Francoski Peugeot predstavlja drugo generacijo razvoja armaturne plošče i-Cockpit, ki temelji na prvi generaciji vgrajeni v obstoječe modele 208, 2008 in 308, ki so z novo zasnovo prepričali 2,2 milijona kupcev.
S prvo generacijo je francoska znamka premetala elemente okoli voznika, merilnika hitrosti in vrtljajev je denimo postavila visoko in tik pod vetrobransko steklo, kazalec vrtljajev usmerila v drugo smer, iz desne proti levi, zmanjšala volan do te mere, da voznik na merilnike gleda prek njega in osrednji zaslon na dotik močno približala vozniku.
Druga generacija i-Cockpita bo premierno predstavljena v novem 3008 , športnem terencu oziroma crossoverju C segmenta; iz njegovega razkritja bomo poročali 23. maja zvečer in naslednji dan zjutraj.
Francozi pravijo, da nova ureditev izostri voznikove čute, tako njemu kot sopotnikom pa odpira vrata v novo dimenzijo čustvenih in stimulativnih občutkov.
- Volan je še bolj kompakten in ima oblikovno prenovljen volanski obroč z dvema športno prisekanima deloma, kar omogoča boljši oprijem in zagotavlja širše vidno polje ter več prostora v predelu voznikovih nog.
- V sklopu instrumentne plošče v višini oči se nahaja digitalni 12,3-palčni zaslon visoke ločljivosti s futuristično grafiko.
- Na instrumentni plošči, na kateri je možno nastaviti vse parametre in jo prilagoditi posamezniku, so zbrani vsi podatki, ki jih želi voznik imeti neposredno v vidnem polju.
- Vsaka posamezna konfiguracija je estetsko dovršena po zaslugi animacij in prehodov.
- Veliki 8-palčni zaslon na dotik, ki je kot tablični računalnik umeščen na sredino armaturne plošče, je bolj praktičen in se hitreje odziva na ukaze.
- Omenjeni sklop dopolnjuje sredinska konzola, voznikov pogled pritegne serija elegantnih kromanih stikal (toggle switches) s kakovostno in na otip mehko kovinsko površino.
- Enak občutek obljublja tudi prestavna ročica.
- Povezljiva 3D navigacija z glasovnim upravljanjem, s prometnimi informacijami v realnem času prek sistema Tom Tom Traffic ter z možnostjo prikaza navigacije in navodil za smer vožnje neposredno na instrumentni plošči;
- Prostoročno telefoniranje z glasovnimi ukazi, samodejno upravljanje SMS-sporočil (prebiranje, pošiljanje);
- Informacije o številnih sistemih za pomoč pri vožnji;
- Povezljivost po zaslugi funkcije Mirror Screen in tehnologij Apple CarPlayTM, Mirrorlink® in Androïd Auto.
- Potniki bodo lahko izbirali med dvema notranjima ambientoma.«Boost» daje prednost dinamični vožnji, «relax» pa umirjeni. Oba načina je možno popolnoma nastaviti po meri uporabnika.