Ko se bavarski BMW loti novega poglavja, strani odpira drugo za drugo. Inovativnemu superšportniku i8 je namreč sledila cela serija priključnih hibridov z 1,5- in dvolitrskim bencinskim motorjem ter elektromotorjem na zunanje polnjenje. Med njimi je najbolj dostopen mali 225xe active tourer, ki navdušuje s tehniko, zmogljivostmi in ceno 32.450 evrov, ki je celo nižja od golfove in (upoštevaje subvencijo Eko sklada) primerljiva s šibkejšim dizelskim 220d active tourer.
je redna in tržna cena BMW 225xe active tourer.
2,0
litra je povrečna poraba goriva na sto kilometrov.
46
gramov je povprečen izpust ogljikovega dioksida na kilometer.
BMW 225xe v teoriji in delno tudi v praksi ponuja res bogat paket. Motorni sklop je sestavljen iz 1,5-litrskega twinturbo trivaljnega bencinarja 218i s sto kilovati, dopolnjuje pa ga elektromotor s 65 kilovati oziroma 88 konjskimi močmi - sistemska moč je 165 kilovatov. Litij-ionska baterija z zmogljivostjo 5,7 kilovatne ure omogoča 41 kilometrov, prevoženih zgolj na elektriko. Ko se baterija izprazni, pa 225xe deluje kot klasični hibrid, ki prek generatorja polni baterijo in bencinskemu motorju pomaga pri speljevanju, pospeševanju ter zmanjšuje porabo pri mestni vožnji. Povprečna poraba 225xe, ki je zaradi električnega pogona zadnjega para koles delno celo štirikolesno gnan, je med 2,0 in 2,1 litra. V praksi pa je tudi pri tem hibridu podobno kot pri golfu GTE - poraba je odvisna od desne noge, dolžine voženj in seveda pogostosti polnjenja baterije. Tu je še uradniška napaka, ki priključnim hibridom odšteje odpustek v višini 44 odstotkov izpustov ogljikovega dioksida; 225xe active tourer sicer omogoča povsem električni pogon do 125 kilometrov na uro. V načinu vožnje save battery se lahko vzdržuje stanje napolnjenosti baterije, ki jo lahko izkoriščate pozneje, denimo ob prihodu v mesto. Ko prestavno ročico pomaknete v položaj S, pa se bencinski motor zažene ne glede na izbrani način vožnje, kar zagotavlja trajno razpoložljivost kombinirane največje izhodne moči obeh pogonskih sistemov in pospešek do stotice v 6,7 sekunde.