Nemška avtomobilska znamka Opel, v lasti ameriškega General Motorsa, zadnje čase piše dobre rezultate. V prvem četrtletju je v Evropi prodala približno 303 tisoč vozil, kar je skoraj 24 tisoč ali osem odstotkov več kot v enakem obdobju leta 2015. Prvič v petih letih je znamka z ofenzivo uspešnih modelov preskočila mejnik s 300 tisoč vozili.
Osemodstotna rast je bila višja od povprečja trga, ta je zrasel za pet odstotkov, zato si je Opel letos popravil tudi tržni delež za petino odstotne točke.
Za uspeh ima največ zaslug nova Opel Astra. V prvem četrtletju se je za petvratno različico odločilo 37 tisoč kupcev, kar je 40 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Ponudbo pa bo v teh dneh dopolnila še s karavansko astro sport tourer, ki bo številke še izboljšala.
O novi astri sports tourer iz prve predstavitve
V Sloveniji je Opel v prvem četrtletju našel 1.138 kupcev osebnih vozil, kar je 3,17 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.