Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.

Toyota auris hybrid: Ekoučinek brez doplačila

Čas branja: 1 min
14.04.2016  23:08  Dopolnjeno: 21.04.2016 01:07
Hibridi pri Toyoti že dolgo niso več del nišne ponudbe. Ko pri določenem modelu 40, pri drugem celo 60 odstotkov avtov in več prodaš s hibridnim sklopom, tej izbiri lahko rečeš le še del redne, morda kar glavni del ponudbe. Prek osem milijonov Toyotinih in Lexusovih hibridov na cestah sveta ni naključje, ampak posledica premišljene strategije, ki združuje okoljsko prijaznost, udobje in ugodno ceno. Brez te, tudi v razredu ekoloških avtov, ne gre. Ljudje neradi doplačamo za ekotehnologijo.
Toyota auris hybrid: Ekoučinek brez doplačila
Enostaven, varčen s pravim voznikom za volanom in predvsem brez doplačila za tehniko

Več iz teme:  
Toyota >
Obveščaj me o novih člankih:  
Toyota dodaj

toyota-auris-touring-sports-hybrid-13.1460652706.jpg

In kaj od tega ponuja auris? Pravzaprav vse, jedro modela skoraj z dna hibridne ponudbe je namreč združevanje sodobnih tehnologij, opreme in udobja za razmeroma dostopno ceno. Za 19.350 evrov oziroma še tisočaka manj, če izberete Toyotino financiranje, boste namreč za ceno običajnega dizelskega avta, tudi Toyotinega, dobili polnokrvni hibrid s samodejnim menjalnikom vred in dobro opremo paketa luna, ki ji dejansko manjka le paket varnostnih sistemov TSS, ki zahteva dodatnih 440 evrov vložka.

19.350

evrov je tržna cena aurisa hybrid, s hišnim financiranjem je še za tisočaka nižja.

3,5

litra je povprečna poraba goriva na sto kilometrov.

79

gramov je povprečen izpust ogljikovega dioksida na kilometer.

In kaj ponuja auris hybrid, kako učinkovit je v praksi? Jedro je sodoben pogonski sklop, ki ga sestavljata 1,8-litrski bencinski motor, ki deluje po učinkovitem Atkinsonovem ciklu, in elektromotor. Motorja zmoreta 73 oziroma 60 kilovatov, skupna moč sistema pa je sto kilovatov, kar pomeni, da z aurisom ne boste v napoto drugim udeležencem. Elektromotor zmore samostojno, torej povsem brez izpustov, prevoziti dva kilometra. A roko na srce, vam bo to uspelo le zelo redko. Predvsem pa zgolj električna vožnja ni namen klasičnega hibrida v aurisu, temveč sožitje obeh motorjev, ki je v prak­si precej bolj učinkovito, kot se zdi na papirju. V mestnem vrvežu bo prepletanje obeh strojev neopazno, a zaznavno pri porabi goriva, ki z lahkoto zdrsne tudi pod štiri litre. Tovarniška poraba je sicer 3,5 litra. Pri hitrejših vožnjah pa boste dosegali porabo med petimi in šestimi litri, kar je primerljivo s podobno zmogljivimi dizelskimi motorji. Prednost aurisa hybrid je še v tihem delovanju sklopa, neslišnem speljevanju, tako rekoč ničnih tresljajih in v zanesljivosti celotne mehanike, ki zagotavlja precej nižje stroške kot klasično gnani avtomobili.

toyota-auris-touring-sports-hybrid-11.1460652708.jpg


Več iz teme:  
Toyota >

Preberite tudi:

14.04.2016

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Velike stave na hibridno prihodnost

Električni tesla model 3 je zadnje dni dvignil ogromno prahu, vendar pa bo bližnja prihodnost po napovedih predvsem v znamenju hibridnih...

AVTO
Novice
Novice Kaj upad cen tekočih goriv pomeni za prodajo hibridov in električnih avtov 3

Hibride je znižanje cen tekočih goriv prizadelo le v ZDA, v Evropi pa je prodaja tako električnih kot hibridnih avtov lani močno rasla

AVTO
Novice
Novice Ljubljančan nemški družini podaril jubilejni toyotin hibrid

Toyota je v Evropi prodala milijon hibridov, v svetu pa že prek osem milijonov

AVTO
Novosti
Novosti Prijazni velikan vozi v slovenske garaže 4

Prek 2,2 milijona v svetu, prek 200 tisoč v Evropi od leta 2000 in 117 v Sloveniji. RX Četrti je na naš trg zapeljal v četrtek s ceno...

AVTO
Posel
Posel (Intervju) Priključni hibrid bi ceno obtežil z desetimi tisočaki, dizlom pa se iztekajo leta 2

Šef evropskega Lexusa Alain Uyttenhoven o tem zakaj znamka vztraja pri klasičnih hibridih, zaenkrat zavrača priključne in iz enačbe...

AVTO
Testi
Testi Zvezdnik napoveduje svetlo prihodnost priključnih hibridov 4

Test: Mercedes-Benz C 350 e; vžiga ne boste slišali, saj se bo vselej zagnal le elektromotor. Dodajanje plina pa limuzino premakne s...

AVTO
Novosti
Novosti Varnost za množico, ne zgolj elito 5

Toyota za skromen denar ali pa celo v serijski opremi ponuja paket varnostnih sistemov TSS, preizkusili smo jih v aurisu in avensisu

AVTO
Novice
Novice TOP 10 varčnih avtov za vsak žep 32

Za 10 do 15 tisočakov si lahko danes privoščite avto s porabo le dobre tri litre nafte. Za okoljsko še bolj prijazno tehnologijo pa...