Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Nafta se je v minulem tednu dni podražila za 6,7 odstotka, kar je najvišji skok od letošnjega januarja
Krepki italijan z mnogo talenti Krepki italijan z mnogo talenti Robusten in vzdržljiv fullback je Fiatov odgovor na potrebe profesionalcev, prostoren, prilagodljiv in zmogljiv pa bo zadovoljil tudi pričakovanja običajnih uporabnikov pri njihovih vsakodnevnih opravkih, izletih v neznano in zabavi.
Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Mercedes nove dobe nas je na prvih kilometrih prepričal s tišino in eksplozivnimi pospeški, kar bo razveselilo večino, saj kljub drugačnem pogonu ostaja mercedes
Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila nekaj družinske note.
(Intervju) Danilo Ferjančič: Električni avto v vsako slovensko vas že v dveh, treh letih (Intervju) Danilo Ferjančič: Električni avto v vsako slovensko vas že v dveh, treh letih Elektrika je prihodnost, trenutno največji izziv pa je najti dobre mehanike, ličarje in druge tehnične poklice. Te v Porscheju Slovenija iščejo tudi v nekdanjih državah nekdanje Jugoslavije.

Živahni trije in vonj po A4 v audijevi ''trojki''

Čas branja: 3 min
23.05.2016  23:00
Audi A3: premišljena prenova avtomobila, ki v bavarski Ingolstadt pripelje marsikaterega kupca in živahen, čeprav le litrski, trivaljnik so nas prepričali na prvi vožnji v Ingolstadtu.
Živahni trije in vonj po A4 v audijevi ''trojki''
Audi A3 dosega spoštljive prodajne številke in tudi zaradi tega je tokratna prenova opravljena premišljeno. Dva nova motorja in virtualni prikazovalnik, podedovan iz audija TT, so največje novosti.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Audi dodaj
Janez Kovačič dodaj

V modelskem portfelju ingolstadtskega Audija, pomembnega dela germanske premijske trojice, je audi A3 skoraj izjemnega pomena. Tokratna prenova je zato opravljena v prefinjeni in premišljeni maniri - dobrega konja ne menjaš - kar dokazujejo minimalistične spremembe tako zunanjosti kot notranjosti.

1VK-0314a.1464036308.jpg.e.960px.jpg

Toda tudi po sedanji predpoletni prenovi ostaja avto, ki se je rodil pred dvajsetimi leti in doslej našel več kot milijon kupcev, zelo raznolik: štiri karoserijske variante, dva pogona, šest motorjev, trije menjalniki, kup bodisi serijske bodisi doplačljive opreme, za povrh pa še športni S ter hibrid po imenu e-tron in varianta, ki jo poganja stisnjen zemeljski plin. In da je kakšno malenkost »podedoval« od večjega A4, pač ne more biti velik greh.

174A3.1464035507.JPG.w.960px.jpg

A3, ki se v spremenjeni podobi pri nas pojavi julija, cene pa še niso znane, je tudi po novem naprodaj v štirih karoserijskih različicah: trivratna kombilimuzina, petvratni sportback, kabriolet (s platneno streho), in klasična, štirivratna limuzina, ki je najmlajša po datumu rojstva.

Vsaj omembe vredno je, da je njihova dolžina vedno različna - od 424 do 446 centimetrov - to pa pomeni, da ponujajo tudi precej različno notranjo prostornost in seveda volumen prtljažnika.

V tokratni prenovi so se lotili prednjih luči - sedaj tako rekoč enake kot pri A4, malce drugačen je tudi zadek oziroma zadnje luči, nekoliko so se pomudili tudi pri maski, toda kakšne posebne drame le ni.

251A3.1464035636.JPG.n.960px.jpg

Več novega je znotraj. Audi je že pred časom zaznal nekaj naveličanosti in nejevolje zaradi številnih stikal oziroma gumbov na armaturni plošči in zato jih je v A3 malo. To delo so zaupali slovitemu MMI, krmilniku, s katerim urejaš vse, kar je zelo ali pa malo manj pomembno v avtu.

Vse drugo je pričakovano: dobra izdelava, kvalitetni materiali, dovolj premišljena ergonomija, a ob vsem drugem tudi nekaj zadreg s prostornostjo sedenja zadaj, kjer je še najbolj radodarna limuzina. Čeprav se A3 vozi v premijskem delu nižjega srednjega razreda, volumensko prtljažniki niso nič premijski, v kabrioletu pa je pravzaprav liliputanski, kar bi zavoljo zložljive platnene strehe že moralo biti pričakovano.

267A3.1464035692.JPG.e.960px.jpg

Najpomembnejša novost pa je t.i. digitalni kokpit oziroma virtualni merilniki. Ti so dobili domovinsko pravico najprej v audiju TT, sedaj pa so se preselili tudi v premijskega kompaktneža.

