Nemški BMW je v prvem četrletju dosegel 2,46 milijarde evrov dobička pred davki in obrestmi, kar je za tri odstotke manj kot v enakem obdobju lani. Prodaja je ob tem poskočila za 5,9 odstotka na 557.605 avtomobilov, dobičkovna marža pa se je medtem skrčila iz 9,5 na 9,4 odstotka, a je ostala v okviru ciljev proizvajalca med osem in deset odstotkov.
Predsednik uprave BMW Harald Krueger je razmere v prvem četrtletju pojasnil kot nestabilne, ključen cilj proizvajalca pa ostaja dolgoročna rast, zato ga rahel upad ne skrbi. Krueger je še poudaril, da je upad dobička tudi posledica povečanih vlaganj v nove tehnologije, predvsem na področju električnih avtomobilov in rešitev za avtonomno vožnjo pri katerih BMW namerava igrati ključno vlogo na trgu.
BMW je v prvem četrtletju veliko vlagal tudi v delovno silo, število zaposlenih je povečal za 4,4 odstotke na 122.692.
BMW še zaposluje, ta hip med drugim išče finančnika, pišemo na našem portalu Topjob.
Zavore za najbolje prodajana modela, rast serij 2 in X1
Najbolje prodajana modela v prvem četrtletu sta bila serija 3 (103.225, - 3,8 odstotke) ter serije 5 (82.171, - 7,8 odstotka). Serija pet bo v jeseni dobila naslednika, zato je padec prodaje razumljiv, serija tri pa vozi že v četrtem letu življenja. Prodajo sta v prvem četrtletju sicer najbolj povečali seriji 2 in X1, prva je našla skoraj 44 tisoč kupcev - 56 odstotna rast, X1 pa 51 tisoč kupcev - 57 odstotna rast.
Razkrivamo risbe novega BMW serije 5.
Proizvajalec v letu 2016 napoveduje skromno rast dobička, lani je dosegel 9,2 milijarde evrov in rast števila prodanih vozil.
Boj za prvo mesto v razredu prestižnih znamk je sicer vse bolj tesen.