Čustva so najpomembnejši razlog za nakup avtomobila, na bogatih in po kupni moči bolj šibkih trgih. Avtomobile najprej kupujemo z očmi, šele nato preštejemo sedeže, litre v prtljažniku, ocenimo motorno žejo in seveda pogledamo še v denarnico, na bančni račun in preverimo našo kreditno sposobnost.
Videz avtomobila je ključen pri sestavljanju nakupnega seznama, preostala dejstva pa ga krčijo, še najbolj seveda naše finančne zmožnosti. O slednjih bomo veliko pisali v izboru PAl (poslovni avto leta), izračunavali in primerjali bomo stroške, poslovne najeme, litre, metre, konje in druge podatke, ki močno vplivajo na ocene avtomobilov ter določajo njihovo vrednost glede na ceno.
Glasuj za najlepši avto leta 2016!
Tudi letos, že četrto leto zapored, pa bomo uvod v PAL začeli bolj lahkotno - z izborom najlepšega med kandidati. Pred vami je 50 avtomobilov, čez teden dni jih bo ostalo le osem, na koncu (15. aprila) pa le eden. Če odklopite možgane, zaprete denarnice in se preprosto le potopite v obline pločevinastih kandidatov. Kaj menite, kateri je najlepši?