Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.

Renault Megane: odličen igralec za velike tekme

Čas branja: 1 min
14.04.2016  23:00
Novinec v razredu z obilo resnih tekmecev se ponaša z dinamičnim videzom ter prepoznavnim svetlobnim pečatom na prednjem in zadnjem delu, v notranjosti prinaša udobje in tehniko iz večjih modelov, zanaša pa se na učinkovite in varčne motorje.
Renault Megane: odličen igralec  za velike tekme
Velik skok v sodobnosti, dinamiki in udobju novega megana

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Renault dodaj

renault-megane-4-1920x1080.1460644364.jpg

Renault megane četrte generacije je popolnoma nov avtomobil, CMF-platformo pa si deli s kadjarjem, espaceom in talismanom. Že pri obliki s tretjo generacijo nima veliko skupnega, podobno je s tehniko. Premišljena in samosvoja zunanjost novega megana, s katero se jasno loči od vseh tekmecev, tako na cesti hitro pritegne pozornost, takšnih razmeroma drznih potez in oblikovalskih prijemov pa ne pomnimo vse od zadnjice predprejšnje generacije, ki je ob premieri leta 2002 močno razdelila mnenja.

Podrobneje o meganu: Renaultov zvezdnik za sam vrh

Novi model je za šest centimetrov in pol daljši (435,9 centimetra) ter za dva centimetra in pol nižji (144,7 centimetra), snovalci so nekaj centimetrov razširili koloteke spredaj in zadaj ter hkrati nekoliko skrajšali previs zadaj, zato se centimetrski prirastki pod črto niti ne poznajo. V notranjosti se zlahka občuti, da ima novi megane daljšo medosno razdaljo (266 centimetrov), za kolena zadaj je namreč za dva centimetra več prostora, prtljažnik pa je s 434 litri (prej 405) med največjimi v razredu. Masa avtomobila je pri tem ostala skoraj enaka (med 1,2 in 1,3 tone). Renault je v primerjavi s predhodnikom tudi znotraj naredil velik korak naprej in zgodbo obrnil v svojo korist, saj je bila prejšnja generacija v primerjavi s konkurenco ergonomsko nerodna, slabše kakovosti in v celoti precej bleda. Novinec v kabini prinaša udobje, materiale, izdelavo in tehniko iz skoraj predsedniškega espacea oziroma poslovnega talismana. Potniki s tem dobijo vtis, da gre za višji razred avtomobila, v katerem se počutijo udobno kot v kakšni dobri in kakovostno sešiti obleki.

15.790

evrov je tržna cena renaulta megana DCi 110 zen.

602

evra je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.

3,7

litra je povprečna poraba megana DCi 110.

Uglašeno podvozje, odlični sedeži

Francozi so precej delovnih ur posvetili tudi uglaševanju podvozja in vozni dinamiki. Vožnja je udobna (pomagajo tudi odlični sedeži), podvozje učinkovito požira luknje, hkrati pa ni premehko in v hitrih ovinkih navduši. K zelo dobri oceni pomagajo tudi nizek položaj sedenja, komunikativen volan ter že znan in preizkušen nabor motorjev.

renault-megane-bfb-rlink2-04.1460644367.jpg


Več iz teme:  

Preberite tudi:

14.04.2016

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Renaultov zvezdnik za sam vrh 18

Sedli smo za volan morda najbolj pričakovane novosti letošnjega leta, ki bo pri nas naprodaj čez nekaj dni. Renault megane se je s...

AVTO
Novosti
Novosti 7 Slovencem zanimivih novosti Ženeve 1

Fiat tipo, Renault scenic, Toyota CH-R, Seat ateca, Audi Q2 in karavanska megane ter astra je zgolj sedem novosti ženevskega avtosalona, a...

AVTO
Novice
Novice Karavanski megane meri tudi na športne družine 1

Renault je danes razkril obline novega megana grandtour, ki bo tako kot petvratna različica na voljo tudi s sistemom 4control.

AVTO
Novice
Novice Kako si je renault talisman privozil lovoriko slovenski poslovni avto leta 2016 2

Veliki Francoz je že prvo leto posegel po prestižni lovoriki, pojasnjujemo zakaj si jo zasluži

AVTO
Testi
Testi Francoz ponuja pravi odmerek šarma in mišic

Renault megane GT z 205 »konji«, dvosklopčnim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim krmiljenjem 4control suvereno piha na dušo...

AVTO
Novosti
Novosti Drugi del francoske revolucije, megane s srečnim zadkom 1

Renault megane je dobil uporabnejšo različico grandtour, 4,63 metra dolg karavan ponuja uporaben 521 do 1.500 litrski prtljažnik in...

AVTO
Novosti
Novosti Ljubljenček Slovencev uradno razkrit

Ta hip je na naših cestah prek 43 tisoč meganov treh generacij, kmalu četrta generacija

AVTO
Novosti
Novosti Kaj Slovencem obetata najbolj vroča novinca Frankfurta - megane in astra 2

Megane je tretji, astra pa četrti najbolj pogost avto na naših cestah, zato oba sodita med najpomembnejše novosti Frankfurta. Preverilo...