Višji avtomobilski razred je v zadnjih letih postal pravi razvojni laboratorij. Limuzine tega razreda namreč na trg prinašajo najsodobnejše rešitve, inovacije, ki so sprva pogosto nerazumljive, a v praksi uporabne in tako razkošne, da presegajo vsa pričakovanja. BMW serije 7 je pravi laboratorij na štirih kolesih, saj prinaša kup tehnike, prvič uporabljene v tem razredu. Denimo inovativno sestavo karoserije, ki je hibrid jekla, aluminija in karbona. V kabini uvaja senzorje, ki kretnje prevajajo v ukaze, zadnja sedeža nista le razkošna, med njima je prenosna tablica.
evrov je redna in tržna cena BMW 730d.
2.600
evrov je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
4,4
litra je povprečna poraba BMW 730d.
BMW serije 7 ni postavljaški orjak, tako kot denimo Mercedes-Benzov S. Svojih 5,1 oziroma 5,24 metra dolžine (podaljšana različica) in dva metra širine poskuša sramežljivo skriti. Zasnova karoserije je iz hibridnega karbona, okrepljenega s steklenimi vlakni, jekla in aluminija, ki zmanjšuje maso za 130 kilogramov, hkrati pa poskrbi za nižje težišče in dobro zvočno izolacijo. Bolj kot velikost in moč v ospredje stopajo tehnične rešitve, kot so samodejna vožnja, ta je tik pred vrati, parkiranje brez voznika za volanom, prenosna in s spletom povezana tablica med zadnjima sedežema, senzorji, ki omogočajo, da radio in telefon upravljate zgolj z zamahom roke, brez dotika.
Dizelski 730d s 195 kilovati in pospeškom do stotice v 6,1 sekunde pa prinaša več sape kot veliki V12 v 750i pred tremi generacijami, potrebe po več moči ni v nobenem primeru.
Foto: Jure Makovec