Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.

Volkswagen golf GTE: EKO golf za uživače

Čas branja: 1 min
14.04.2016  23:09  Dopolnjeno: 24.04.2016 08:09
Golf je lahko zelo prijazen do okolja, če ga redno polnite in z njim delate krajše razdalje. Bencinski motor je zagotovilo za brezskrbnost, prinaša pa dodatno breme.
Volkswagen golf GTE: EKO golf za uživače
Hibrid z več kot 200 konji in velikim razponom porabe, ta je odvisna tudi od discipline voznika.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Volkswagen dodaj

VW-golfGTE-test15-027.1460652694.jpg

Golf GTE je golf z dvema motorjema - bencinskim 1,4 turbo s 110 kilovati in električnim s 75 kilovati s sistemsko močjo 150 kilovatov. Baterija in dodatni motor skupaj z drugimi pritiklinami ga obtežijo za dobrih 300 kilogramov, na 1.599 kilogramov, kar pomeni, da se lahka gradnja preostalih golfov povsem razblini. Cena za tehniko je tudi 108 litrov manjši prtljažnik, ki je z 272 litri na ravni razred manjšega pola. Luknjico pa polnita še dva zajetna polnilna kabla.

Test golfa GTE: kako dober je subvencionirani golf z dvema motorjema?

33.847

evrov je cena golfa GTE z odšteto subvencijo Eko sklada.

1,6

litra je povprečna poraba goriva na sto kilometrov.

37

gramov je povprečen izpust ogljikovega dioksida na kilometer.

Največji udarec prinese prodajna cena 38.374 evrov oziroma 4.500 evrov manj zaradi subvencij Eko sklada, kar je kar slabih deset tisoč evrov več od le bencinskega golfa 1.4 TSI ACT DSG s 110 kilovati, uradni izpust pa je le 37 gramov na kilometer.

V praksi je močno drugače. Litij-ionska baterija z zmogljivostjo 8,7 kilovatne ure zadošča za uradnih 50, v praksi pa za 30 do 35 kilometrov povsem električne vožnje. V tem načinu je GTE seveda neslišen, v mestu dovolj živahen in prijeten. Če vam ga uspe polniti vsak dan, lahko vaša vožnja v službo in nazaj res stane zelo malo, pod evro na dan. Verjamemo pa, da je takšnih primerov malo oziroma bi bilo golfa GTE zaradi drugih vrlin škoda voziti zgolj na elektriko. Oba stroja skupaj namreč ponujata toliko energije, da ju je veselje pognati v dir, zaradi sunkovitega navora pri startu in veselja bencinarja v višjih vrtljajih. Do stotice GTE poskoči v 7,6 sekunde, kljub zelo veliki masi, sekundo hitreje kot golf 1.4 TSI, torej je elek­trična pomoč opazna tudi na papirju. Občutek dvojnosti, ki ga zagotavljata oba stroja, zelo mehek prehod iz električnega v bencinski pogon in povezava s pravim samodejnim - dvosklopčnim, ne brezstopenjskim CVT-menjalnikom pa so edinstvene lastnosti GTE, ki jih pač zmore ponuditi le priključni hibrid.

Dober je tudi občutek, da niste odvisni od skromne baterije, ampak je vselej na voljo še 40-litrska posoda z bencinom. V tem pogledu je GTE zelo dober, bogat in tehnično odličen kompaktni športnik.

VW-golfGTE-test15-026.1460652695.jpg


Več iz teme:  

Preberite tudi:

14.04.2016

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Kako dober je subvencionirani golf z dvema motorjema? 3

Test: volkswagen golf GTE - uradno najvarčnejši in hkrati najtežji golf, ki ni poceni, v praksi ne pretirano varčen, a je hkrati...

AVTO
Novice
Novice Srečanje originala in brutalnega novinca ob Vrbskem jezeru

Volkswagen je na tradionalnem srečanju ljubiteljev golfa GTI Ob Vrbskem jezeru proslavil 40. obletnico tega kultnega avtomobila

AVTO
Novice
Novice Golfova družina lani v milijonski nakladi

Volkswagen golf lani kljub aferi izjemno uspešen, prodaja enoprostorske različice sportsvan poskočila za 44 odstotkov

AVTO
Testi
Testi Francoz ponuja pravi odmerek šarma in mišic

Renault megane GT z 205 »konji«, dvosklopčnim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim krmiljenjem 4control suvereno piha na dušo...

AVTO
Novosti
Novosti Novi golf: ukazi z gestami, samodejna vožnja in digitalizacija 6

Nemški Volkswagen je danes ob enih popoldne razkril osveženega golfa sedme generacije. Poleg v podrobnostih spremenjene oblike, novinec...

AVTO
Novosti
Novosti Osveženi golf: naprednejši in pod črto cenejši 2

Volkswagen je posodobil prodajnega prvaka, v osnovi še vedno enak golf pa za manj denarja glede na serijsko opremo prinaša tudi odličen...

FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

AVTO
Novosti
Novosti Ljudska vozila tudi z električnim nabojem 1

Čeprav "realni trg" za električna vozila še ne obstaja, je tudi Volkswagen že danes pripravljen na zeleno prihodnost. V Sloveniji je...