Avto

Dragi avtomobili za izbrane ljudi

Luksuz na štirih kolesih: BMW serije 7, lexus GS F, mercedes S cabriolet in porsche 911 carrera

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

22.05.2016 22:31
Čas branja: 4 min

Veliko stanovanje, potovanja v daljne kraje, odlična hrana, kozarec najboljšega vina, drage e-igrače, obleke priznanih oblikovalcev, jahta ali jadrnica, hiša ob morju ... Luksuznih dobrin, o katerih sanjarijo navadni smrtniki, je veliko, med njimi so tudi dragi avtomobili.

Medtem ko si kakšen manjši luksuz lahko privošči kar nekaj ljudi, so prestižni avtomobili dostopni le ozkemu krogu, a takšnih z izbranim okusom in polno denarnico tudi pri nas ni malo. Po slovenskih cestah se vozijo tudi okoli milijon evrov vredni elitni jekleni konjički, še več je takšnih, ki stanejo okoli sto tisoč evrov in več. V Sloveniji imamo približno 40 maseratijev in ferrarijev, po 14 vozil znamke Rolls-Royce in Bentley, 12 aston martinov in tri lamborghinije, široka ponudba za različno globoke žepe pa na slovenske ceste postavlja tudi prek 860 porschejev ter dobrih 30 električnih in okoli 80 tisoč evrov vrednih tesel.

BMW serije 7

Inovativna limuzina v duhu modernih časov

bmw-730d-xx.1463674262.jpg.s.960px.jpg
BMW serije 7, Foto: Fabian Kirchbauer/bmw/newspress

Za avtomobile višjega razreda, kamor sodi tudi novi BMW 7, se je zdelo, da so postopoma dobili že vse, kar so zelo zahtevni kupci od njih pričakovali. Ob obilju prostora so ponudili veliko udobja, najnovejše varnostno-asistenčne sisteme, zelo bogato opremo in močne motorje, a ker je treba petičnim kupcem upravičiti nemajhen znesek evrov ob nakupu, se je razvoj usmeril na druga področja. BMW serije 7 ob nastavljivem zračnem podvozju in pod inovativno sestavo karoserije, ki je hibrid jekla, aluminija in karbona, prinaša kup tehnike, prvič uporabljene v tem razredu.

bmw-740-ld-028-jm.1461073532.JPG.s.960px.jpg
BMW serije 7, Foto: Jure Makovec

V kabini nova sedmica med drugim uvaja senzorje, ki kretnje prevajajo v ukaze, na zadnje sedeže pa prinaša razkošje in glamur butičnih hotelov. Bolj kot velikost in moč - na voljo je tudi mogočni 12-valjnik, prihaja še dizel s štirimi turbinami - pri največjem bavarcu v ospredje stopajo najsodobnejše tehnične rešitve in inovacije, ki presegajo pričakovanja tudi najzahtevnejših kupcev. Mnogi senzorji in kamere, ki omogočajo skoraj avtonomno vožnjo, parkiranje brez voznika za volanom, prenosna in s spletom povezana tablica med zadnjima sedežema, senzorji, ki omogočajo, da radio, telefon in še kaj upravljate zgolj z zamahom roke in brez dotika, je le nekaj koščkov v bogatem mozaiku novosti. Ključ je hkrati postal pametni računalnik z zaslonom na dotik, s katerim lahko samodejno parkirate avto ali upravljate klimatsko napravo, laserski žarometi pa svetijo 600 metrov daleč. Cena: od 105 tisoč evrov

Lexus GS F

Brutalna alternativa nemški trojici

lexus-gs-f-xx.1463674265.jpg.s.960px.jpg
Lexus GS F Foto: Newspress

Kdor je v svetu poslovnih limuzin naveličan nemške klasike, ima pod motornim pokrovom rad konkretno zalogo moči in rad posluša že kar malce pozabljeni žlahtni napev osemvaljnika, bo zavil k Lexusu. Kot prestižna veja Toyote je Lexus že osvojil Severno Ameriko in domačo Japonsko, zadnja leta pa napada tudi Evropo. Lexus GS je na pogled mešanica med klasično limuzino in športnikom, na kar opozarja predvsem z agresivnim prednjim delom. Smer dinamike, pomešane s klasiko, se zdi prava, z visoko zmogljivo različico GS F pa so se odpravili v boj za kupce najbolj vročih limuzin, kjer zdaj nastopajo predvsem nemci. Lexus s programom F sicer nima tako dolge tradicije kot nemški tekmeci, izkušenj na tem področju mu vseeno ne manjka, gotovo pa je največja prednost te divje poslovne limuzine ekskluzivnost, zaradi katere gre morebitna želja po anonimnosti po zlu tisti trenutek, ko voznik pritisne na gumb za zagon motorja.

Lexus GS F namreč poganja dodelan petlitrski atmosferski osemvaljni stroj, ki zmore 477 »konjskih moči« pri visokih 7.100 vrtljajih. Lexus GS F s takšno zmogljivo konjenico ni samo viden, je tudi slišen, kar je pravi balzam za dušo voznika, potnikov in brez dvoma tudi drugih udeležencev v prometu. Brutalno moč na zadnja kolesa prenaša z osemstopenjsko avtomatiko z možnostjo ročnega prestavljanja, vso svojo seksapilnost pa GS F - tik preden se ob rohnenju motorja izgubi v daljavi - poudari s svojim zadkom, ki v spominu ostane zaradi vertikalno postavljenih štirih zaključkov izpušnih cevi. Cena: od 120 tisoč evrov

Mercedes S cabriolet

Svet prepiha za petične

mercedes-benz-s-cabriolet-xx.1463674264.jpg.s.960px.jpg
Mercedes Benz S Class Cabriolet Foto: Netcarshow

Mercedes-Benz je po letu 1971 obudil glamurozni kabriolet najvišjega razreda. Pod taktirko Slovenca Roberta Lešnika so pri Mercedesu v elegantno karoserijo neskromnih zunanjih mer zavili prestiž, prostor in vrhunsko tehniko, vse skupaj pa začinili s pomično platneno streho. S cabrio je tako eden izmed najrazkošnejših kabrioletov na svetu, ki se vozi v ekscentrični svet bentleyjev in ­rolls-royceov. Češnja na torti modelske ponudbe iz Stuttgarta spominja na nekdanje ameriške avtomobile, velike limuzine s platneno streho in štirimi prostornimi sedeži, tradicijo pa črpa kar iz lastne bogate zgodovine.

