V 23 državah od 29 analiziranih se je rast nadaljevala, številke v tekočem letu do sedaj pa kažejo, da so rast zabeležili v 26 državah. Desezonirana letna stopnja za mesec marec znaša 14,98 milijonov vozil. Največje gonilo rasti je bil segment športnih terencev, katerega število registracij novih vozil je marca predstavljalo 25-odstotni tržni delež, leto poprej pa 21,7 odstotka. Največji upad v tržnem deležu so zabeležili v B (mestni avtomobili) in MPV segmentu vozil.
Volkswagen najbolj prodajana znamka, vendar izgublja tržni delež
Meseca marca in leta 2016 je bil Volkswagen najbolj prodajana znamka, saj je na prvem mestu v Avstriji, Belgiji, Hrvaški, Danski, Nemčiji, Latviji, Nizozemski, Norveški, Sloveniji in Švici. Kljub temu je znamka zabeležila največji upad tržnega deleža (10,29 odstotka). Znamke, ki so v prvem trimesečju pridobile največji tržni delež pa so Fiat, Mazda in BMW.
S 56.000 prodanimi vozili je bil najbolj prodajan model Volkswagen Golf, ki je prav tako izgubil tržni delež. Prodajne številke Golfa so bile meseca marca nespremenjene, Ford Fiesta in Opel Corsa pa sta zabeležili 11 - odstoten upad prodaje. Vendar so med 10 najbolj prodajanimi le Peugeot 208 (4 odstotki), Opel Astra (18 odstotkov) in Fiat 500 (12 odstotkov) dosegli rast prodaje.
Majhne kompaktne avtomobile izpodrivajo športni terenci
Podatki v tekočem letu kažejo da se je število registracij štirih od pet najbolj prodajanih modelov zmanjšalo. Od prvega trimesečja 2015 se je število registracij Golfov znižalo za 2 odstotka, Ford Fiest za 4 odstotke, Renault Clia za 3 odstotke in Opel Corse za 6 odstotkov.
Nissan Qashqai, sedmo najbolj prodajano vozilo in najbolje prodajan športni terenec v Evropi je dosegel 1-odstotno rast prodaje. Od desetih modelov, ki so pridobili največji tržni delež, jih je sedem športnih terencev, med temi ima Hyundai Tucson 1-odstotni tržni delež. Tuscon je tretji najbolj prodajan kompakten športni terenec, ki je po prodajnih številkah prehitel Volkswagen Tiguana in Ford Kugo.