Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom DS3 crossback na ceste prinaša francoski šik, visokotehnološke rešitve in ob konvencionalnih še električni pogon
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.

Poslovni Mercedes za vsak domači biznis

Čas branja: 4 min
13.04.2016  00:30
Na slovenske ceste je zapeljal novi Mercedes-Benz razred E, med obrtniki, poslovneži, direktorji, gospodi v pokoju, taksisti in tehnološko osveščenimi japiji gotovo najbolj pričakovana letošnja novost v razredu
Poslovni Mercedes za vsak domači biznis

Mercedes-E-2016-012.1460498921.JPG.w.960px.jpg

"Ali je najboljši?" je bilo večkrat moč slišati ob predstavitvi novega Mercedesa E pri nas. Odgovora (še) ne poznamo, gotovo pa je ta stuttgartska klasika v deseti izdaji - prvega so predstavili daljnega leta 1953 in jih skupaj prodali okoli 13 milijonov - najnaprednejša limuzina na svetu.

Mercedes-E-2016-092.1460498367.JPG.n.960px.jpg

In kar v biznisu morda še najbolj šteje, cenovno je primerna za široke množice - za taksiste, podjetja z velikim voznim parkom, rent-a-car podjetja, racionalne poslovneže in tudi za tiste, ki na računu nimajo dovolj denarja za razred S ali pa z največjo zvezdo vseeno ne želijo toliko izstopati.

Mercedes-E-2016-006.1460498998.JPG.n.960px.jpg

Domači zastopnik Autocommerce večino svojih modelov na slovenski trg pospremi zelo čustveno, naboj pa je bil tokrat še veliko močnejši. V roke so za okoli 100 slovenskih kupcev letno (računajo na zveste in tudi povsem nove kupce, podobno kot pri C in S) končno dobili avto, ki je na temeljito prenovo zunanje podobe, moderno notranjo obdelavo, shujševalno kuro in predvsem izjemen inženirski vložek od prvega do zadnjega vijaka čakal do zadnjega.

Mercedes-E-2016-045.1460498838.JPG.w.960px.jpg

Slovenski oblikovalski velemojster Robert Lešnik s svojo ekipo je z novim E na videz namreč zaključil prvi krog velikih sprememb pri najstarejši avtomobilski znamki na svetu, avto pa je iz ostalih modelov, tudi razreda S, poleg že znanih novotarij, bogate opreme ter velikega posluha za voznika in potnike prinesel še veliko novega.

Mercedes-E-2016-034.1460498426.JPG.e.960px.jpg

Še najmanjše presenečenje pomeni pravzaprav oblika, saj E tako spredaj kot zadaj prinaša vidno podobnost z razredoma C in S, avtomobile pa je le stežka moč ločiti. Sploh če pri 4,92 metra dolgem, 1,85 metra širokem in 1,46 metra visokem avtu zadaj ni nobenih oznak.

Mercedes-E-2016-055.1460498489.JPG.e.960px.jpg

Se pa toliko lažje loči E med sabo, saj izbrani dodatni zunanji paket prinaša spremembe tudi na nosu. Avantgarde (glede na različico 752-1.435 evrov) in AMG Line (3.211-3.826 evrov) imata zvezdo na sredini maske, pri paketu Exclusive za 752-1.435 evrov (in v osnovi) pa je ta klasično na pokrovu motorja. S tem so pri Mercedesu poskrbeli za vse okuse in tudi starosti svojih kupcev.

Mercedes-E-2016-015.1460498545.JPG.w.960px.jpg

Na predstavitvi so tako bolj poudarjali, kako zelo se lahko novi E v notranjosti prilagodi potrebam, željam in seveda tudi okusu voznika in potnikov - ali je oprema bolj osnovna, za denimo taksi, rent-a-car in vozni park v podjetjih, zgledno založena ali pa zelo bogata in povsem na ravni večjega S. Takšen E bo brez težav potešil najbolj zahtevne kupce, tudi tukaj so na voljo tri stopnje Avantgarde, Exclusive in AMG Line s ceno 1.572, 3.416 in 2.528 evrov.

Mercedes-E-2016-064.1460498605.JPG.n.960px.jpg

V notranjosti je prisoten sodobni luksuz, kar dopolnijo moderna oblika, kakovostni materiali in individualne možnosti kombinacij. V središču je 31,2-centimetrski zaslon na dotik, še enega takšnega z digitalnimi merilniki lahko najdemo pred očmi voznika. Upravljanje poteka prek drsnika na dotik na volanu, kar je prav tako novost, na voljo pa je 64 možnosti ambientalne osvetlitve - dovolj možnosti za polna dva meseca.