Sodobni S cabriolet s seboj vozi vse tehnične rešitve najbližjega sorodnika, s katerim si deli 60 odstotkov delov - S coupeja. Platnena streha se ob pomoči elektromotorjev zloži in odpre do hitrosti 60 kilometrov na uro, striptiz traja 20 sekund, izvede pa se lahko tudi zunaj vozila s pritiskom na ključ. Izbira platna ni naključje, ta material v svetu kabrioletov namreč pomeni precej več od sodobnih pomičnih kovin. Tehnično pa z različnimi ojačitvami, več plastmi in temeljito zvočno izolacijo za njimi prav nič ne zaostaja, petičnim potnikom pa ponuja odlično zvočno izolacijo. Pri Mercedesu so poskrbeli tudi za učinkovito klimatizacijo potniške kabine, razmere zaznava 12 senzorjev, za pretok zraka skrbi 18 zračnikov, potniki pa si lahko v petih stopnjah nastavijo temperaturo v delu nog ali trupa. Cena: od 140 tisoč evrov

Porsche 911 carrera

Izboljšana večna klasika

porsche-911-carrera-xx.1463674266.jpg.w.960px.jpg
Porsche 911 Carrera Foto: Netcarshow

Porsche 911 ima status najbolje prodajanega športnega avtomobila na svetu, klasično obliko pa neguje že več kot pol stoletja. Prav toliko časa so kultne številke 911 sinonim za nekaj posebnega, hitrega, čustvenega in tudi adrenalinskega. Še danes so redka vozila, ki združujejo toliko navideznih protislovij: športnost in vsakodnevno uporabnost, tradicijo in inovativnost, ekskluzivnost in splošno družbeno sprejemljivost ter dizajn in funkcionalnost. Za porsche 911 pravijo, da je edini avtomobil, s katerim se lahko odpeljete na safari po Afriki, se preizkusite na dirki v Le Mansu, obiščete gledališče in se vozite po ulicah New Yorka.

Zelo raznolika je tudi množica okoli 850 tisoč kupcev, ki so si ga omislili od leta 1963. Bogati in slavni, športniki, poslovneži, japiji, po srcu mladi gospodje, do podrobnosti urejene dame, podjetnice, bogate dedinje ali gospodinje v pokoju lahko danes posežejo po prenovljeni sedmi generaciji. Kultni model so tako zunaj kot v kabini rahlo osvežili, dodali nekaj naprednih sistemov za pomoč vozniku, pod pločevino pa mu namenili revolucionarne spremembe, ki so večinoma tehnične narave. S prenovo se je model 911 carrera namreč poslovil od klasičnega bokserskega motorja in dobil novo generacijo šestvaljnika, ki ima zmanjšano prostornino motorja, pri dihanju pa mu pomagata dva turbopolnilnika. Motor je v primerjavi s predhodnikom zmogljivejši in varčnejši, Porsche pa je običajno carrero prvič opremil tudi s štirikolesnim krmiljenjem. Tehnologija je znana iz najzmogljivejših modelov turbo in GT3. Cena: od 120 tisoč evrov

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
(video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV
Avto
AvtoMiloš Milač (video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV 4

Japonski Lexus je pred uradno predstavitvijo na ženevskem avtosalonu razkril nekaj podrobnosti novega kompaktnega športnega terenca UX, na trgu bo predvidoma konec letošnjega leta

FINANCE
Avto
Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž
Avto
AvtoMiloš Milač Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž 4

V ljubljanskem salonu Lexusa so nam pokazali, kaj pomeni prava gostoljubnost

FINANCE
Avto
Lexusov luksuz za manjše množice
Avto
AvtoMiloš Milač Lexusov luksuz za manjše množice

Bili smo na evropski premieri novega lexusa ES, naslednika GS, ki se bo januarja 2019 v Slovenijo pripeljal kot zanimiva alternativa BMW serije 5, mercedes-benzu E, audiju A6 in volvu S90

FINANCE
Avto
Gostoljubje iz prve roke
Avto
AvtoMiloš Milač Gostoljubje iz prve roke

Obiskali smo Lexusovo prestižno letališko ložo Lounge by Lexus na terminalu A bruseljskega letališča, s katero želi japonska znamka potencialnim kupcem nekoliko subtilneje zlesti pod kožo. Vstop vanjo imajo imetniki srebrnih in zlatih kartic združenja Star Alliance in vozovnic poslovnega razreda.

FINANCE
Avto
Nov prostor za okoljskega velikana
Avto
AvtoJanez Kovačič Nov prostor za okoljskega velikana

Lexus RX je v L-izvedbi 11 centimetrov daljši in s šestim oziroma sedmim sedežem, zato tudi težji, pa za približno tri tisoč evrov dražji od krajše izvedenke

FINANCE
Avto
Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3
Avto
AvtoMiloš Milač Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3 2

Prvega junija se poslavljata BMW M3 in M550i

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)