Pred voznikom se tako pojavi kar osupljiva slika navigacije v velikosti 12,3-palca v kombinaciji z digitalnimi merilniki. Komur to ni po volji, si lahko nazaj »pričara« klasična armaturo oziroma analogne merilnike. A naj bo jasno - virtualni merilniki oziroma prikazovalnik je treba zvečinoma doplačati.

Živahni trije izpolnijo obljube

audi A3

Pričakovano je motorna ponudba raznolika, saj je na voljo šest agregatov - trije bencinski in trije dizelski. Posebne omembe pa sta vredna vsaj dva: prvič se v A3 vrti bencinski, 1,0-litrski trivaljnik serije TFSI, ki zmore 85 kilovatov/115 konjskih moči in ima 200 newtonmetrov navora. Nič mu ni očitati, še njegovo oglašanje je sprejemljivo in nemoteče, zmogljivosti povsem sprejemljive (hitrost največ 206 kilometrov na uro, pospešek do 100 pa zelo solidnih 9,9 sekunde), morda se vsaj približno uresničiti tudi tovarniška napoved o povprečni porabi 4,5 litra.

Uradni video družine audija A3 z letnico 2016

Spogledovanje z A4 je vsaj malce opazno tudi 2,0-litrskem bencinskem motorju TFSI, ki se je torej preselil v manjšega A3. Ko se vrti v karoserijski različici s tremi vrati, ponuja veliko, saj 140 kilovatov/190 konjskih moči zadošča za največjo hitrost 244 na uro, 6,8 sekunde pospeška do stotice pa je vsaj dinamičnih, če ne kar spoštljivo hitrih. Je pa tovarniško obljubljena povprečna poraba 5,5 litra (pri najskromnejši dimenziji pnevmatik) za tako zmogljivi motor zanesljivo precej v oblakih.

01-A3-Stau.1464035801.jpg.s.960px.jpg

Če zanemarim nekatere dobrodošle novosti pri elektronskih asistenčnih sistemih - nova je denimo elektronika, ki pomaga pri vožnji v zastojih, deluje pa v kombinaciji z radarskim tempomatom in samodejnim menjalnikom, dejstvo, da sta ob ročnem 6-stopenjskem menjalniku na voljo še dva samodejna menjalnika vrste S-tronic (6 in 7-stopenjski) in da si je mogoče omisliti tudi znani štirikolesni pogon quattro, je treba omeniti še prirastek moči in s tem nekoliko drugačne zmogljivosti variante S3.

078A3.1464035930.JPG.n.960px.jpg

Dvolitrski TFSI v S3 je pridobil dodatnih 10 konjev in tako ponuja 228 kilovatov oziroma 310 konjskih moči in ima 400 newtonmetrov navora med 2.000 in 5.400 vrtljaji. Vsekakor nekaj za one, ki se zmorejo brez zadrege peljati 250 kilometrov na uro in do stotice pospešiti v dirkaških 4,6 sekunde.

Foto: Janez Kovačič in Audi


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Brezčasni Audijev kupe za sladokusce 5

Za volanom novega Audija A5 in športne različice S5 smo se prepričali, da se bo kupcem od jeseni še kako smejalo

AVTO
Testi
Testi Audi SQ7: ko 2,3-tonski orjak odskoči kot baletka 18

Audi je v model Q7 kot prvi v serijski avto vgradil električni kompresor, ki deluje kot tretji turbopolnilnik oziroma puhalo in pomaga...

AVTO
Testi
Testi Igrača, ki jo v roke vzamejo tudi moški

Audi TT je po novem športni kupe, v katerem za volan radi skočijo moški, sovozniški sedež pa prepustijo ženskam. Zabava na cesti (in...

AVTO
Novosti
Novosti Audi Q5: spremenilo se je vse in skoraj nič 9

Audi je v podrobnostih izpopolnil uspešnega športnega terenca Q5, na evropskih trgih bo januarja; nemška cena za 2.0 TDI quattro s...

AVTO
Novice
Novice Do pešcev prijazna audija Q2 in A5

Audijeva nova modela Q2 in A5 sta si na preizkusnih trčenjih neodvisnega konzorcija EuroNCAP prislužila najboljšo oceno za aktivno in...

AVTO
Novosti
Novosti Audi potrdil prihod kupejevskega SUV Q4

Novi audi Q4 bo cenovno umeščen med modela Q3 in Q5, ki sta lani našla 232.045 oziroma 278.968 kupcev.

AVTO
Novosti
Novosti Q8 bo Audijev najprestižnejši terenec

S konceptom naznanjajo kupejevskega terenca Q8, ki bo na trg prišel naslednje leto

AVTO
Novosti
Novosti Dominator SUV srednjega razreda stavi na mnoge inovacije 5

Novi Audi Q5 je oblikovno morda res podoben predhodniku, vendar bo Slovence impresioniral s tehnično evolucijo, virtualnim kokpitom,...