Koncern PSA Peugeot Citroën (po novem Skupina PSA) je predstavil petletni načrt za rast in širitev ponudbe francoskega avtomobilskega proizvajalca. S širitvijo ponudbe nameravajo do leta 2021 predstaviti 26 novih osebnih avtomobilov in izpeljank znamk Peugeot, Citröen in DS, ter 8 lahkih gospodarskih vozil, med njimi tudi prvi poltovornjak. Med novimi osebnimi avtomobili bo 7 priključnih hibridov in 4 električni avtomobili, čeprav ni jasno ali bodo samostojni modeli, ali različice že obstoječih vozil.
Cilj širitev ponudbe in povečanje dobičkonosnosti
Francoska Skupina PSA namerava v petih letih povečati prihodke, dobiček ter letno predstaviti vsaj en novi peugeot, citroën ali DS. Koncern PSA je od leta 2014, ko je direktor postal Carlos Tavares, dosegla že vse zastavljene cilje. V novem načrtu želijo do leta 2018 prihodke povečati za 10 odstotkov, za dodatnih 15 odstotkov pa do leta 2021.
S strategijo poimenovano Push to Pass želijo povečati dobičkonosnost znamk Peugeot, Citroën in DS, ter istočasno razširiti paleto modelov. Kot je naznanil Tavares, je skupni cilj Skupine PSA v Evropi v nepremijskem razredu postati številka ena po dobičkonosnosti in številka dve po tržnem deležu. PSA je za nemškim koncernom Volkswagen drugi največji evropski proizvajalec avtomobilov.
Peugeot v direkten napad na Volkswagen
Vse znamke so dobile svoje cilje in naloge. Peugeot postaja neposredni tekmec Volkswagna. Danes se povprečno vozilo Peugeot proda za približno 2,4 odstotka manj kot primerljivi Volkswagnov model. Do leta 2018 želijo vrzel zmanjšati na 1,3 odstotka in do leta 2021 nemškega konkurenta prehiteti za 0,5 odstotka. Predsednik koncerna je razkril, da 25 odstotkov dobička modelne linije Peugeot 308 prihaja od prodaje GT in GTI izvedenk.
Pri Citroënu želijo do leta 2021 s predstavitvijo 12 novih modelov doseči 30-odstotno rast prodaje. Sedem novih modelov bodo predstavili do leta 2018. Citroën bo postala ljudska znaka z motom »bodi drugačen, počuti se dobro.« Prestižna francoska znamka avtomobilov DS pa bo ponujala francoski avantgardni luksuz. Kot del nadaljnje gradnje blagovne znake bodo predstavili 5 novih modelov. Kot pri Peugeotu želijo s DS znamko zmanjšati cenovno vrzel z že uveljavljenimi premijskimi znamkami.