Mercedes-E-2016-109.1460498646.JPG.c.960px.jpg

E k nam za začetek sicer prihaja s tremi motorji, pri čemer je 2,0-litrski turbodizel v 220d povsem nov. Ima dve turbini, na krajši vožnji pa se je izkazal z uglajenostjo, tihim delovanjem in več kot solidnimi pospeški. 9-stopenjski samodejni menjalnik predstavlja mehko in neopazno, ali pa hitro, nanj pa smo pozabili že po nekaj metrih, tako zelo dober in nevsiljiv je.

Mercedes-E-2016-101.1460498694.JPG.e.960px.jpg

Vedno najde idealno prestavo, tudi pri prehitevanju ne okleva, obenem pri 130 km/h brni z vsega 1.200 vrtljaji ter zmore 400 Nm navora. Odličen motor za vsak dan in daljša potovanja, kombinacija pa bo potešila tudi bolj dinamične voznike.

Mercedes-E-2016-105.1460498735.JPG.n.960px.jpg

Novi E se namreč tudi med ovinki pelje zelo dobro, k boljšemu občutku pripomore tudi sistem Agility Control s selektivnim blaženjem in petimi programi (Eco, Comfort, Sport, Sport+ in Individual). Inženirji so na vozni dinamiki naredili velik korak naprej, seveda pa E ostaja tudi klasičen udoben potovalnik, ki za šalo požira več sto kilometrov v kosu.

Mercedes-E-2016-073.1460498787.JPG.e.960px.jpg

Vstopni E200 z bencinskim motorjem (2,0-litrski štirivaljnik, 135kW/184KM, 9-stopenjski samodejni menjalnik) stane 47.720 evrov, vstopni dizel E220d (2,0-litrski štirivaljnik, 143 kW/194KM, 9-stopenjski samodejni menjalnik) ima ceno 49.590 evrov, najzmogljivejši dizel E350d (3,0-litrski šestvaljnik, 190kW/258KM, 9-stopenjski samodejni menjalnik) pa 63.850 evrov. Serijska oprema obsega štiri gosto tipkane strani, od 9 do 30 pa je na voljo dodatna. Cena na koncu seveda lahko sega v nebo.

Mercedes-E-2016-079.1460499201.JPG.w.960px.jpg

Zastopnik je tudi pojasnil, da so za domače kupce pripravili privlačne popuste na različne pakete, tako bodo denimo z osnovnimi halogenskimi žarometi ponoči svetili le redki. Tudi ti so na presenečenje mnogih namreč na voljo, kar kaže na to, kako želijo pri Mercedesu svoj novi E približati različnim ciljnim skupinam kupcev.

Mercedes-E-2016-067.1460499412.JPG.n.960px.jpg

Trgovski potnik ali taksist bo na medosni razdalji 2,93 metra cenil dodatno udobje med vožnjo ter vložil denar raje v klimatizirane sedeže z masažno funkcijo Energizing (skupaj 18 zračnih komor in 8 programov), usnjeno oblazinjenje ali ogrevan volan, kot pa denimo v klasični LED (okoli 1.200 evrov) ali Multibeam LED žaromet s 84 diodami ter sistemom za prilagajanje snopa luči (2.660 evrov).

Mercedes-E-2016-074.1460499341.JPG.n.960px.jpg

Med dodatno opremo so tudi zračno vzmetenje Air Body Control, webasto, vrhunsko ozvočenje Burmester s 23 zvočniki, TV sprejemnik, brezžični sistem za polnjenje telefona in seveda mnogi sistemi za varnost in pomoč.

Mercedes-E-2016-042.1460499275.JPG.c.960px.jpg

Novost sta dodatna sistema Pre-Safe Impuls Seite in Sound. Prvi sistem lahko potnike na prednjih sedežih z bočnim impulzom pripravi na bočno trčenje in tako zmanjša nevarnost poškodb - napihljive zračne komore potnika rahlo potisnejo s strasni proti sredini vozila. Sistem Sound zazna določeno nevarno situacijo, zvočni sistem v vozilu pa odda kratek šum za predhodno opozorilo sluga, notranje uho pa se pripravi na visoke zvočne tlake ob trku, šok je manjši.

