Dizelski motorji sicer niso reden gost ekolestvic. A PSA 1,6-lirski blueHDI z najsodobnejšo tehnologijo, ki zmanjšuje tako izpuste ogljikovega dioksida kot dušikovih oksidov, najbolj spornih pri tej zasnovi, si vsekakor zaslužil uvrstitev med prvih pet, še zlas
je predvidena tržna cena peugeota 208 BlueHDI 75.
3,0
litra je povrečna poraba goriva na sto kilometrov.
79
gramov je povprečen izpust ogljikovega dioksida na kilometer.
ti v kombinaciji z dostopnim in vsebinsko zelo bogatim peugeotom 208.PSA Peugeot Citroën je v novo dobo dizelskih motorjev zapeljal že leta 2013 s predstavitvijo nove serije motorjev blueHDI75 100 in 120. Prvi med njimi ponuja nekaj manj moči, a je najvarčnejši. V posebni različici s pnevmatikami z nizkim kotalnim uporom v peugeotu 208 porabi le tri litre plinskega olja na sto kilometrov. Ta različica sicer ni del redne ponudbe, zato je ni na ceniku, a jo distributer kadarkoli lahko naroči in dobavi slovenskim kupcem, pojasnjuje direktor znamke Peugeot pri nas Adam Kavšek.Zadnja generacija motorja 1,6 blueHDI75 je izpeljana iz različice s standardi Euro5, danes pa izpolnjuje standarde Euro6 in jih v marsičem celo presega. Nadgradnja motorja je bila zasnovana na optimizaciji dveh pomembnih sklopov: izboljšanje notranjega izkoristka motorja in zmanjšanje mehanskih izgub (posebna zgorevalna komora, nova obloga diamond like carbon, uporaba olja z zelo nizko stopnjo viskoznosti). Pomemben del pogonskega sklopa je oksidacijski katalizator na izhodu iz motorja, ki odstranjuje produkte zgorevanja: ogljikovodike in ogljikov monoksid. Modul za selektivno katalitično redukcijo (SCR oziroma selective catalytic reduction), umeščen pred filtrom trdnih delcev, z vbrizgavanjem aditiva adblue (mešanice vode in sečnine) pretvori do 90 odstotkov dušikovih oksidov v vodno paro in dušik, ki sta neškodljiva. Filter trdnih delcev z aditivom, ki ga je skupina PSA Peugeot Citroën pred vsemi drugimi prva predstavila leta 2000, pa omogoča odstranjevanje do 99,9 odstotka trdnih delcev.