Avto

Živahni trije in vonj po A4 v audijevi ''trojki''

Audi A3: premišljena prenova avtomobila, ki v bavarski Ingolstadt pripelje marsikaterega kupca in živahen, čeprav le litrski, trivaljnik so nas prepričali na prvi vožnji v Ingolstadtu.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

23.05.2016 23:00
Čas branja: 3 min
Živahni trije in vonj po A4 v audijevi ''trojki''
Audi A3 dosega spoštljive prodajne številke in tudi zaradi tega je tokratna prenova opravljena premišljeno. Dva nova motorja in virtualni prikazovalnik, podedovan iz audija TT, so največje novosti.

V modelskem portfelju ingolstadtskega Audija, pomembnega dela germanske premijske trojice, je audi A3 skoraj izjemnega pomena. Tokratna prenova je zato opravljena v prefinjeni in premišljeni maniri - dobrega konja ne menjaš - kar dokazujejo minimalistične spremembe tako zunanjosti kot notranjosti.

1VK-0314a.1464036308.jpg.e.960px.jpg

Toda tudi po sedanji predpoletni prenovi ostaja avto, ki se je rodil pred dvajsetimi leti in doslej našel več kot milijon kupcev, zelo raznolik: štiri karoserijske variante, dva pogona, šest motorjev, trije menjalniki, kup bodisi serijske bodisi doplačljive opreme, za povrh pa še športni S ter hibrid po imenu e-tron in varianta, ki jo poganja stisnjen zemeljski plin. In da je kakšno malenkost »podedoval« od večjega A4, pač ne more biti velik greh.

174A3.1464035507.JPG.w.960px.jpg

A3, ki se v spremenjeni podobi pri nas pojavi julija, cene pa še niso znane, je tudi po novem naprodaj v štirih karoserijskih različicah: trivratna kombilimuzina, petvratni sportback, kabriolet (s platneno streho), in klasična, štirivratna limuzina, ki je najmlajša po datumu rojstva.

Vsaj omembe vredno je, da je njihova dolžina vedno različna - od 424 do 446 centimetrov - to pa pomeni, da ponujajo tudi precej različno notranjo prostornost in seveda volumen prtljažnika.

V tokratni prenovi so se lotili prednjih luči - sedaj tako rekoč enake kot pri A4, malce drugačen je tudi zadek oziroma zadnje luči, nekoliko so se pomudili tudi pri maski, toda kakšne posebne drame le ni.

251A3.1464035636.JPG.n.960px.jpg

Več novega je znotraj. Audi je že pred časom zaznal nekaj naveličanosti in nejevolje zaradi številnih stikal oziroma gumbov na armaturni plošči in zato jih je v A3 malo. To delo so zaupali slovitemu MMI, krmilniku, s katerim urejaš vse, kar je zelo ali pa malo manj pomembno v avtu.

Vse drugo je pričakovano: dobra izdelava, kvalitetni materiali, dovolj premišljena ergonomija, a ob vsem drugem tudi nekaj zadreg s prostornostjo sedenja zadaj, kjer je še najbolj radodarna limuzina. Čeprav se A3 vozi v premijskem delu nižjega srednjega razreda, volumensko prtljažniki niso nič premijski, v kabrioletu pa je pravzaprav liliputanski, kar bi zavoljo zložljive platnene strehe že moralo biti pričakovano.

267A3.1464035692.JPG.e.960px.jpg

Najpomembnejša novost pa je t.i. digitalni kokpit oziroma virtualni merilniki. Ti so dobili domovinsko pravico najprej v audiju TT, sedaj pa so se preselili tudi v premijskega kompaktneža.

Pred voznikom se tako pojavi kar osupljiva slika navigacije v velikosti 12,3-palca v kombinaciji z digitalnimi merilniki. Komur to ni po volji, si lahko nazaj »pričara« klasična armaturo oziroma analogne merilnike. A naj bo jasno - virtualni merilniki oziroma prikazovalnik je treba zvečinoma doplačati.

