Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.

Vozniki, pozor, začenja se nacionalna akcija Hitrost

Čas branja: 2 min
18.04.2016  14:06
Na javni agenciji si tako močno želijo zmanjšanja hitrosti, da so raperja Zlatka prosili, naj jim napiše pesem
Vozniki, pozor, začenja se nacionalna akcija Hitrost

Obveščaj me o novih člankih:  

V okviru nacionalne akcije Hitrost bo Javna agencija RS za varnost prometa (AVP) kot nosilka izvedla različne medijske in komunikacijske dejavnosti ter informirala in ozaveščala o nujnosti upoštevanja omejitev hitrosti.

Policija pa bo v četrtek na več kot 600 lokacijah izvedla maraton nadzora hitrosti. Robert Vehovec iz sektorja prometne policije Generalne policijske uprave je napovedal, da bo četrtkov nadzor potekal med 6. in 18. uro, seznam lokacij pa bodo skupaj z urami isti dan objavili na spletni strani policije.

Po Vehovčevih besedah želijo s takšnim nadzorom vplivati na ljudi v smislu, da se bodo zavedeli, kako pomembno je umirjanje hitrosti, in bodo to navado ohranili tudi za naprej. Takšna akcija bo isti dan potekala še v najmanj 20 drugih državah Evropske unije.

Med akcijo Hitrost bodo meritve hitrosti in poostren nadzor na cestah poleg policije izvajala tudi občinska redarstva, in sicer bo sodelovalo najmanj 25 občinskih redarstev na območju 58 občin.

Za potrebe akcije so v AVP pripravili poseben video, s katerim nagovarjajo splošno javnost, in posebno komunikacijsko platformo s sloganom ČE SI DIVJAK NISI JUNAK - ter pozivom BODI SUPERJUNAK IN Z ODGOVORNO VOŽNJO VARUJ ŽIVLJENJA. Eden izmed ambasadorjev akcije je tudi znani raper Zlatko, ki je z namenom ozaveščanja mladih posnel pesem »Paše mi, ko vozim se«. Posebej za nas je razkril refren pesmi:

"Paše

Pri izvajanju ukrepov za večjo varnost v prometu je potrebno sodelovanje tako na lokalni kot državni ravni

"Hitrost vožnje je pomemben dejavnik prometne varnosti in je neposredno povezan s silo trčenja ter tudi posledicami. Prav tako je hitrost vožnje povezana s tveganjem udeležbe v prometni nesreči, saj imajo vozniki pri velikih hitrostih manj časa za ustrezno reagiranje, kar posledično privede do več prometnih nesreč," je povedal direktor AVP Igor Velov. »Pri izvajanju ukrepov iz nacionalnega programa varnosti cestnega prometa (2013-2022) je potrebno sodelovanje vseh vpletenih tako na lokalni kot tudi na državni ravni. Stanje prometne varnosti na slovenskih cestah bi se lahko izboljšalo že z majhnimi, a učinkovitimi ukrepi in s tem tudi problem neprilagojenih hitrosti,« je še poudaril.

Zato je pomembno, da v naseljih in na regionalnih cestah zmanjšamo povprečne hitrosti, saj bi z zmanjšanjem hitrosti samo za kilometer na uro v naselju število prometnih nesreč upadlo za štiri odstotke, zunaj naselja pa za dva odstotka, so zapisali v sporočilu za javnost na AVP.

Predstavnica Direkcije RS za infrastrukturo Liljana Herga je povedala, da so tudi na pobudo AVP izvedli več popravil na regionalnih cestah, ki so bile že močno poškodovane, tudi zaradi vremenskih razmer, skupaj pa so pripravili še seznam črnih točk.

V letu 2015 je bil najpogostejši vzrok prometnih nesreč s smrtnim izidom neprilagojena hitrost, saj je na te prometne nesreče odpade kar 40 odstotkov vseh smrti. Kot drugi najpogostejši vzrok pa se pojavlja nepravilna strani oziroma smer vožnje (26 odstotkov), je pokazala analiza hitrosti v letu 2015.

Študija pokazala, da še vedno vozimo prehitro

Glavne ugotovitve študije Obdelava kazalnikov hitrosti na državnih cestah v letih 2014 in 2015, ki so jo izdelali Matjaž Šraml, Marko Renčelj in Boštjan Celan, so, da se povprečne hitrosti niso zmanjšale na vseh kategorijah cest. Ugotovljeno je bilo zmanjšanje povprečnih hitrosti v kategorijah AAA, AA, B, D in E. Povprečne hitrosti so se povečale kategorijam A (ceste izven naselja, glavne ceste prvega in drugega reda)) in sicer za štiri odstotke ter kategoriji C (ceste izven naselja, regionalne ceste tretjega reda) za 0,9 odstotka."

Študija je še pokazala, da imajo nekatere bolj prometno razvite evropske države (Nizozemska, Belgija) še večje težave oziroma še večje povprečne hitrosti - to velja za ceste v naseljih oziroma urbanih okoljih.

»V splošnem analize števila prometnih nesreč kažejo na upad, vendar pa podroben pregled odkrije nekoliko drugačno sliko. Tako se je 38 odstotkov vseh prometnih nesreč s smrtnim izidom v letu 2015 zgodilo zaradi neprilagojene hitrosti, kar ni majhen delež, zato je takojšnje ukrepanje nujno,« je poudaril Matjaž Šraml s fakultete za gradbeništvo.

Največja



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

FINANCE
Članki
Članki Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane...

FINANCE
Članki
Članki Kaj predlaga Juncker v svojem, šestem scenariju za prihodnost EU 3

Ta je utemeljen na treh vrednotah - svobodi, enakosti in vladavini prava, v njem pa je Juncker nanizal vrsto reformnih predlogov, med...

FINANCE
Članki
Članki Pet prioritet EU: Da, Juncker napoveduje strožjo presojo kitajskih naložb 1

V današnjem govoru o stanju v Uniji je šef evropske komisije Jean-Claude Juncker predstavil vizijo prihodnosti EU, v njej pa - kot smo...

FINANCE
Članki
Članki Češki predsednik Zeman bi raje izgubil sredstva EU kot sprejel begunce 6

Iz višegrajskih članic so se burno odzvali na odločitev Sodišča EU, da zavrne njihovo tožbo proti evropskim begunskim kvotam; zdaj se...

FINANCE
Članki
Članki Je EU je po tihem že posekala ZDA v rasti BDP? 11

V minulih letih smo se navadili brati, da ameriško gospodarstvo okreva veliko močneje od evropskega. Pa to še drži?