Novi E ponuja vmesnik oziroma ploščico, občutljivo za dotik, na obeh straneh volanskega obroča, s katero boste upravljali posamezen zaslon, povsem nov kontaktni ključ ter upravljanje avtomobila, od gretja in hlajenja, celo do samodejnega parkiranja prek aplikacije na mobilnem telefonu. Kamere, pet radarjev in ultrazvok omogočajo od 40- do 250-metrski doseg pred in za vozilom pod kotom od 20 do 140 stopinj. Številni sistemi, ki smo jih preizkusili v praksi, pa prepričajo brez kančka dvoma. Denimo drive pilot, ki zna slediti prometu in sam menjati pasove, ter cross traffic, ki zazna promet z leve ali desne strani in se v trenutku nevarnosti v hipu odzove.
evrov je redna in tržna cena mercedes-benza E 220d.
1.331
evrov je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
3,9
litra je povprečna poraba E 220d.
Novi E piše že deseto poglavje, na trgu je v tem velikostnem razredu že od leta 1953, z uradno oznako razred E pa od leta 1993.
Kupci si pri novi limuzini lahko izberejo klasično nastavljivo ali zračno podvozje z več ravnmi nastavitev in že serijskim 1,5-centimetrskim znižanjem pri opremi avantgarde. Pri motorjih pa je ključen nov dvolitrski turbodizel z oznako E 220d. Ta stroj je zaradi razmerja med ceno, zmogljivostjo (stane 49.590 evrov) in porabo najzanimivejši za slovenske kupce. Stroj je povsem nov, tokrat je 1,95-litrski, predhodnik je imel 2,15 litra prostornine. Zmore 143 kilovatov (193 konjskih moči), 400 newtonmetrov navora in uradno porabi le 3,9 litra. Predhodnika s 125 kilovati, tudi zaradi do 70 kilogramov manjše mase, užene z lahkoto. Do stotice poskoči v 1,4 sekunde hitreje (v 7,3 sekunde), predvsem pa teče bolj uglajeno in tiho, a vseeno ne neslišno in tako uglajeno kot šestvaljni dizel. V vožnji je odziven in živahen, s porabo od 5,5 do sedem litrov pa zgledno varčno poganja 1,68 tone težko limuzino.
V vseh generacijah je na trg prinesel kopico tehničnih in varnostnih inovacij, pogosto tudi nove oblikovalske smernice in vselej tudi največji značajski razpon v Mercedes-Benzovi ponudbi, saj se je pojavljal v skrajnih vlogah, od taksista do ekstremne superšportne limuzine z oznako AMG.