Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.

Opel astra: moderna in vitka

Čas branja: 1 min
14.04.2016  23:00  Dopolnjeno: 02.05.2016 10:49
Opel je z novo astro naredil velike, predvsem pa prave korake. Bahavo obliko je zamenjala odlična vsebina, učinkovitost je opazna tudi v praksi, tehnika sodi v vrh razreda.
Opel astra: moderna in vitka
Sveža, sodobna, varčna in precej lažja astra nove generacije

Več iz teme:  
Astra > Opel >
Obveščaj me o novih člankih:  
Astra dodaj
Opel dodaj

Opel-Astra-296222.1460644377.jpg

17.390

evrov je tržna cena opla astre 1.6 CDTI 110 enjoy, bencinska 1.4 turbo enjoy stane 15.690 evrov.

629

evrov je mesečni najem dizelske astre z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.

3,7

litra je povprečna poraba astre 1.6 CDTI 110.

Nova Oplova astra je še vedno lepa, a ni več tako opazna kot njena predhodnica. Astra je malo skrčena, namesto 4,46 v dolžino zdaj meri le 4,37 metra. Tehta od 120 do 200 kilogramov manj kot prej, to obljublja veliko. Skromnejše mere ob tem še ne pomenijo skromne prostornosti, astra je še vedno eden največjih avtov tega razreda. V primerjavi s predhodnico pa je v njeni kabini bolj zračno (tanjši in izdatneje nastavljivi sedeži), za udobje, tudi razkošje v kabini po želji skrbijo masažni in prezračevani sedeži z možnostjo nastavljanja širine bočnega dela.

Na zadnji klopi udobno sedijo tudi višji potniki (za kolena je 3,5 centimetra več prostora), občutek za prečiščeno armaturno ploščo pa je precej boljši kot v konfekcijski predhodnici. Astra je sicer plastična in pusta, a črnina armature in vrat, mehka gumirana plastika, lični in redki gumbi ter kakovosten in natančen visokoločljivostni sedem- ali osempalčni zaslon sistema intellilink dajejo misliti, da sedite v bolj prestižnem avtu, kakor astra po uradni uvrstitvi uradno je.

Kot prva v razredu ima možnost vgradnje matričnih LED-žarometov, ki z vklapljanjem in izklapljanjem LED-diod v prednjih žarometih (po osem v vsakem) sami skrbijo za idealno osvetlitev ceste. Nasproti vozeč avto oblijejo s svetlobo, voznika pa ne zaslepijo. Tehnika, ki nas je prepričala v audiju A8, je zdaj v nekaj bolj preprosti in precej cenejši različici na voljo tudi v astri - za LED matrix boste odšteli 1.200 evrov, v povezavi s sistemom intellilink pa 1.500 evrov. Področje povezljivosti označuje povezava med iphonom in sistemom carplay v multimedijskem sistemu intellilink, na zaslon lahko preslikate namizje mobilnega telefona, prihodnje leto bo ta povezljiv tudi z androidi in komunikacijskim sistemom onstar, ki bo v slovenskem jeziku zagotavljal aktivno pomoč 24 ur na dan, 365 dni na leto.

Pod poglavje učinkovitost sodijo motorji, povsem novi oziroma sveži. Med vožnjo astra prepriča še z dobro zvočno izolacijo, natančnim volanom in razmeroma čvrstim podvozjem, ki se vseeno dobro spopada z neravninami.

Opel-astra-1.1460644380.jpg


Več iz teme:  
Astra > Opel >

Preberite tudi:

14.04.2016

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Opel astra je Evropski avto leta 2016

Opel astra si je poleg lovorike Slovenski avto leta priborila tudi lovorika Evropski avto leta. S 309 točkami je na cilj pripeljala pred...

AVTO
Novice
Novice Opel na krilih uspeha novih modelov

Opel je v prvem četrtletju letos prodajo v Evropi povečal za osem odstotkov na 303 tisoč vozil, v Sloveniji triodstotna rast in četrto...

AVTO
Testi
Testi Nemka se je poslovila od povprečja in bahavosti 6

Opel je z novo astro naredil velike, predvsem pa prave korake. Bahavo obliko je zamenjala odlična vsebina, učinkovitost je opazna tudi v...

AVTO
Novosti
Novosti Moderna in vitka zvezda, ki želi zasenčiti kralja 10

Peta generacija, 400 naročil, 300 testnih voženj in 200 že prodanih vozil v le treh tednih prodaje vozila, katerega cene se začnejo pri...

AVTO
Novice
Novice Opel astra je Slovenski avto leta, kako se je pripeljala va vrh 2

Novinarji enajstih slovenskih medijev so na vrh izbora Slovenski avto leta trdno ustoličili opel astro, sledita avtomobila Skupine...

AVTO
Novice
Novice Fiat tipo ovenčan z lovoriko AutoBest

V finalu izbora AutoBest je tesno zmagal Fiat tipo, le sedem točk je zaostala nova Opel astra. Izkušeni slovenski žirant Vinko Kernc je...

AVTO
Novice
Novice Nova opel astra - zasuk vrednot in cene od 14 tisočakov 8

Na Slovaškem preizkušamo novo opel astro, ki k tej znamki prinaša novo filozofijo. Vrednota postajajo skromne mere, majhna masa,...

AVTO
Novice
Novice Opel astra za izkušene izbrance, s 330 KM in ceno 95 tisoč evrov 4

Opel astra TCR je dirkalnik namenjen zasebnim dirkalnim ekipam, brez večjih prilagoditev omogoča nastope na vztrajnostnih dirkah