Evropski trgovci si že dve leti in pol manejo roke, toliko časa namreč prodaja avtomobilov neprekinjeno raste. Industrija precejšnje skoke dosega tudi letos, v prvih štirih mesecih 8,5 odstotnega. Le aprila, ko so trgovci prodali 1,273 milijona avtomobilov, pa 9,1 odstotnega. V zadnjih 32 mesecih je bil rekorden marec 2016 s 1,7 milijona prodanimi avtomobili.
Med posameznimi avtomobilskimi skupinami prvo mesto trdno drži Volkswagen. V prvem letošnjem štirimesečju je Skupina VW prodala 1,21 milijona avtomobilov, 4,1 odstotke več kot v enakem obdobju lani. Skupina PSA (Peugeot in Citroën) je lanski rezultat izboljšal za 5,7 odstotke in prepričal 533 tisoč kupcev, Renault pa je zrasel za 6,5 odstotke na 489 tisoč vozil znamk Renault in Dacia.
Med prestižnimi znamkami pozitiven premik Mercedes-Benza, ki je s 264.554 vozili prehitel tekmeca BMW za tri tisoč vozil, oba sta sicer pošteno poskočila v prodaji - Mercedes-Benz za 15,4, BMW pa za 12,2 odstotka. Na vrhu evropske prodaje prestižnih znamk ostaja Audi, prvo štirimesečje je zaključil s 284.471 vozili in 11,8 odstotno rastjo.
Med posameznimi evropskimi trgi je tudi letos v ospredju Nemčija, a predvsem po količini prodanih vozil, ne po rasti. Nemci so od januarja do konca aprila kupili 1,11 milijona novih avtomobilov, kar je 5,6 odstotke več kot v enakem obdobju lani. Angleži letos dosegajo manjšo rast, a je bila zato lani precej večja kot v Nemčiji, zato je angleški trg s 961 tisoč vozili v prvem štirimesečju že skoraj tako velik kot nemški. Francozi so v tem obdobju kupili 699 tisoč vozil, skoraj osem odstotkov več kot lani. Med večjimi trgi je izbruhnila Italija s 687 tisoč vozili, 18,6 odstotke več kot lani.
Kaj pa Slovenija? V prvem štirimesečju so se registracije novih osebnih avtomobilov povečale za 4,82 odstotka na 22.110 vozil.