Živahni trije izpolnijo obljube

audi A3

Pričakovano je motorna ponudba raznolika, saj je na voljo šest agregatov - trije bencinski in trije dizelski. Posebne omembe pa sta vredna vsaj dva: prvič se v A3 vrti bencinski, 1,0-litrski trivaljnik serije TFSI, ki zmore 85 kilovatov/115 konjskih moči in ima 200 newtonmetrov navora. Nič mu ni očitati, še njegovo oglašanje je sprejemljivo in nemoteče, zmogljivosti povsem sprejemljive (hitrost največ 206 kilometrov na uro, pospešek do 100 pa zelo solidnih 9,9 sekunde), morda se vsaj približno uresničiti tudi tovarniška napoved o povprečni porabi 4,5 litra.

Uradni video družine audija A3 z letnico 2016

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Spogledovanje z A4 je vsaj malce opazno tudi 2,0-litrskem bencinskem motorju TFSI, ki se je torej preselil v manjšega A3. Ko se vrti v karoserijski različici s tremi vrati, ponuja veliko, saj 140 kilovatov/190 konjskih moči zadošča za največjo hitrost 244 na uro, 6,8 sekunde pospeška do stotice pa je vsaj dinamičnih, če ne kar spoštljivo hitrih. Je pa tovarniško obljubljena povprečna poraba 5,5 litra (pri najskromnejši dimenziji pnevmatik) za tako zmogljivi motor zanesljivo precej v oblakih.

01-A3-Stau.1464035801.jpg.s.960px.jpg

Če zanemarim nekatere dobrodošle novosti pri elektronskih asistenčnih sistemih - nova je denimo elektronika, ki pomaga pri vožnji v zastojih, deluje pa v kombinaciji z radarskim tempomatom in samodejnim menjalnikom, dejstvo, da sta ob ročnem 6-stopenjskem menjalniku na voljo še dva samodejna menjalnika vrste S-tronic (6 in 7-stopenjski) in da si je mogoče omisliti tudi znani štirikolesni pogon quattro, je treba omeniti še prirastek moči in s tem nekoliko drugačne zmogljivosti variante S3.

078A3.1464035930.JPG.n.960px.jpg

Dvolitrski TFSI v S3 je pridobil dodatnih 10 konjev in tako ponuja 228 kilovatov oziroma 310 konjskih moči in ima 400 newtonmetrov navora med 2.000 in 5.400 vrtljaji. Vsekakor nekaj za one, ki se zmorejo brez zadrege peljati 250 kilometrov na uro in do stotice pospešiti v dirkaških 4,6 sekunde.

Foto: Janez Kovačič in Audi

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice
Avto
AvtoMiloš Milač Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice 3

Na trg je zapeljal novi audi A6, najbolj dostopen prestižni audi nove generacije in eden najbolj priljubljenih audijev nasploh. Osnovni štirivaljni dizel 40 TDI stane 55 tisočakov. Letos bo prepričal od 50 do 60 Slovencev, prihodnje leto kar 250.

FINANCE
Avto
Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel
Avto
AvtoMiloš Milač Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel 2

Audi Q8 je avto z vseh vetrov, povezuje luksuz, robustnost in kupejevstvo. Lastnosti, ki v teoriji ne sodijo skupaj, se v praksi prav lepo dopolnjujejo. Ta hip je v Sloveniji na voljo le dizelski 50 TDI, stane pa 83.400 evrov.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo
Avto
AvtoMatej Kačič Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo

Prek več kot 2.000 metrov visokih prelazov v osrčju italijanskih Dolomitov smo zapeljali novi Audi Q3 ter spoznali, da bo zagotovo kos visokim ambicijam - postati eden prodajno najpomembnejših modelov prestižne nemške znamke.

FINANCE
Avto
Audijev šef zapušča mesto predsednika uprave
Avto
AvtoMiloš Milač Audijev šef zapušča mesto predsednika uprave

Včerajšnja aretacije je prvega moža pripeljala do odločitve, da začasno zapusti mesto predsednika uprave Audija in člana uprave Volkswagna