Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.

Audi A6: Izbira brez tveganja

Čas branja: 1 min
14.04.2016  23:00
Stari znanec ne kaže vidnih znamenj staranja. Po zadnji prenovi ponuja še bolj uglajene motorje, več varnostnih sistemov in boljšo povezljivost.
Audi A6: Izbira brez tveganja
Limuzinska klasika brez večjih napak ter z veliko dobre tehnike in udobja

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Audi dodaj
Slovenske železnice dodaj
Ultra dodaj

P4050970.1460650659.jpg

Audi A6 je že stalni gost tega razreda, ne glede na različico ponuja dobro izbiro, saj vseskozi sledi času in ne kaže vidnih slabosti. Čeprav prenova Audijeve šestice pričakovano ne prinaša revolucije - na zunaj denimo le finese, ki predvsem zaradi novih prednjih žarometov in rahlo spremenjene maske poudarjajo njen močni značaj -, so jo v Ingolstadtu opravili z odliko in si tako izbojevali nekaj prednosti pred najbližjimi zasledovalci. Pri zadnji prenovi je dobil spremenjene prednje luči, serijske so ksenonske, doplačilno pa LED ali matrix LED, ki smo jih spoznali že v audiju A8. Ko nemcu podrobneje pogledaš pod kožo, pa je tradicionalno novega veliko več, kot ujame oko. V kabini boste osveženega audija A6 prepoznali po novih barvah, prednjih sedežih, ki za doplačilo lahko hladita ali masirata potnika, spletna povezava je mogoča prek LTE-omrežja, novost pa je tudi spremljanje voznih redov letal, vlakov prek aplikacije, a le v državah, kjer ponudniki storitev to omogočajo. Slovenske železnice denimo tega ne znajo.

48.609

evrov je redna in tržna cena audija A6 2.0 TDI 140 kW ultra S-tronic.

1.370

evrov je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.

4,4

litra je povprečna poraba audija A6 2.0 TDI 140 kW.

Motorji so pridobili moč in postali še varčnejši, v povprečju kar 22 odstotkov. Dvolitrski turbodizel z oznako ultra, ki označuje najbolj varčno različico, zdaj zmore 110 oziroma 140 kilovatov, povprečna poraba pa je le 4,2 litra. Posebnost modelov ultra so med drugim kompozitne vzmeti, ki zamenjujejo jeklene, njihova prednost je za 40 odstotkov manjša masa, ki prinaša 0,3 grama ogljikovega dioksida na sto kilometrov manjše izpuste. V teoriji je zelo varčen tudi bencinski stroj 1.8 TFSI s 140 kilovati in porabo 5,3 litra. Stopničko višje so osveženi trilitrski turbodizli z močjo 160, 200 ali 235 oziroma 240 kilovati moči v različici 3.0 TDI clean diesel competition quattro. Naša izbira je močnejši od dveh dvolitrskih dizelskih motorjev s samodejnim menjalnikom. Z nekaj opreme takšen A6 stane okoli 50 tisoč evrov, njegova vrednost glede na ceno pa je še vedno ena najboljših v tem razredu.

P4051022.1460650660.jpg


Več iz teme:  

Preberite tudi:

14.04.2016

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Novega veliko več, kot izda na prvi pogled 27

Audi A4 četrte generacije je na pogled le diskretno prenovljen, znotraj gosposki in eleganten, pod kožo pa povsem nov in tehnično...

AVTO
PAL
PAL Audi A4: odlike, skrite pod pločevino 2

Audi A4 četrte generacije je na pogled le diskretno prenovljen, znotraj gosposki in eleganten, pod kožo pa povsem nov in tehnično...

AVTO
PAL
PAL Toyota auris hybrid: Ekoučinek brez doplačila

Hibridi pri Toyoti že dolgo niso več del nišne ponudbe. Ko pri določenem modelu 40, pri drugem celo 60 odstotkov avtov in več prodaš...

AVTO
Testi
Testi Najmanjši Audi premore kar nekaj stila in šarma 12

Audi A1 Sportback je s prenovo postal še večji šarmer, ki rad osvaja po mestnih ulicah, z 1,6-litrskim turbodizlom ter samodejnim...

AVTO
Novosti
Novosti Prihaja v dobrem času za posel 7

Audi A4 črtrte generacije na naš trg prihaja v ugodnem času za ta razred, s cenami od 32 tisoč evrov prihodnje leto cilja na 400 do 500...

AVTO
Testi
Testi Za volanom audija A4, velikana med poslovnimi limuzinami 16

Oblikovno zadržan, tehnično pa izjemen audi A4 postavlja nova merila poslovnega razreda. Prepričal nas je predvsem z varnostnimi...

AVTO
Nasveti
Nasveti Kako pri avtu prihraniti tisočaka na leto 1

Redni povzročitelji poškodb na avtih so večinoma iste osebe; bolj odgovorno bodo ravnali le, če bodo sami plačali stroške manjših...

AVTO
Novosti
Novosti Audi z novim A4 draži čutila in miri živce 8

Audi je na ogled postavil novi A4, ki je oblikovno drznejši, v notranjosti razkošnejši, v celoti zmogljivejši in obenem tehnično tako...