Opel je z novo astro naredil velike, predvsem pa prave korake. Bahavo obliko je zamenjala odlična vsebina, učinkovitost je opazna tudi v praksi, tehnika sodi v vrh razreda.
Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Sveža, sodobna, varčna in precej lažja astra nove generacije
17.390
evrov je tržna cena opla astre 1.6 CDTI 110 enjoy, bencinska 1.4 turbo enjoy stane 15.690 evrov.
629
evrov je mesečni najem dizelske astre z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
3,7
litra je povprečna poraba astre 1.6 CDTI 110.
Nova Oplova astra je še vedno lepa, a ni več tako opazna kot njena predhodnica. Astra je malo skrčena, namesto 4,46 v dolžino zdaj meri le 4,37 metra. Tehta od 120 do 200 kilogramov manj kot prej, to obljublja veliko. Skromnejše mere ob tem še ne pomenijo skromne prostornosti, astra je še vedno eden največjih avtov tega razreda. V primerjavi s predhodnico pa je v njeni kabini bolj zračno (tanjši in izdatneje nastavljivi sedeži), za udobje, tudi razkošje v kabini po želji skrbijo masažni in prezračevani sedeži z možnostjo nastavljanja širine bočnega dela.
Na zadnji klopi udobno sedijo tudi višji potniki (za kolena je 3,5 centimetra več prostora), občutek za prečiščeno armaturno ploščo pa je precej boljši kot v konfekcijski predhodnici. Astra je sicer plastična in pusta, a črnina armature in vrat, mehka gumirana plastika, lični in redki gumbi ter kakovosten in natančen visokoločljivostni sedem- ali osempalčni zaslon sistema intellilink dajejo misliti, da sedite v bolj prestižnem avtu, kakor astra po uradni uvrstitvi uradno je.
Kot prva v razredu ima možnost vgradnje matričnih LED-žarometov, ki z vklapljanjem in izklapljanjem LED-diod v prednjih žarometih (po osem v vsakem) sami skrbijo za idealno osvetlitev ceste. Nasproti vozeč avto oblijejo s svetlobo, voznika pa ne zaslepijo. Tehnika, ki nas je prepričala v audiju A8, je zdaj v nekaj bolj preprosti in precej cenejši različici na voljo tudi v astri - za LED matrix boste odšteli 1.200 evrov, v povezavi s sistemom intellilink pa 1.500 evrov. Področje povezljivosti označuje povezava med iphonom in sistemom carplay v multimedijskem sistemu intellilink, na zaslon lahko preslikate namizje mobilnega telefona, prihodnje leto bo ta povezljiv tudi z androidi in komunikacijskim sistemom onstar, ki bo v slovenskem jeziku zagotavljal aktivno pomoč 24 ur na dan, 365 dni na leto.
Pod poglavje učinkovitost sodijo motorji, povsem novi oziroma sveži. Med vožnjo astra prepriča še z dobro zvočno izolacijo, natančnim volanom in razmeroma čvrstim podvozjem, ki se vseeno dobro spopada z neravninami.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Preverili smo, katere vrline ima lanski poslovni avto leta opel insignia, testna različica z živahnim bencinskim motorjem in ceno okoli 25 tisoč evrov. Nova insignia je nasprotje prejšnje, ponuja več vsebine, vsaj v testni različici pa manj za oči.
Opel nam je na dogodku v Mainzu predstavil svoj pogled na rešitve pred prihajajočimi izzivi okoljskih predpisov in meritev. Na dogodku smo preizkusili tudi nekaj novih različic motorjev in menjalnikov.
Nova usmeritev Opla je postati najbolj učinkovita znamka v Skupini Peugeot Citroën, je pred kratkim napovedal izvršni direktor družbe Michael Lohscheller. To vključuje tudi brušenje oblikovalskega jezika, ki bo konec leta dosegel novo raven s konceptom, ki ga Opel razkriva danes.
Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.
Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.
Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki ih prejemate.