Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Nafta se je v minulem tednu dni podražila za 6,7 odstotka, kar je najvišji skok od letošnjega januarja
Krepki italijan z mnogo talenti Krepki italijan z mnogo talenti Robusten in vzdržljiv fullback je Fiatov odgovor na potrebe profesionalcev, prostoren, prilagodljiv in zmogljiv pa bo zadovoljil tudi pričakovanja običajnih uporabnikov pri njihovih vsakodnevnih opravkih, izletih v neznano in zabavi.
Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Mercedes nove dobe nas je na prvih kilometrih prepričal s tišino in eksplozivnimi pospeški, kar bo razveselilo večino, saj kljub drugačnem pogonu ostaja mercedes
Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila nekaj družinske note.

Dragi avtomobili za izbrane ljudi

Čas branja: 4 min
22.05.2016  22:31
Luksuz na štirih kolesih: BMW serije 7, lexus GS F, mercedes S cabriolet in porsche 911 carrera
Dragi avtomobili za izbrane ljudi

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Rolls-Royce dodaj
Bentley dodaj
BMW dodaj
Fabian Kirchbauer dodaj
Lexus dodaj

Veliko stanovanje, potovanja v daljne kraje, odlična hrana, kozarec najboljšega vina, drage e-igrače, obleke priznanih oblikovalcev, jahta ali jadrnica, hiša ob morju ... Luksuznih dobrin, o katerih sanjarijo navadni smrtniki, je veliko, med njimi so tudi dragi avtomobili.

Medtem ko si kakšen manjši luksuz lahko privošči kar nekaj ljudi, so prestižni avtomobili dostopni le ozkemu krogu, a takšnih z izbranim okusom in polno denarnico tudi pri nas ni malo. Po slovenskih cestah se vozijo tudi okoli milijon evrov vredni elitni jekleni konjički, še več je takšnih, ki stanejo okoli sto tisoč evrov in več. V Sloveniji imamo približno 40 maseratijev in ferrarijev, po 14 vozil znamke Rolls-Royce in Bentley, 12 aston martinov in tri lamborghinije, široka ponudba za različno globoke žepe pa na slovenske ceste postavlja tudi prek 860 porschejev ter dobrih 30 električnih in okoli 80 tisoč evrov vrednih tesel.

BMW serije 7

Inovativna limuzina v duhu modernih časov

bmw-730d-xx.1463674262.jpg.s.960px.jpg
BMW serije 7, Foto: Fabian Kirchbauer/bmw/newspress

Za avtomobile višjega razreda, kamor sodi tudi novi BMW 7, se je zdelo, da so postopoma dobili že vse, kar so zelo zahtevni kupci od njih pričakovali. Ob obilju prostora so ponudili veliko udobja, najnovejše varnostno-asistenčne sisteme, zelo bogato opremo in močne motorje, a ker je treba petičnim kupcem upravičiti nemajhen znesek evrov ob nakupu, se je razvoj usmeril na druga področja. BMW serije 7 ob nastavljivem zračnem podvozju in pod inovativno sestavo karoserije, ki je hibrid jekla, aluminija in karbona, prinaša kup tehnike, prvič uporabljene v tem razredu.

bmw-740-ld-028-jm.1461073532.JPG.s.960px.jpg
BMW serije 7, Foto: Jure Makovec

V kabini nova sedmica med drugim uvaja senzorje, ki kretnje prevajajo v ukaze, na zadnje sedeže pa prinaša razkošje in glamur butičnih hotelov. Bolj kot velikost in moč - na voljo je tudi mogočni 12-valjnik, prihaja še dizel s štirimi turbinami - pri največjem bavarcu v ospredje stopajo najsodobnejše tehnične rešitve in inovacije, ki presegajo pričakovanja tudi najzahtevnejših kupcev. Mnogi senzorji in kamere, ki omogočajo skoraj avtonomno vožnjo, parkiranje brez voznika za volanom, prenosna in s spletom povezana tablica med zadnjima sedežema, senzorji, ki omogočajo, da radio, telefon in še kaj upravljate zgolj z zamahom roke in brez dotika, je le nekaj koščkov v bogatem mozaiku novosti. Ključ je hkrati postal pametni računalnik z zaslonom na dotik, s katerim lahko samodejno parkirate avto ali upravljate klimatsko napravo, laserski žarometi pa svetijo 600 metrov daleč. Cena: od 105 tisoč evrov

Lexus GS F

Brutalna alternativa nemški trojici

lexus-gs-f-xx.1463674265.jpg.s.960px.jpg
Lexus GS F Foto: Newspress

Kdor je v svetu poslovnih limuzin naveličan nemške klasike, ima pod motornim pokrovom rad konkretno zalogo moči in rad posluša že kar malce pozabljeni žlahtni napev osemvaljnika, bo zavil k Lexusu. Kot prestižna veja Toyote je Lexus že osvojil Severno Ameriko in domačo Japonsko, zadnja leta pa napada tudi Evropo. Lexus GS je na pogled mešanica med klasično limuzino in športnikom, na kar opozarja predvsem z agresivnim prednjim delom. Smer dinamike, pomešane s klasiko, se zdi prava, z visoko zmogljivo različico GS F pa so se odpravili v boj za kupce najbolj vročih limuzin, kjer zdaj nastopajo predvsem nemci. Lexus s programom F sicer nima tako dolge tradicije kot nemški tekmeci, izkušenj na tem področju mu vseeno ne manjka, gotovo pa je največja prednost te divje poslovne limuzine ekskluzivnost, zaradi katere gre morebitna želja po anonimnosti po zlu tisti trenutek, ko voznik pritisne na gumb za zagon motorja.

