Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.

Zakaj svet potrebuje več stevov jobsov in elonov muskov

Čas branja: 2 min
22.04.2016  08:16
Vizionarji, ki premikajo svet, tudi avtomobilski. Tradicionalne proizvajalce potegnejo z območja udobja, pretresejo svet in počasi premaknejo kolesje. Bomo zato res še nekaj časa vozili zgolj na nafto in bencin? Najverjetneje, a brez Elona Muska bi bilo to obdobje še daljše ...
Zakaj svet potrebuje več stevov jobsov in elonov muskov

Obveščaj me o novih člankih:  

Klepet ob robu AMZS Centra varne vožnje na Vranskem, preizkus menedžerske žirije izbora Poslovni avto leta (PAL) včeraj dopoldne. Medtem ko je nekdanji dirkač Andrej Jereb s 477-konjskim lexusom GS-F mojstrsko risal črne kroge na grobem asfaltu, gume spreminjal v dim in iz njih iztiskal predirno cviljenje, z Juretom Knezom, večinskim lastnikom Dewesofta, padeva v debato. "Kaj vse bi lahko naredili veliki proizvajalci, če bi znali ali hoteli," se priduša in poudari primer avtonomnih vozil. Z njihovimi merilnimi napravami se volvo že dve leti sam oziroma brez poseganja voznika vozi po Stockholmu, enako je s teslo, večina drugih pa omenjene sisteme šele razvija oziroma čaka, da bodo to naredili njihovi dobavitelji. Ameriška Nasa naroča opremo, ki je ob vgradnji že zastarela, Muskov space-X pa dele kupuje na eBayu, ko jih potrebuje, preostalo razvije sam in prehiteva velikane.

Podobno je s Teslo, znamko, ki je pri elektromobilnosti prehitela avtovelikane, ki so vsa ta leta čakali v coni udobja. Novi model 3 ima že 400 tisoč naročil. "Tako kot je Jobs prebudil trg računalnikov in mobilne telefonije, je Musk storil pri električnih avtomobilih," pravi Knez. Ne morem in nočem mu oporekati. Res je, svet potrebuje steve jobse in elone muske, ki klasične industrijske gigante počasi premikajo z območja udobja, ti vizionarji delajo velike korake in k premikom silijo tudi druge.

Na spremembe se je najhitreje odzval Renault in tudi v Sloveniji dobil priznanje na področju elektromobilnosti.

Bo zaradi Elona Muska avtomobilski svet kaj drugačen, denimo v prihodnjih petih letih? Nekoliko brez dvoma, a vseeno menimo, da se bomo iz objektivnih razlogov še nekaj časa vozili na nafto in bencin.

Zvezda današnjih dni je zato le bencinski in naftni volkswagen tiguan, ki smo ga spoznavali v Berlinu. Prepričljiv športni terenec C-razreda v drugi generaciji ponuja res dobre lastnosti in dva obraza, urbanega in terenskega. Čez čas si bo oblekel tudi ekoogrinjalo, prihaja namreč v različici s priključnim hibridom.

Pred Robbov vodnjak v Narodni galeriji se je pripeljal elegantni volvo S90, up čedalje bolj zdrave švedske avtomobilske hiše pa tudi novega distributerja znamke za Slovenijo in širšo regijo VCAG. Pogovarjali smo se z njegovim šefom Andersom Kampom Jensnom.

Bencinski in dizelski svet še vedno prinaša manipulacije, ne, tokrat ne gre za Volkswagen, ampak Mitsubishi.

Velike obljube, pa tudi velike učinke prinašajo letošnji finalisti za EKO avto leta, le pravilno jih je treba voziti, voznik je pač odločilen pri uresničitvi prihrankov, ki jih omogoča tehnika.

Kateri bo na koncu prejel priznanje, je odvisno tudi od vašega glasovanja, dragi bralci!

V tem tednu smo med ekofinalisti poudarili BMW 225xe active tourer, ki je priredil edinstveno ekopredstavo, kot jo zna le BMW. Toyota prius hybrid - preberite si, zakaj smo bili tako navdušeni nad njo, njeno cenejšo in nekoliko manj sodobno sestro toyoto auris hybrid ter najbolj učinkovitim dizelskim malčkom - peugeotom 208 blueHDI75. V kratkem boste brali tudi o golfu GTE.

Medtem smo do cilja pripeljali izbor Najlepši avto leta - lovoriko je osvojil BMW serije 7.

Za konec vas vabimo v okolje novega peugeota, intuitivno zasnovan i-Cockpit druge generacije, ki ga bo prvi imel novi 3008, z njegovega razkritja bomo poročali 24. maja.

Včerajšnji maraton radarjev je mimo, kako ste ga prestali?

To pa je le del svežih vsebin portala avto.finance.si, vabljeni k raziskovanju.

Ste zamudili moje prejšnje pismo?

Če še niste prijavljeni na moje pismo - prijavite se in naslednjega boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avtopanoge na enem mestu, delite ga s prijatelji, sodelavci ... Prijavite se tu!

Uspešen delovni teden vam želim!

Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si

P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Kaj imata skupnega ameriški in jugoslovanski čudež? 46

Američani so se ponovno postavili v vrsto, tokrat za teslo model 3, ki je v nekaj dneh zbral prek 300 tisoč naročil. Kaj obljublja...

AVTO
Novice
Novice Katere pnevmatike so najboljše za vaš avto 2

Kaj pravi AMZS test 32 letnih pnevmatik v dveh dimenzijah, katere so dobro izkažejo na mokrem, katere na suhem in katere imajo najboljšo...

AVTO
Novice
Novice Ženeva 2003 - 2016: oskrunjena avtomobilska nebesa 9

Ženeva leta 2003 in danes: osrednji spomladanski avtosalon še vedno ponuja vpogled v kristalno kroglo avtomobilske industrije, ponuja...

AVTO
Novice
Novice Slovenec v škandalu Tesle, ljubljanski boj za Jaguar in Land Rover

Slovenski električar je šel s trebuhom za kruhom v ameriški Tesla Motors, nato pa prišel na prve strani svetovnih medijev

AVTO
Novice
Novice Kako kadrujejo, katere križe nosijo Nemci, preobrat v Toyoti in praznik BMW

Ženeva je odmevala tudi v tem tednu, Matej je 1001 košček zlil v deset dejanj. VW so se tla v ZDA ponovno zatresla, zapustil ga je...

AVTO
Novice
Novice Oderuški davki, parkiranje z iphonom in nepotrebna navlaka v avtih

Večna zgodba o slovenskih davkih in rešitev kako se jim legalno izognete, katere sodobne rešitve v avtu res potrebujete in katere ne,...

AVTO
Novice
Novice Nasvet za 44 tisoč Slovencev: vse, kar morate vedeti o skorajšnjem vpoklicu volkswagnov, audijev, škod in seatov 3

Bodo zmogljivosti vašega volkswagna, audija, seata ali škode po zamenjavi programske opreme ostale enake, kako bo potekal vpoklic, koliko...

AVTO
Novice
Novice Vodnik za nakup avta, bilanca berlinga po osmih letih in o avtu, ki se sam drži omejitev

Za vas sem sestavil obsežen seznam nasvetov, kako izbrati pravi avto. Poglobil sem se v skrivnosti avtomobilskega posla in vam razkril,...