Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.

Luksuz današnjih dni in neverjetna raznolikost

Čas branja: 1 min
14.04.2016  23:00
Poslovni avtomobili doživljajo drugo pomlad, vse več je novih limuzin in karavanov ter primerljivih športnih terencev. Za napredek je pomemben hiter razvoj sistemov, ki vstopajo v ta razred.
Luksuz današnjih dni in neverjetna raznolikost

Danes ni več preprosto. Tudi podjetja v razredu poslovnih avtov ne gledajo več zgolj nemških in francoskih znamk in ne več zgolj limuzinskih in karavanskih oblik. Zasebna uporaba, smernice in tudi lastnosti jih vlečejo k športnim terencem in redkim enoprostorcem. Velja le, da še vedno obstaja veliko razhajanje med klasično in premijsko ponudbo, za samo vsebino oziroma tehniko pa to ne velja več toliko kot pred leti.

Dizelski motorji so že dolgo zakoreninjeni, še zlasti v tem razredu, zato sta bila limuzina ali karavan v 95 odstotkih opremljena s tresočim se strojem velikosti okoli dva litra, moči dobrih sto kilovatov in porabo okoli šest litrov. Cene pred desetletjem so nihale med 25 in 40 tisočaki, enoprostorci so bili redki, športni terenci preveč robustni, požrešni in neprimerni za vozne parke, vse je bilo preprosto ... Zdaj je drugače zaradi hitrega razvoja tehnologij ter večje raznolikosti karoserijskih oblik in zasnov. Smernice so spodbudile razvoj in ponudbo športnih terencev, ki so že zdavnaj z makadama zapeljali na ceste in se naučili cestnih manir, danes porabijo le odtenek več kot limuzine, so le za spoznanje počasnejši, okornejši ... Dober dokaz za to je novi renault espace, ki je enoprostorsko zasnovo zamenjal za obliko crossoverja, nekakšno mešanico med karavanom in športnim terencem. Pritisk športnih terencev na klasike je poleg barvitosti ponudbe sprožil tudi upad cen klasičnih limuzin in karavanov, ki so se nenadoma znašli v senci, njihova prodaja pa se še vedno zmanjšuje.

Znižanje cen jim je zvišalo vrednost, nove tehnologije še izboljšale vozniško izkušnjo in znižale stroške z njimi, zato so danes v boljši formi kot kadarkoli in zato spet polnijo večino mest v finalu PAL. Danes za dobrih 25 tisoč evrov ponujajo opremo, pred leti značilno za precej večje in dražje avtomobile. Radarski tempomat, ksenonski ali LED-žarometi, popolna varnostna oprema s sistemi za preprečevanja naleta v mestu postajajo del serijske opreme. Sodobnim dizelskim motorjem, ki jim je moč v osrčju ponudbe zrasla in se umirila pri sto do 140 kilovatih, pa so se pridružili tudi zelo sodobni bencinski turbomotorji. Ti kljub veliki moči, odlični prožnosti, skromnejši porabi kot v preteklosti in še vedno nižjim cenam v primerjavi z dizelskimi stroji sicer še niso bolj množično zapeljali na nakupni seznam kupcev.

Preberite tudi:

14.04.2016
14.04.2016
14.04.2016
14.04.2016
10.05.2016

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
PAL
PAL Mercedes-Benz razreda E: Najnaprednejša limuzina sveta

Mercedes-benz razreda E je v zadnji generaciji prevzel obline razredov C in S. V dolžino je zrasel na 4,92 metra, kljub temu je shujšal...

AVTO
Novice
Novice Vsak peti je že športni terenec

V zadnjih dveh desetletjih so športni terenci iz anonimnosti zapeljali do kar 22-odstotnega deleža v skupni evropski prodaji....

AVTO
Testi
Testi Novega veliko več, kot izda na prvi pogled 27

Audi A4 četrte generacije je na pogled le diskretno prenovljen, znotraj gosposki in eleganten, pod kožo pa povsem nov in tehnično...

AVTO
PAL
PAL Jaguar XE: Redefinicija športne limuzine 1

Jaguar XE vozi v razred poslovnih limuzin, ki ga obvladuje nemška trojica. Njegove prednosti so sveža oblika, sodobna gradnja in varčni...

AVTO
Testi
Testi Münchenski mešanec račun izstavi zadaj sedečim 11

Test: BMW X4 je kupejevski športni terenec, ki (še) ne premore šarma večjega X6, a je vendarle uživaško vozen, pa s skopo odmerjenim...

AVTO
Novosti
Novosti Kateri avti bodo letos zaznamovali slovenske ceste

Novih modelov bo v letu 2016 prek sto, podrobnosti pa so znane za okoli polovico, ki bodo na trg zapeljali do poletja.

AVTO
Testi
Testi Francozi se ne pustijo Nemcem 2

Prostoren in bogat poslovni Francoz z veliko dobrotami in klasično zasnovo, se podaja v boj za kupce v razredu, kjer kraljujejo Nemci

AVTO
Novosti
Novosti Prihaja v dobrem času za posel 7

Audi A4 črtrte generacije na naš trg prihaja v ugodnem času za ta razred, s cenami od 32 tisoč evrov prihodnje leto cilja na 400 do 500...