Prvo četrtletje je bilo odlično za vse tri prestižne avtomobilske znamke - BMW, Audi in Mercedes-Benz.
Po tem ko so pretekli teden v Stuttgartu objavili rekordne rezultate za prvo četrtletje, najboljše v 130 letni zgodovini, se je z rastjo odzval tudi BMW. V Munchnu so zbrali številke in razglasili šestodstotno rast in 478.743 avtomobilov znamke BMW, brez Minija in Rolls Royca.
Ob tem je BMW v preteklem mesecu prvič presegel prodajo 200 tisoč vozil. Član uprave BMW odgovoren za prodajo in marketing Ian Robertson pa je podoben trend optimistično napovedal tudi v prihodnje.
BMW je slavil na več trgih: v Evropi je v prvem četrtletju letos prodal 256.973 avtomobilov in dosegel desetodstotno rast. Na Kitajskem je prodal 127.105 avtomobilov, 10,5 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Sive lase pa mu je z 11-odstotnim upadom povzročila Severna Amerika.
Med posameznimi modeli sta največji, 56,3 odstotni, skok rasti dosegla serija 2 ter X1 z 68 odstotno rastjo.
Dobre številke BMW pa vseeno niso bile dovolj za prvo mesto, tekmec Mercedes-Benz je v prvem trimesečju prodal pet tisoč avtomobilov več.