Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.

Mercedes-Benz razreda E: Najnaprednejša limuzina sveta

Čas branja: 1 min
14.04.2016  23:00  Dopolnjeno: 17.05.2016 16:29
Mercedes-benz razreda E je v zadnji generaciji prevzel obline razredov C in S. V dolžino je zrasel na 4,92 metra, kljub temu je shujšal za 70 kilogramov in veliko pridobil pri vozni dinamiki. Na področju varnostnih sistemov pa jemlje dih in postavlja nova merila tudi za razred večjim avtomobilom.
Mercedes-Benz razreda E: Najnaprednejša limuzina sveta
Skladna oblika, odlična tehnika ter razkošje materialov in oblik tudi v kabini

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Mercedes dodaj
AMG dodaj
Mercedes-Benz dodaj

P3160396.1460650670.jpg

Novi E ponuja vmesnik oziroma ploščico, občutljivo za dotik, na obeh straneh volanskega obroča, s katero boste upravljali posamezen zaslon, povsem nov kontaktni ključ ter upravljanje avtomobila, od gretja in hlajenja, celo do samodejnega parkiranja prek aplikacije na mobilnem telefonu. Kamere, pet radarjev in ultrazvok omogočajo od 40- do 250-metrski doseg pred in za vozilom pod kotom od 20 do 140 stopinj. Številni sistemi, ki smo jih preizkusili v praksi, pa prepričajo brez kančka dvoma. Denimo drive pilot, ki zna slediti prometu in sam menjati pasove, ter cross traffic, ki zazna promet z leve ali desne strani in se v trenutku nevarnosti v hipu odzove.

49.590

evrov je redna in tržna cena mercedes-benza E 220d.

1.331

evrov je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.

3,9

litra je povprečna poraba E 220d.

Novi E piše že deseto poglavje, na trgu je v tem velikostnem razredu že od leta 1953, z uradno oznako razred E pa od leta 1993.

Kupci si pri novi limuzini lahko izberejo klasično nastavljivo ali zračno podvozje z več ravnmi nastavitev in že serijskim 1,5-centimetrskim znižanjem pri opremi avantgarde. Pri motorjih pa je ključen nov dvolitrski turbodizel z oznako E 220d. Ta stroj je zaradi razmerja med ceno, zmogljivostjo (stane 49.590 evrov) in porabo najzanimivejši za slovenske kupce. Stroj je povsem nov, tokrat je 1,95-litrski, predhodnik je imel 2,15 litra prostornine. Zmore 143 kilovatov (193 konjskih moči), 400 newtonmetrov navora in uradno porabi le 3,9 litra. Predhodnika s 125 kilovati, tudi zaradi do 70 kilogramov manjše mase, užene z lahkoto. Do stotice poskoči v 1,4 sekunde hitreje (v 7,3 sekunde), predvsem pa teče bolj uglajeno in tiho, a vseeno ne neslišno in tako uglajeno kot šestvaljni dizel. V vožnji je odziven in živahen, s porabo od 5,5 do sedem litrov pa zgledno varčno poganja 1,68 tone težko limuzino.

V vseh generacijah je na trg prinesel kopico tehničnih in varnostnih inovacij, pogosto tudi nove oblikovalske smernice in vselej tudi največji značajski razpon v Mercedes-Benzovi ponudbi, saj se je pojavljal v skrajnih vlogah, od taksista do ekstremne superšportne limuzine z oznako AMG.

P3160243.1460650671.jpg


Več iz teme:  

Preberite tudi:

14.04.2016

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Novi Mercedes-Benz razreda E nastaja tudi s pomočjo avatarjev 2

Mercedes-Benz je v tem tednu zagnal proizvodnjo nove menedžerske limuzine razreda E, ki je bila premierno predstavljena v začetku...

AVTO
Novosti
Novosti Poslovni Mercedes za vsak domači biznis 4

Na slovenske ceste je zapeljal novi Mercedes-Benz razred E, med obrtniki, poslovneži, direktorji, gospodi v pokoju, taksisti in...

AVTO
Novice
Novice (video) Kako smo s telefonom parkirali mercedes-benz razreda E 22

BMW ima pameten ključ, Mercedes-Benz pa aplikacijo, ki trenutno deluje le na iphonih. Kako deluje v našem videu iz predstavitve v Lizboni

AVTO
Novosti
Novosti Slovo od taksi imidža mercedesa E, takšen bo prestižni Nemec v kabini 4

Limuzina z največjim značajskim razponom vlog v svojem razredu, od taksija do superlimuzine z oznako AMG, bo v novi generaciji dobila...

AVTO
Testi
Testi Nebahaški kupe mojstra Lešnika 5

Izza volana novega mercedes-benza C coupe: razmerja so prava, avto deluje čvrsto, krasijo ga prepoznavna maska, ozke luči in, zanimivo,...

AVTO
Novosti
Novosti Prenovljeni Mercedes A z utripom nove generacije 19

V Slovenijo je s ceno najmanj 22.500 evrov zapeljal prenovljeni Mercedes A, ki bo letno skušal prepričati več kot sto kupcev pretežno...

AVTO
Novosti
Novosti Miniaturna inženirska mojstrovina s 191 ''konji'' na liter! 1

Ročno izdelani štirivaljnik iz dveh litrov potegne kar 381 konjskih moči in 475 newtonmetrov navora, do stotice A 45 AMG 4matic skoči v...

FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike