Le v treh letih je našel prek 300 tisoč kupcev, kar je odličen rezultat glede na to da tlači predvsem evropski asfalt. Citroëna z vrha prodajne lestvice kompaktnih enoprostorcev sta dočakala prvo prenovo. Ta je bila prefinjena, a vseeno opazna. Predvsem pod kožo.
Novega je veliko, ko seštejemo spremembe. Na prvi pogled tega sicer ni videti, a to je kar običajno za prenovo v sredini življenjskega obdobja, nenazadnje C4 in grand C4 picasso v tem času nikakor ni ostarel.
Na zunaj ga boste najhitreje prepoznali po novem prednjem delu. Na spodnjem delu je kroman okvir rahlo zamaknjen tik pred dnevnimi lučmi, usločena žarometa sta prav tako pridobila novo masko, okrasna maska pa je razdeljena na dva dela, ki ju loči odbijač v barvi karoserije. Poleg tega boste opazili še nove zadnje luči s "3D učinkom" v serijski opremi, nova 17-palčna aluminijasta platišča, kromani logo dvojne puščice na zadnjem delu v svetleči črni barvi s kromanimi obrobami, dvobarvno streho s črnim dodatkom ter novo srebrno barvo za strešna loka.
V kabini bo francoski posebnež ponudil novo povezljivo navigacijo 3D CITROËN Connect Nav v povezavi z novim 7-palčnim zaslonom na dotik, ki je hitreje odziven in ponuja nove povezljive storitve, prtljažna vrata boste lahko upravljali z enim samim gibom noge.
Že videne in uporabne pa so tudi odčitavanje prometnih znakov s priporočilom o omejitvi hitrosti, prilagodljivi tempomat s funkcijo stop, aktivni opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu, sistem za samodejno zaviranje v sili (Active Safety Brake), opozorilnik na voznikovo nepozornost ali aktivni sistem za nadzor mrtvega kota.
Tudi tehnično se je pri tej znamki v zadnjih treh letih veliko zgodilo, še zlasti pod motornimi pokrovi. Med motorji je ključna novost trivaljni turbo bencinar, ki bo na voljo tudi v novem C4 in grand C4 picassoju.
Trivaljnik bo v obeh novincih na voljo v svoji najbolj zmogljivi različici PureTech 130 S&S s 96 kilovati in 230 newtonmetri največjega navora ter povprečno porabo 5,1 litra. Stroj bo kombiniran s šeststopenjskim ročnim in pravim samodejnim, ne robotiriranim ročnim, šeststopenjskim menjalnikom. Osrednji dizelski motor HDI115 bo nadomestil HD120 z nekaj več moči in manjšo porabo.