Lexus GS F namreč poganja dodelan petlitrski atmosferski osemvaljni stroj, ki zmore 477 »konjskih moči« pri visokih 7.100 vrtljajih. Lexus GS F s takšno zmogljivo konjenico ni samo viden, je tudi slišen, kar je pravi balzam za dušo voznika, potnikov in brez dvoma tudi drugih udeležencev v prometu. Brutalno moč na zadnja kolesa prenaša z osemstopenjsko avtomatiko z možnostjo ročnega prestavljanja, vso svojo seksapilnost pa GS F - tik preden se ob rohnenju motorja izgubi v daljavi - poudari s svojim zadkom, ki v spominu ostane zaradi vertikalno postavljenih štirih zaključkov izpušnih cevi. Cena: od 120 tisoč evrov

Mercedes S cabriolet

Svet prepiha za petične

mercedes-benz-s-cabriolet-xx.1463674264.jpg.s.960px.jpg
Mercedes Benz S Class Cabriolet Foto: Netcarshow

Mercedes-Benz je po letu 1971 obudil glamurozni kabriolet najvišjega razreda. Pod taktirko Slovenca Roberta Lešnika so pri Mercedesu v elegantno karoserijo neskromnih zunanjih mer zavili prestiž, prostor in vrhunsko tehniko, vse skupaj pa začinili s pomično platneno streho. S cabrio je tako eden izmed najrazkošnejših kabrioletov na svetu, ki se vozi v ekscentrični svet bentleyjev in ­rolls-royceov. Češnja na torti modelske ponudbe iz Stuttgarta spominja na nekdanje ameriške avtomobile, velike limuzine s platneno streho in štirimi prostornimi sedeži, tradicijo pa črpa kar iz lastne bogate zgodovine.

Sodobni S cabriolet s seboj vozi vse tehnične rešitve najbližjega sorodnika, s katerim si deli 60 odstotkov delov - S coupeja. Platnena streha se ob pomoči elektromotorjev zloži in odpre do hitrosti 60 kilometrov na uro, striptiz traja 20 sekund, izvede pa se lahko tudi zunaj vozila s pritiskom na ključ. Izbira platna ni naključje, ta material v svetu kabrioletov namreč pomeni precej več od sodobnih pomičnih kovin. Tehnično pa z različnimi ojačitvami, več plastmi in temeljito zvočno izolacijo za njimi prav nič ne zaostaja, petičnim potnikom pa ponuja odlično zvočno izolacijo. Pri Mercedesu so poskrbeli tudi za učinkovito klimatizacijo potniške kabine, razmere zaznava 12 senzorjev, za pretok zraka skrbi 18 zračnikov, potniki pa si lahko v petih stopnjah nastavijo temperaturo v delu nog ali trupa. Cena: od 140 tisoč evrov

Porsche 911 carrera

Izboljšana večna klasika

porsche-911-carrera-xx.1463674266.jpg.w.960px.jpg
Porsche 911 Carrera Foto: Netcarshow

Porsche 911 ima status najbolje prodajanega športnega avtomobila na svetu, klasično obliko pa neguje že več kot pol stoletja. Prav toliko časa so kultne številke 911 sinonim za nekaj posebnega, hitrega, čustvenega in tudi adrenalinskega. Še danes so redka vozila, ki združujejo toliko navideznih protislovij: športnost in vsakodnevno uporabnost, tradicijo in inovativnost, ekskluzivnost in splošno družbeno sprejemljivost ter dizajn in funkcionalnost. Za porsche 911 pravijo, da je edini avtomobil, s katerim se lahko odpeljete na safari po Afriki, se preizkusite na dirki v Le Mansu, obiščete gledališče in se vozite po ulicah New Yorka.

Zelo raznolika je tudi množica okoli 850 tisoč kupcev, ki so si ga omislili od leta 1963. Bogati in slavni, športniki, poslovneži, japiji, po srcu mladi gospodje, do podrobnosti urejene dame, podjetnice, bogate dedinje ali gospodinje v pokoju lahko danes posežejo po prenovljeni sedmi generaciji. Kultni model so tako zunaj kot v kabini rahlo osvežili, dodali nekaj naprednih sistemov za pomoč vozniku, pod pločevino pa mu namenili revolucionarne spremembe, ki so večinoma tehnične narave. S prenovo se je model 911 carrera namreč poslovil od klasičnega bokserskega motorja in dobil novo generacijo šestvaljnika, ki ima zmanjšano prostornino motorja, pri dihanju pa mu pomagata dva turbopolnilnika. Motor je v primerjavi s predhodnikom zmogljivejši in varčnejši, Porsche pa je običajno carrero prvič opremil tudi s štirikolesnim krmiljenjem. Tehnologija je znana iz najzmogljivejših modelov turbo in GT3. Cena: od 120 tisoč evrov


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Grmenje, kakršnega skorajda ne slišimo več 11

Lexus GS F ni samo čistokrvna športna limuzina. Z atmosferskim osemvaljnim motorjem, ki ga je slišati daleč naokoli, je zadnji svoje...

AVTO
Novosti
Novosti Nebahaški luksuz poslovnega lexusa 2

Japonska tovarna je na zimo prenovila IS, ki ohranja svojo drugačno, celo drzno karoserijsko podobo, ugaja z nekonvencionalno armaturno...

FINANCE
Članki
Članki Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane...

AVTO
Novosti
Novosti Sanje imajo tokrat japonsko ime 8

Za volanom lexusa LC500, japonskega gran turisma, s katerim smo prevozili pet držav in 800 kilometrov

FINANCE
Članki
Članki Ko centralni bančniki zrejo v inflacijske krivulje 2

Kje je inflacija na dolarskem in evrskem območju – ter kaj trg pričakuje od tokratnega zasedanja ameriške centralne banke Fed