115.1464129659.JPG.s.960px.jpg

Da gre za težko pričakovano novost na trgu je dokazal že odziv novinarjev po zaključku predstavitve, saj so osem razstavljenih modelov z vseh strani napadli, kot bi bili zastonj. Ni minila minuta, že so se prižigali motorji (na začetku šest že znanih, dva bencinska in štirje dizli z močjo od 100 do 180 konjev) in dinamični smerniki (modno), premikali udobni sedeži (tudi usnje, masaža in podaljšan sedalni del) in z zamahom noge pod odbijačem odpirali prtljažniki.

Peugeot-3008-WP-170.1464131147.JPG.s.960px.jpg

Prtljažni prostor (za doplačilo je tam tudi prostor za električni skiro) v osnovi meri 520 litrov (prej 432 litrov), s podiranjem (udobne in dokaj prostorne) zadnje klopi se ga podre na 1.482 litrov, ima tudi priročno polico na izvlek, ki lajša nakladanje. Nima pa več dvojnega odpiranja, vendar je rob dovolj nizko, da to ne bo težava.

Peugeot-3008-2017-1280-1f.1464131376.jpg.s.960px.jpg

Preverjanje številk z metrom smo tudi tokrat prepustili azijskim kolegom, predvsem za Kitajsko je novi 3008 sicer zelo pomemben. Z dolžino 4,45 metra se umešča v sredino svojega razreda. Od predhodnika je osem centimetrov daljši, za 62 mm na 267,5 cm pa je zrasla medosna razdalja, kar je med bolj prostornimi na trgu. 3008 ostaja enako širok (1,84 metra) in visok (zmernih 1,62 m, skupaj s strešnimi prtljažnimi drogovi), kar zagotavlja aerodinamičnost in obenem udobno višino nad glavami potnikov. Od tal je oddaljen terenskih 22 cm, odbijači in boki pa imajo dovolj zaščite tudi za lažja brezpotja.

Peugeot-3008-2017-1280-21.1464131011.jpg.s.960px.jpg

Čustva so ena od vrednost znamke Peugeot, zato so se v kabini z značilno majhnim volanom (znova se bodo kresala mnenja) vonjale dišave (na voljo so tri), pritiskala elegantna stikala na sredinskem delu armaturne plošče (z njimi direktno dostopamo do posameznih menijev) ter natančno otipavali vsi dele kabine (zelo kakovostni materiali in izdelava).

Peugeot-3008-WP-219.1464128064.JPG.s.960px.jpg

S prsti se je drselo po zelo odzivnem 8-palčnem informacijskem zaslonu (ta štrli iz armaturke, vmesnik pa ob hrvaščini in srbščini ne pozna slovenščine), kakovostno poslušala glasba (francoski Focal) in predvsem uporabljale vse možne nastavitve novega upravljavskega sistema i-Cockpit.

Peugeot-3008-WP-136.1464130905.JPG.s.960px.jpg

Peugeot s 3008 namesto klasičnih analognih namreč serijsko uvaja digitalne merilnike, kakršne imajo (pretežno za doplačilo) tudi VW in Audiji, nova generacija instrumentne plošče i-Cockpit pa bo pot našla tudi v njihove prihodnje modele.

Peugeot-3008-2017-1280-16.1464131418.jpg.s.960px.jpg

Gre za 12,3-palčni digitalni prikazovalnik visoke ločljivosti s futuristično grafično podobo. Na instrumentni plošči je zbrano vse, kar želi voznik imeti neposredno v svojem vidnem polju. Pet različnih prikaznih načinov, do katerih je mogoče dostopati z vrtljivim gumbom ob volanu, vozniku omogoča, da si instrumentno ploščo prikroji po svoji meri.

Peugeot-3008-2017-1280-15.1464131650.jpg.e.960px.jpg

Novi i-Cockpit vozniku omogoča prikaz bogate izbire informacij: navodila navigacijskega sistema, sistemi za pomoč pri vožnji, nastavitve motorja, potovalni računalnik, podatki o vožnji itd. Prva izkušnja je pokazala, da gre za zelo dobro uporabniško izkušnjo, ki bo gotovo popestrila vožnjo. i-Cockpit Amplify bo poskrbel za dražljaje, ki v hipu deluje na vsa čutila: na vid prek nastavitve moči ambientne osvetlitve in barve zaslonov, na sluh prek nastavitev prostorskega zvoka, na otip z večtočkovno masažo v sedežih (do pet programov) in na vonj prek osvežilca zraka.

Peugeot-3008-2017-1280-08.1464131248.jpg.e.960px.jpg

Pri novem 3008 bodo kupci lahko izbirali med dvema turbobencinskima in štirimi turbodizelskimi motorji, ki bodo na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim in/ali samodejnim menjalnikom. Osnovni bencinski motor je 1,2-litrski PureTech s 96 kilovati moči (ročni in samodejni menjalnik), zmogljivejši je 1,6-litrski THP-motor s 121 kilovati moči (samodejni). Pri dizlih bosta na izbiro 1,6-litrski BlueHDI motor s 73 (ročni) oziroma 88 kilovati (ročni in samodejni), ali 2,0-litrski BlueHDI motor s 110 (ročni) oziroma 132 kilovati moči (samodejni).

Foto: Matej Kačič, Peugeot

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Nežna, a pomembna prenova
Avto
AvtoMatej Kačič Nežna, a pomembna prenova

Peugeot 308: Pri Peugeotu so enega svojih najpomembnejših modelov za spopad s tekmeci nežno prenovili in predvsem tehnično posodobili. 

FINANCE
Avto
Peugeotov modni karavan je prava osvežitev
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeotov modni karavan je prava osvežitev 5

Peugeot s 508 SW nadaljuje tradicijo poslovnih karavanov. Zadnji model pa bolj kot na prostor stavi na športnost, privlačne obline, tehniko in uporabne rešitve. Obenem je krajši in lažji od predhodnika ter vozi proti prestižnim tekmecem

FINANCE
Avto
Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja 6

Novi partner je rifter, v družbo treh pa prinaša drugačno prednjo masko in odbijač, »kremplje« na zadku in Peugeotov i-Cockpit v kabini. Pri nas bo jeseni.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Avto
Vse najboljše stvari so tri
Avto
AvtoMatej Kačič Vse najboljše stvari so tri

Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele 2008, 3008 in 5008 zapakirali še dodatno mero športnega značaja in prestiža.

FINANCE
Avto
Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu
Avto
AvtoMiloš Milač Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

FINANCE
Članki
Moderni poslovnež, ki ljubi športno opravo
PRO
Članki
ČlankiFinance PRO Moderni poslovnež, ki ljubi športno opravo (PRO)

Poslovite se od zaspanih juter, sivih dnevov na poti s sestanka na sestanek ter dolgočasnih večerov – čas je za spremembe, pravijo pri Peugeotu. V novi model peugeot 508 so namreč odlično vnesli osebnost in navade najuspešnejših poslovnežev.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)