Mercedes-E-2016-099.1460499677.JPG.n.960px.jpg

Novi E s sistemom Drive Pilot, ki združuje delovanje aktivnega tempomata in aktivnega asistenta za menjavo voznega pasu zmore tudi delno samostojno voziti. Sistem deluje do hitrosti 210 km/h, enako radarski tempomat (od 20 km/h), pilot za omejitev hitrosti pa sam zazna spremembe pri omejitvi. Avto tako sam prilagodi hitrost na ustrezno, ko denimo zapeljete v naselje.

Mercedes-E-2016-112.1460499727.JPG.e.960px.jpg

Na predstavitvi so poudarjali tudi vso možno sodobno tehnologijo, s katero E odpira novo poglavje ne zgolj v svojem razredu, ampak tudi v luksuznem. Središče multimedije nove generacije je CommandOnLine, ki podpira delovanje Androidov in Applov, z informacijsko-razvedrilnim sistemom, navigacijo in komunikacijo pa izpolni veliko želja.

Mercedes-E-2016-098.1460499461.JPG.e.960px.jpg

Žal vse pri nas zaradi vključenih storitev v oblaku in povezljivosti z GSM omrežjem še ne deluje oziroma ni usklajeno z domačimi operaterji, s tem odpade predvsem atraktivno samodejno parkiranje, tudi pameten mobilni telefon pri nas še ne more nadomestiti ključa za vstop in zagon motorja. Sistemi bodo morda delovali letos, morda prihodnje leto, točnega odgovora nismo dobili.

Mercedes-E-2016-122.1460499499.JPG.e.960px.jpg

Deluje pa digitalni kombinirani inštrument, voznik ima na voljo tri stile prikaza: športnega, klasičnega in progresivnega. Digitalni prikaz omogoča bolj raznolik ogled vsebin in zagotavlja kakovostnejši prikaz funkcij vozila, na primer asistenčnih sistemov.

Mercedes-E-2016-117.1460499540.JPG.e.960px.jpg

Večino vsega novega je v praksi preizkusil Miloš na prvi vožnji novega E. "Občutek v tako pametnem in varnem avtu je izjemen, verjemite mi!" je povzel doživetje za volanom trenutno najnaprednejše limuzine na svetu. Glede tega na slovenski predstavitvi ni bilo dvomov, zvesti domači kupci prejšnjih generacij in bodoči, predvsem mlajši kupci pa so s prihodom novega Mercedesa E k nam le dočakali veliki trenutek in že razprli denarnice.

Mercedes-E-2016-088.1460499595.JPG.s.960px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Uživači, ste pripravljeni na zgoraj brez? 1

Mazda MX-5 je sinonim za roadstersko erotiko že 25 let, s prihodom četrte generacije za najmanj 23.990 evrov pa je še bolj jasno zakaj -...

AVTO
Testi
Testi Za volanom najnaprednejše limuzine na svetu 11

Prihod avtonomnih avtomobilov na ceste je sicer napovedan po letu 2020, naš preizkus trenutno najnaprednejšega serijskega avta -...

AVTO
Testi
Testi V centru dobrega počutja

Če boste v mladostnega in vihravega Peugeota 208 s samodejnim menjalnikom posadili žensko, ne bo želela ven. Verjemite.

AVTO
PAL
PAL Mercedes-Benz razreda E: Najnaprednejša limuzina sveta

Mercedes-benz razreda E je v zadnji generaciji prevzel obline razredov C in S. V dolžino je zrasel na 4,92 metra, kljub temu je shujšal...

AVTO
Testi
Testi Vražji na pogled, nežen po duši

Mercedes-Benz A 200d 4matic zna uspešno združiti nasprotujoča si karakterja: športnost in racionalnost

AVTO
Testi
Testi Novega veliko več, kot izda na prvi pogled 27

Audi A4 četrte generacije je na pogled le diskretno prenovljen, znotraj gosposki in eleganten, pod kožo pa povsem nov in tehnično...

AVTO
Novice
Novice (video) Kako smo s telefonom parkirali mercedes-benz razreda E 22

BMW ima pameten ključ, Mercedes-Benz pa aplikacijo, ki trenutno deluje le na iphonih. Kako deluje v našem videu iz predstavitve v Lizboni

AVTO
Novice
Novice Zadovoljni šef Daimlerja in Lešnikova ofenziva športa in prepiha

Razred C dobiva nove družinske člane, elegantnega kabrioleta in športno različico C 43 AMG