Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.

Lexus RX : Do potnikov in okolja prijazen orjak

Čas branja: 1 min
14.04.2016  23:00
Udoben, res ekskluziven in tudi tehnično napreden lexus RX450h je dobra alternativa neposrednim tekmecem in limuzinam tega razreda. Hibridni stroj prinaša posebno doživetje, če znate z njim, tudi varčuje.
Lexus RX : Do potnikov in okolja prijazen orjak
Lexus RX450h je uglajena limuzina v telesu luksuznega terenca.

Več iz teme:  
Lexus > Šiva >
Obveščaj me o novih člankih:  
Lexus dodaj
Šiva dodaj

PB250618.1460650668.jpg

Lexus RX je v marsičem oblikoval to japonsko znamko, ki je bila sprva sicer predvsem ameriška, šele pozneje pa je zajela ves svet. Na trgu je od leta 1998, v tem času je bencinski, od leta 2005 pa tudi in predvsem bencinsko-elek­trični (hibrid) luksuzni terenec prepričal prek 2,2 milijona kupcev po vsem svetu, si pridobil vodilni delež v Lexusovi družini in na trg uvedel hibridno tehnologijo.

69.850

evrov je redna in tržna cena lexusa RX450h finesse.

1.791

evrov je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.

5,3

litra je poraba hibridnega lexusa RX450h.

Novi RX je po svoje natanko takšen kot njegovi predhodniki, vsaj z vidika velikosti, filozofije in glavnih vrednot. Torej je predvsem zelo tih, udoben, trmasto drugačen, a nič več oblikovno zadržan kot njegovi predhodniki. Prednji del ima mogočno masko, ostro zarezane linije karoserije od robov maske, blatnikov, motornega pokrova do stranskega dela, na katerem se lomi svetloba. Žarometi so v LED-tehniki, prav tako smerniki z 18 sijalkami, ki rišejo trak iz maske navzven. Karoserija je tudi sodobnejša, zaradi številnejših zvarov je za 30 odstotkov bolj toga. RX je v primerjavi s predhodnikom precej zrasel (dolg je 4,89 metra, 12 centimetrov več kot prej).

V kabini vas bo pričakal s širokimi, čvrstimi in udobno oblazinjenimi sedeži, oblečenimi v mehko usnje. Šivi so brezhibni, materiali prijetni na videz in otip, stikala so mehka in se hitro spoprijateljijo z voznikovo dlanjo - denimo miška na sredinski konzoli, s katero se sprehajate po 12,3-palčnem zaslonu, gumbi na sredinski konzoli ali pa prijetno odebeljena ročica samodejnega menjalnika.

Bistvo RX pa ostaja stroj, seveda hibriden. Različica RX450h, ki stane najmanj 69.850 evrov, zmore skupaj 230 kilovatov (313 konjskih moči). Izpusti so se zmanjšali s 145 na 120 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, poraba s 6,3 na 5,2 litra.

V praksi se premakne neslišno, v mestu se na božanje plina odzove z večinoma električnim pogonom, na podeželju si stroji podajajo roko, ko deluje bencinski, generator polni baterije. Ob odločnem pritisku na plin delujeta oba pogona, RX do stotice pospeši v manj kot osmih sekundah, ob tem pa kljub brezstopenjskemu menjalniku CVT nevsiljivo in nemoteče grgra. Za volanom takšnega stroja se ni težko odpovedati dizlu, ki ga Lexus iz okoljskih in načelnih razlogov vztrajno zavrača.

PB250616.1460650666.jpg


Več iz teme:  
Lexus > Šiva >

Preberite tudi:

14.04.2016

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Grmenje, kakršnega skorajda ne slišimo več 11

Lexus GS F ni samo čistokrvna športna limuzina. Z atmosferskim osemvaljnim motorjem, ki ga je slišati daleč naokoli, je zadnji svoje...

AVTO
Novosti
Novosti Prijazni velikan vozi v slovenske garaže 4

Prek 2,2 milijona v svetu, prek 200 tisoč v Evropi od leta 2000 in 117 v Sloveniji. RX Četrti je na naš trg zapeljal v četrtek s ceno...

AVTO
Testi
Testi Oster jezik, hedonizem in trma velikega japonca

Lexus RX tako vztrajno sili v svojo smer, da so ga kupci sprejeli, tekmeci pa mu začeli slediti; trd oreh ostaja le dizelska Evropa, a...

AVTO
Novosti
Novosti Nebahaški luksuz poslovnega lexusa 2

Japonska tovarna je na zimo prenovila IS, ki ohranja svojo drugačno, celo drzno karoserijsko podobo, ugaja z nekonvencionalno armaturno...

AVTO
Novosti
Novosti Sanje imajo tokrat japonsko ime 8

Za volanom lexusa LC500, japonskega gran turisma, s katerim smo prevozili pet držav in 800 kilometrov

AVTO
Testi
Testi Grize z oblinami, boža z vsem drugim

Test: lexus NX300h F-sport je resnično dobra alternativa nemškim tekmecem, a hladnega vas ne bo pustil. Nekaterim bo segel do srca, druge...